Kiteboard designs

kentyman

November 09, 2004, 22:17:45
edit2Rapporteer  
Een tijdje terug heb ik een sticker ontworpen voor op Steph z'n hoovah!, dat is toen best goed gelukt dus ziehier het vervolg: 3 nieuwe boardstickerdesigns (1x'Zephyrus' voor Kent z'n hoovah!, 1x'Mabul' voor Garmt z'n board en nog 1x'Am I There Yet!?' voor mijn ouwe cyclone)
Ik hoop dat ze deze week gedrukt kunnen worden, binnenkort te zien op 't water hier in NL en in Nieuw Zeeland! (mits de weeromstandigheden dat toelaten)

[verwijderd door de admin]
Steph

Antwoord #1 November 09, 2004, 22:24:13
edit2Rapporteer  
We hebben het er ook al wel vaker over gehad:
http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?board=6;action=display;threadid=3114
en
http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?board=9;action=display;threadid=4679

btw ik ben Steph en ik doe ook kitesurfen
La Flauwurhman

Antwoord #2 November 10, 2004, 01:54:10
edit2Rapporteer  
Ziet er vet uit...ben benieuwd!!
Garmt

Antwoord #3 November 10, 2004, 02:40:52
edit2Rapporteer  
Hoop dat ze VOOR volgende week vrijdag nog klaar kunnen zijn... De boardbag is al helemaal gepakt!!!

Ohja... en biertje voor de eerste (behalve steph of kentyman) die me kan vertellen wat het woord betekent wat er onder op mijn kiteboard staat, straks!!
Flying Circus
Gast
Antwoord #4 November 10, 2004, 03:23:47
edit2Rapporteer  
He Kentyman

Wat is dat voor een stickermateriaal? Vinylfolie ofzo?
Plak je dat zo onder je board of komt daar nog een beschermlaag overheen. Ziet er retevet uit man.

slufterhufters.com

Antwoord #5 November 10, 2004, 09:09:36
edit2Rapporteer  
te vet...... 8)

8)
KiteKoe®t

Antwoord #6 November 10, 2004, 10:13:55
edit2Rapporteer  
Hoop dat ze VOOR volgende week vrijdag nog klaar kunnen zijn... De boardbag is al helemaal gepakt!!!

Ohja... en biertje voor de eerste (behalve steph of kentyman) die me kan vertellen wat het woord betekent wat er onder op mijn kiteboard staat, straks!!

Zephyrus is een Griekse God van de westenwind. Zoon van Eos en Astraeus, broer van Boreas, Eurus en Notus.....

Krijg ik nu bier ?  8)

Supergave designs trouwens man!

[verwijderd door de admin]
kentyman

Antwoord #7 November 10, 2004, 11:40:14
edit2Rapporteer  
nee niet zephyrus, die andere daaronder! Wel van rechts naar links lezen heh Smiley

Watvoor materiaal die stickers precies zijn weet ik niet, maar 't is vrij dik spul, watervast en fullcolor. Die plakken we gewoon direct op de boards (na 't board goed schoongemaakt te hebben) Deze keer gaan we ook proberen ze nog beter vast te plakken mbv een oud t-shirt en een strijkijzer..

Ik ben zelf ook wel redelijk tevreden over de designs (hoewel ik net-affe graphics van mezelf nooit echt cool vind), ik hoop alleen dat ik alle maten goed heb uitgerekend voor de verschillende boards enzo  :Smiley
Rutger II

Antwoord #8 November 10, 2004, 11:51:27
edit2Rapporteer  
Hej jongens, jullie plakken die stickers dus meteen op het board, spuiten jullie daaroverheen nog een laag blanke lak voor de bescherming vd sticker?
en hoe zit dat bij de hoovah`s ?
kentyman

Antwoord #9 November 10, 2004, 12:36:22
edit2Rapporteer  
Tot nu toe heeft alleen Steph z'n hoovah zo'n sticker d'r op, die is helaas aan een kant een beetje losgegaan maar dat hebben we kunnen stoppen. (was niet goed schoon / opgeplakt) Als 't board echt superschoon is (met thinner of terpentine) en je plakt de sticker er helemaal strak & stevig op (evt met t-shirt & strijkbout) dan blijft 't voor zover wij weten gewoon goed zitten. We gebruiken dus geen extra laklaag ofzoiets (wellicht wel een idee trouwens). Zodra er ergens een klein stukje los gaat dan moet je daar wel snel bij zijn natuurlijk..

en uiteindelijk zal 't wel los gaan laten, maar dat betekent dan dat het tijd is voor een nieuw sticker-design Smiley
kentyman

Antwoord #10 November 10, 2004, 12:39:58
edit2Rapporteer  
ohja, de stickers zijn niet 'fullscreen' maar in 'breedbeeld' formaat: niet de hele onderkant van 't board wordt bestickerd maar alleen een strook in 't midden. Ik heb deze nieuwe stickers (hopelijk) zo gemaakt dat ze overal ongeveer 5 a 10 cm van de rand afzitten. Langs de zijkant (edge) gaan ze zo snel niet los denk ik, 't probleem zit 'm bij de voor & achterkant waar 't water 'recht' tegen de rand van de sticker aanknalt. Maar nogmaals, met goed schoonmaken & aandrukken gaat 't tot nu toe goed.

Het liefst zou ik natuurlijk full-board stickers / designs maken en die dan inbakken in 't board zelf (onder een laagje lak of een of andere coating ofzo). Maar dat is nog toekomstmuziek Smiley
Garmt

Antwoord #11 November 10, 2004, 17:53:08
edit2Rapporteer  

Zephyrus is een Griekse God van de westenwind. Zoon van Eos en Astraeus, broer van Boreas, Eurus en Notus.....

Krijg ik nu bier ?  8)

Bijna goed Wink Nee, 't ging dus om "maabul"... ben benieuwd of je me bier gaat kosten ;D
Steph

Antwoord #12 November 10, 2004, 18:46:34
edit2Rapporteer  
Voor een krat bier stuur ik je het antwoord per email Wink
kentyman

Antwoord #13 November 12, 2004, 11:45:51
edit2Rapporteer  
ik heb de sticker binnen, ziet er strak uit! Straks thuis maar es gaan knippen & plakken Smiley
Buur

Antwoord #14 November 12, 2004, 12:46:16
edit2Rapporteer  
Stikkers op je board kan makkelijk, een maat van me heeft een stikker op zijn board, die zit 2-3 mm van de rand. en heeft nog nooit losgelaten. alleen schuurt het zand de stikker weg.5 mm dus met een goede stikker hoef je niets te doen met lak of iets. En de onderkant van je board is goed beschermt.

M
Moza

Antwoord #15 November 12, 2004, 13:13:52
edit2Rapporteer  
Ik vind ze wel erg druk....maar ze vallen in iedergeval op.....mn vriendin zou zeggen "apart "     ;D

Maar ik doe het je niet na!
kentyman

Antwoord #16 November 12, 2004, 18:28:48
edit2Rapporteer  
ja 't is allemaal een beetje schreeuwerig :-) Maar dat mag ook best want 't is voor de rest in een omgeving van: zee, strand, veel lucht... ik denk dat zo'n 'in-your-face' design wel een cool contrast geeft met de omgeving zegmaar blablabla

tis gemaakt met illustrator en dat is niet echt mijn ding (dit is eigenlijk m'n 2e echte project in illustrator), maar ik ga voorruit Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.