Miami/Key West

Mr. Indigo

December 29, 2004, 14:16:01
edit2Rapporteer  
Hi,

heeft er iemand ervaring met kiten in FLorida. Las in kiteboarding.de stuk over Miami en lijkt me wel cool met een campertje de kust af te rijden naar goede spots en ook nog even in/om Miami te kijken.
Alle tips zijn welkom. Oja, vertrektijd is half januari.

thanks

Paul
Airforce1
Gast
Antwoord #1 December 29, 2004, 14:24:23
edit2Rapporteer  
Mijn niet-kitende collega komt volgende week terug uit Florida en ik had haar opdracht gegeven de kite mogelijkheden daar te onderzoeken.
Mocht ik wat zinvolle info krijgen dan zal ik het hier ff posten.
Hooked Cabarete

Antwoord #2 December 29, 2004, 17:17:37
edit2Rapporteer  
Je kan even kijken op www.kiteflix.com

Deze gaten filmen altijd in Florida.     george@kiteflix.com

Ik ben er zelf een keer geweest en vanaf Miami naar key west gereden. onwijs mooi en volgens mij wel geschikt om te kiten. Misschien moet je de spots even kennen om te weten hoe en wat.

Volgens mij kunnen zij je wel verder helpen.
xray

Antwoord #3 December 29, 2004, 17:52:08
edit2Rapporteer  
http://www.kitebeaches.com/kitebeaches/viewspot.php?id=649
Of

SjaarD

Antwoord #4 December 29, 2004, 19:27:03
edit2Rapporteer  
Ik ben er geweest, 6 maanden, ongeveer 2 uur boven Miami. Wordt best veel gekite, wind is niet altijd heel goed maar wel supermooie golven en mooie stranden. Pas op voor jaws! Wink
Key West is topper!
Emiel

Antwoord #5 December 29, 2004, 21:51:12
edit2Rapporteer  
check de Best site die gasten zitten in miami
Hooked Cabarete

Antwoord #6 December 31, 2004, 15:04:01
edit2Rapporteer  
Hou de volgende link even in de gaten;

http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2311321

semen

Antwoord #7 Januari 08, 2005, 01:09:29
edit2Rapporteer  
Ben net terug uit oa. Key West en het was helemaal super. Momenteel een lekker windje, oost 15 tot 25 kts, en nog lekker weer al is een shortie of 3 mm geen overbodige luxe, al was het maar tegen de portugese oorlogsschepen (kwallen) die ik daar toch wel een paar keer heb zien drijven.
Zuid pal naast Key west int. vliegveld waar het strand begint ( oost ), zitten de kiters. Een redelijk ruim starnd waar je met oost , wat de meest voorkomende wind is, goed kunt launchen. Wel oppassen voor een soort vaste palen die om de 300 mtr een honderd mtr uit de kust staan. Gemiddeld ongeveer 5 kiters en een lekker
relaxed sfeertje. Dus als je tijd hebt zou ik zeker even doorrijden naar het laatste eiland van de Keys

veel plezier
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.