kiten in hongarije?

breint

Geen avatar

Januari 15, 2005, 18:41:56
edit2Rapporteer  
beste mensen,

Ik ben nieuw op het forum en heb een vraagje? Ik ga deze zomer waarschijnlijk naar Hongarije naar het Balatonmeer of Velencemeer, heeft iemand ervaring met het kiten daar. Ik ben benieuwd of jullie mij tips of informatie kunnen geven.

Alvast bedankt,

Breint.
Emiel

Antwoord #1 Januari 15, 2005, 21:54:21
edit2Rapporteer  
mijn broer is er geweest deze zomer en zei dat et egt gekkenhuis was!! balaton meer trouwens. er was een demo van naish en hij zei dat t egt top was en altijd wel wat kiters. heb de fotos helaas nog niet. verder is het hele meer 1 meter diep ofzo
meer weet ik ook nie
maxiemaal
Gast
Antwoord #2 Januari 16, 2005, 00:55:39
edit2Rapporteer  
Ben er 2.5 jaar geleden geweest, in siofok.  ;D
Waren in die 2 weken dat ik er was maar 2 kiters te zien toen, ik kitesurfte zelf toen nog niet.
Is ondiep water daar, zeg maat autostrand maar dan 10 km doorsnee ofzo!!!! (en een meer)
Waaide toen ik er was ook wel redelijk, en die kerel was toen echt de Bomb...  8)
Er zijn daar ook een paar surfscholen, misschien nu ook wel kitesurfschooltjes!?
Ook heb je daar erg mooie russisch dames lopen!!!! (zitten wel veel sletjes tussen...)  %@! %@! %@!
goede vakantie...
 Max  .^
Hooked Cabarete

Antwoord #3 Januari 16, 2005, 11:50:42
edit2Rapporteer  
Je kan even een email sturen naar jellehuisman200@hotmail.com voor info over Hongarije.
Dit is het mailadres van mijn broertje, hij heeft de afgelopen tijd veel in Hongarije gewerkt en is wel een beetje op de hoogte van de locale kitecultuur geloof ik.

Rippey

Antwoord #4 Januari 18, 2005, 00:08:56
edit2Rapporteer  
Weet iemand misschien wat wind daar normaal doet eind zomer?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.