Beul
Gast
|
Top dat je dit even bericht, vorig jaar mezelf nog uit kunnen lullen maar dat zal nu wel niet meer lukken. Lukt het ook niet meer als je kitebag je enige stuk bagage is?
Cheerz
|
|
|
Steefman
![](/forum/YaBBImages/avatars/blank.gif)
|
ok, dan zijn ze zeker strenger geworden de laatste tijd, ik heb nooit problemen gehad bij trans met mijn boardbag. overigens vloog ik onlangs naar mexico met us airways. bagagelimiet: 63 kg per persoon! das andere koek!
|
|
|
aleksandrius
Gast
|
Kom op . Ik ben vorige semptember naar Hufgada geweest met Transavia. Gewoon zeggen dat het duikspullen zijn. Kon gratis meenemen als het onder 20 kg zit naturlijk!
|
|
|
huib
![](/forum/YaBBImages/avatars/blank.gif)
|
Laatst met Martinair zat ik net 2kg boven de limiet. En ik had alleen mijn kitetas als bagage. Met de mededeling dat ze het echt niet zomaar kon door laten en dat voor deze keer dan het echt de laatste keer was kon het toch zonder bij betalen.
Donderdag vlieg ik met British Airways. 32kg! Moet wel lukken voor een kiteuitrusting en een paar shorts en Tshirts.
|
|
|
|
Tom
![](/forum/avs/avatar_466.png)
|
ik moest met transavia 50eu lappen voor me spullen (25 heen 25 voor terug)
|
|
|
Me
Gast
|
Betaal je per boardbag € 60.00 of mag je ook 2 boardbagsper persoon meenemen voor €60.00. ???
|
|
|
MrRippey
![](/forum/avs/avatar_1208.png)
|
Hoe zit het eigenlijk met de bagage? Mijnn boardbag is kleiner dan 1.50 mag je deze dan als extra tas meenemen of mag je maar zowiezo 1 stuks bagage!!
.^ .^
|
|
|
Janus
![](/forum/avs/avatar_1148.png)
Logs: 0 | 4 uur
|
@Erikkier5: Hadden jullie naast the kitebags ook nog gewone koffers of tassen bij je? Hadden jullie de spullen ook aangemeld? (zoals aanbevolen staat op de site?) Hoe zaten jullie met kg's baggage pp? Bvd
|
|
|
ErikB
![](/forum/avs/avatar_147.png)
|
Naast m'n golf tas die stampes vol zat met al m'n kite spullen 19 kilo. 3 Kites, board 126 cm ,wetsuite, 2 barren ,pomp en trapeze. Had ik nog een normale reis tas waar ik m'n kleding had ingedaan deze woog 15 kilo. Aan overgewicht zou ik dus 70 euro moeten betalen voor een enkele reis. Nu heb ik gezegd dat het golfspullen betrefd dus kon ik voor 25 euro enkele reis m'n kite spullen meenemen.
Elk jaar kwam ik er moeite loos doorheen met transavia maar deze keer niet ze zijn echt heel streng aan het controleren.
Daarom je moet even zelf voor je eigen uitrekenen wat het gunstigst is voor je.
|
|
|
Leander
![](/forum/avs/avatar_536.png)
Logs: 0 | 4 uur
|
shit he, wat neem je allemaal mee dan? 3 kites is max 5kilo, board 3 kilo, wetsuit + trapeze = 2kilo barren= 1 kilo en 1 zwembroek + koffer 2kilo = totaal 13kilo
|
|
|
Freija.
Gast
|
Dat klinkt wel heel optimistisch Leander...
Heb net zitten wegen en kom aan 18kg (2kites/bar, shorty, trapeze,helm,pomp,badlaken en,bikini) en dan nog een tas/koffer 2kg... En dan nog wat kleding?? uhm jaa heb ik nog handbagage voor, in egypte kun je er beter niet sexy uitzien, toch?
|
|
|
kitepete
Gast
|
Ik ga dinsdag 1 week naar Florida en dan 1 week naar Puerto Rico (San Juan) zie ook http://www.kiteh2o.com/Holidays/puerto%20rico/kiteboarding%20puerto%20rico.htm . We vliegen met delta en daarmee mag je je kiteboard gratis meenemen. Per persoon mag je naast je handbagage 2 koffers meenemen van max 21 kg per stuk (omdat we binnenlandse vlucht hebben van Florida naar Puerto Rico, normaal op internationale vluchten is dit 32 kg per koffer). De 3 kites heb ik in één kitetas weten te stoppen en mijn kiteboard zit in mijn snowboardtas. Gelukkig ben ik de enige kiter (vriendin kijkt toe) zodat we ook nog genoeg normale bagage mee kunnen nemen (koffer per persoon). Zowiezo mag je met heel veel maatschappijen een snowboard gratis meenemen!!!!
|
|
|
me
Gast
|
Kan iemand me nog aan het antwoordt van mijn vraag helpen??? Mag je voor die €60.00 meerder boardbags per persoon meenemen of is het €60.00 per boardbag.
%@! %@!
|
|
|