Alex.....
Gast
|
just listen to the DONKEY !!!!!
|
|
|
dimitri
Gast
|
or listen to @lex
|
|
|
Alex.....
Gast
|
damn scarry pic....... who's the ugly guy.... %@!
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Zijn ouddorp geweest, wind trok zo half 2 aan, en om 2 uur vet overpowered met de 16m.
rete lekkere sessie gehad...
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Was wel okee. Wat een monster die kite zeg. Ging echt nog ff door waaien ook. Erik met zijn nieuwe X4 16 kwam ook goed los. ;D
|
|
|
KiteDemon
|
Jongens, een verslagje van de 16 please!!!!!
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Ik ging naar 's-Gravenzande, rond 14:30 ging het echt waaien, was overpowered met 14m2.....
|
|
|
slufterhufters.com
|
verslagje 16m raven:. brute lift en hangtime, goede lowend vaarde met 10k, weinig bardruk, stuurt net zo licht als de 12m X4, makkelijk loopen, zelfs toen de wind verder aantrok naar 20 a 22k, was de 16m nog goed te houden.
We hielden op het strand de X4 en de Raven 16m vlak bij elkaar, er is niks dan verschil in de grote en outline, de X4 16m lang en smal de Raven kompact en diep, kortere wingtips een midium aspect ratio die Raven 16m.
Het genot van die 16m is dat je zo weinig bardruk hebt, ook vet overpowered, stuurt licht en direct.
heb een beetje de doorsnee trukjes gedaan met de 16m, en alles gaat zo smood en lekker, de kite wil maar vooruit, zodat je al snel een freestyle idee kiten krijgt.
|
|
|
|
xray
|
De raafjes doen het dus prima! Lichte bardruk maar nog belangrijker wel nog altijd met gevoel waar je kite zit! Ga morgen voor anderhalve week naar het Curacaose en zal ze eens goed aan de tand voelen!
|
|
|
zagy
|
deze week nog een keer het water op?
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Als ik naar Windguru kijk tel ik zeker drie keer: vrijdag, zaterdag en zondag...
|
|
|
zagy
|
mm, tel er zelf nog wel meer. ik kan wo waarschijnlijk
|
|
|