Wederom door media onze sport negatief in het nieuws

Marc de Munnik

Antwoord #25 Januari 07, 2005, 17:43:15
edit2Rapporteer  
Beste Redactie Metro,

Vandaag heb ik in uw krant een artikel gelezen over Een kitesurfer die zwaar gewond zou zijn. Ik ben op de hoogte van het ware nieuws. En deze tekst berust totaal niet op de werkelijkheid. Jullie hebben waarschijnlijk een aantal sporten door elkaar gehaalt! http://www.mediatv.nl/items/000431/000431.htm dat is de juiste tekst en beschrijving.

Het kitesurfen is al vaker negatief in het nieuws gebracht, En omdat de gemeentes helemaal niet positief over het kitesurfen zijn gebruiken ze elk media bericht als bewijs voor dit of dat! Daarom zijn wij hier (kiteboarders) Hier niet echt blij mee. U moet toch echt de juiste beschrijving geven. Al raakt er iemand gebleseerd met voetbal wordt de link met handbal ook niet gelegd. Kitesurfen is met een board op het water. En zo en zo al onrealistisch om dan op het strand terecht gekomen. Het buggen is de sport dat je met je kite (vlieger) wordt getrokken op een kar.. Fig1 en het kitesurfen is met een board. En ook dat je wordt voortgetrokken met je kite en de gekste sprongen uithaalt. Met kitesurfen zijn de kites vele malen groter als bij het buggy`en en zijn de meeste kites die geschikt zijn voor het kitesurfen opblaasbaar. Fig2 is het kitesurfen.

Ik hoop dat u deze fout op een of andere manier goed kunt zetten. En laat nog even wat van jullie horen,

Fig1.
...

Fig2.
 ...
Greetz, Marc
Reactie Kitestyle Kiteboarding Team
Kitestyle.nl(binnekort online)
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #26 Januari 07, 2005, 20:45:19
edit2Rapporteer  
...kan het NKV niet gewoon een persbericht de deur uit doen...?
ErikB

Antwoord #27 Januari 07, 2005, 21:12:46
edit2Rapporteer  
Niks geen bericht terug gekregen of dat het is aangepast op rijnmond.nl.
Stelletje Rukkers daar  ^
Harm

Antwoord #28 Januari 07, 2005, 21:39:52
edit2Rapporteer  
PZC gaat het recht zetten  8) 8) 8) 8) 8) Binnen 10 min had ik een reactie terug  8)
Sake
Gast
Antwoord #29 Januari 08, 2005, 02:02:41
edit2Rapporteer  
PZC gaat het recht zetten 8) 8) 8) 8) 8) Binnen 10 min had ik een reactie terug 8)

Goed geregeld Harm  .^
mabel
Gast
Antwoord #30 Januari 09, 2005, 14:07:54
edit2Rapporteer  
gelukkig hebben we in NL een Ruben, die het negatieve nieuws weer is wat compenseert met leuke berichten, want anders zag het er allemaal toch wat somberder uit denk ik
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #31 Januari 09, 2005, 23:30:06
edit2Rapporteer  
ach de mensen onthouden toch wat ze willen onthouden, en dat is maar net hoe ze het het beste uitkomt.
ARC-Rider

Antwoord #32 Januari 10, 2005, 09:39:07
edit2Rapporteer  
Ach he, en voor het gemak vegeten we dan maar even dat die persoon in kwestie 6 gebroken ribben, een geperforeerde long en een gebroken poot heeft!!!!

Lekker kortzichtig hoor!!! Het is een mede vliegeraar, die volledig in de kreukels ligt, dus laten we maar gauw alle nieuwsberichten rechtzetten zodat in ieder geval het kitesurfen niet negatief in de media komt!!!!

Beterschap gewenst aan het slachtoffer!!!!

Flywoods

Antwoord #33 Januari 10, 2005, 10:04:05
edit2Rapporteer  
Ja, en het mag dan een foutief bericht zijn, ik kan niet echt zeggen dat kitesurfen nu zoveel veiliger is en dat dat uit de reacties aan de krant blijkt. "De kites bij kitesurfen zijn veel groter".
En "onwaarschijnlijk dat je op het strand terecht komt" is dat wel helemaal waar ?  Voorbeelden te over lijkt me dat dat wel kan.
Als we eerlijk moeten zijn volgens mij is het weliwaar een foutief bericht maar had het net zo goed een kitesurfer kunnen zijn.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.