Shannon Best Limited Edition?

Steefman

Berichten: 92
Maart 09, 2005, 16:20:32
edit2Rapporteer  
hallo!

op mijn vakantie in mexico waren bij een kite evenement aldaar ook wat 'best' profs aanwezig. een van die jongens voer met een pikzwarte 'best' kite met rode doodshoofden op de zijkant en zwierige letters 'shannon best limited edition'. verder stond er boven op de kite ook nog een stuk (bijbel?) tekst (het moet niet gekker worden  ??? )

zag er erg bruut uit, alleen ik kan niks over deze best kite vinden op het internet. hij staat ook niet op de best site. iemand een idee of deze kite daadwerkelijk in productie is genomen?
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 Maart 09, 2005, 17:45:48
edit2Rapporteer  
Big Air, je begint nu echt op mijn lachspieren te werken. haha
Het feit dat je zelf al aangeeft aan de moderators waarom je reclame maakt zegt toch al genoeg.
Als je je telkens moet verdedigen waarom jouw post wel of niet commercieel is, dan kan dat voor jou toch ook geen fijn gevoel opleveren neem ik aan.
Jouw kites zullen vast heel erg goed zijn en hebben zeker een gunstige prijs, maar ik denk niet dat dit de juiste manier is van promotie.
Denk hier maar eens over na Big Air. Ik heb het beste met jou voor, en ik snap dat je anderen wil helpen, maar het is wel heel toevallig dat ze dan iedere keer bij jou uit komen.

Beetje off topic, maar goed.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.