jeffrey
|
dat zag er erg goed uit
|
|
|
plaaggeest
|
op zich wel lagge egt hoog gaat ie alleen niet. mja ziet er wel coowl uit
|
|
|
|
rocket man
|
had ie nou z'n board aan z'n voeten had ie gelijk door kunnen rippen
|
|
|
|
KiteDemon
|
ZO op de Slufter en we kunnen het na gaan doen!!!........
|
|
|
fuck gravity
|
ik heb het al eens op de slufter gedaan is echt lachuh daar alleen wel goed oppassen voor prikkeldraar onder het duin en er staan ook windmolens :-X
|
|
|
KiteDemon
|
ZO tot W is tha windrichting daarvoor...dan wordt de wind tegen de duinen opgestuwd. En ja, het blijft fun als er net niet genoeg wind staat om te varen.
|
|
|
Rutger II
|
Hij had een board aan zn voeten
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Gevaarlijk gedoe allemaal. ???
|
|
|
Jurrien
|
op zo'n hoogte heeft je safety ook niet zoveel nut meer
|
|
|
|
|
KiteDemon
|
hij gaat laag man!
Beter kom je geen prullebakjes tegen onderweg......
|
|
|
|
Brenkie
|
Damn mensen, die video van de cliffjump staat dus op Naish.tv Ik hen hem net gechecked, maar die gozer spoort echt niet. Hij heet daar cliffhuck. Gewoon een vet zieke actie!
Aloha
|
|
|
apple
Gast
|
We hebben die duin jump wel een keer of 20 gedaan bleef leuk want er was te weinig wind om te varen. Hoger dan een meter of 10 boven het zand kwamen we niet maar blijft hard vallen als het fout gaat. Met meer wind blijft een paraglider veiliger. Ik heb het met board ook geprobeerd maar omdat er weinig wind stond was het starten te lastig.
groeten marc godefroy
|
|
|
KITE ANGEL
|
dit is wel tof maar die op naish.tv vind ik toch wat meer hebben heheh en gewoon indroppen en varen ;D ;D 8)
|
|
|
Jappy
|
Zet er wel heftig uit, ik moet ergens nog een filmpje hebben dat R. Naish van een vliegdekschip springt om meteen door te starten. 8)
|
|
|
litewave
|
ik tel maar 10 seconden
|
|
|