|
jeffrey
|
is goed te doen
|
|
|
litewave
|
Niet te veel in het water liggen en gewoon lekker cruisen,
|
|
|
Flywoods
|
Mirns is al weer perfect te doen. Heb afgelopen woensdag al zonder cap/handschoenen gevaren en dat ging uitstekend. Er was ook iemand die op blote voeten voer maar toen ik zei: "Je bent niet wijs", zei hij:"Ja, dat klopt" dus ik zou hem niet als maatstaf nemen.
|
|
|
Joost
|
Ja dan zeg je ook wat woensdag. Toen was het 20 graden man. En vol die zon op je handjes dat scheelt super veel.
|
|
|
Flywoods
|
Wacht even, was de vraag niet wat de watertemperatuur was ? En woensdag was het in het noorden geen 20 graden, zeker niet boven het water, boven water hield het met 10 graden wel op. En we hebben doorgevaren tot de zon weg was en toen was het nog steeds te doen, nee dat water was veel minder koud dan ik had gedacht, getuige ook de gedumpte en daarna vergeten handschoenen die een sympathieke duitser mij weer heeft terugbezorgd. Maar ja, wij vergelijken het met 3 weken geleden toen we met bevoren barren voeren, dat geldt niet voor iedereen dat snap ik.
|
|
|
Joost
|
Joh 10 graden doe je toch iets niet goed. Maar dan nog 10 graden no problemo heerlijk weer als je 3 graden om je ballen gevoelt hebt.
|
|
|
Frekie
Gast
|
Mirns is goed te doen, ik heb gister weer voor het eerst gekite in Mirns, helaas viel de wind weg midden op het water ^ dus moest ik door het water terug lopen, was niet warm, maar goed te doen, heb trouwens een 3\2 mm pak met shorty er onder
|
|
|
MartijnV
Gast
|
Ok, klinkt goed allemaal... Enig idee hoe warm (of koud) het water is?
|
|
|
vinnie
|
Mirns met Pasen... klinkt goed. Ben er ook als de wind goed woait. En als het deze week al niet eerder kan, voor het eerst dit seizoen!
|
|
|
Jurrien
|
jah lui miss kom ik ook nog wel ff met een clubje
kheb trouwens zondag op dewaddenzee gekite op de iets te zachte wind na was het perfect te doen met 5 mm pak en schoentjes en maandag op het lauwersmeer wel een stuk kouder maar het kon!! dus mirns gaat ook lukken als het zulks weer blijft!!! 8) @#$
|
|
|
kite addict
|
Watertemperatuur zal zo'n 3 a 4 graden zijn. Maar ja, 't is ook niet de bedoeling om in het water te gaan liggen
|
|
|
Steven
|
Pasen zijn twee dagen, welke bedoel je? 1e of 2e?
|
|
|
MartijnM
|
kheb trouwens zondag op dewaddenzee gekite op de iets te zachte wind na was het perfect te doen met 5 mm pak en schoentjes en maandag op het lauwersmeer wel een stuk kouder maar het kon!!
Waar op de Waddenzee heb je gevaren? Scheelt dit veel in temperatuur met de binnenwateren?
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
hmm.. wordt het toch nog druk... en ja vorige week woensdag was super.
heb die handschoenen wel zien liggen maar er was nog iemand op het water, dacht dat die ze gedumpt had.
|
|
|
|
jeromeke
Gast
|
mirns??????
|
|
|