Takoon Wook2 of Naish Aero2 ?

TheNutHigh
Gast
Mei 03, 2005, 23:50:21
edit2Rapporteer  
Beste mensen,
als beginnende kiter ben ik op zoek naar een leuke 2de hands intermediate kite. Ik heb goede berichten gehoord over de Takoon Wook 2, en de Aero2, die ik beide 2de hands aangeboden heb gekregen...kan iemand mij advies geven? Of zijn het beide gewoon goede kites en maakt het verder geen dr*l uit?

Alvast bedankt voor reacties.
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 Mei 04, 2005, 00:06:49
edit2Rapporteer  
Test gewoon en kijk wat het beste bij je past.
De wook 2 is volgens mij een jaartje jonger. Heeft ongeloofelijk veel depower.
De aero2 is gewoon lekker all round.
Zijn beide wel goede kites.
slufterhufters.com

Antwoord #2 Mei 04, 2005, 07:27:50
edit2Rapporteer  
idd, zijn vergelijkbare kites, kijk ook ff naar de barren, misschien kan je daar je voorkeur uithalen.
PDJ
Gast
Antwoord #3 Mei 04, 2005, 11:19:11
edit2Rapporteer  
Heb zelf de Wook 14.5 gevlogen en een Naish Aero 12.
Dus helemaal super advies kan ik je niet geven maar.
De wook is iets wat tragere kite met insturen, gemoedelijke kracht opbouw.
Echt super te depoweren. Mijn vriendin voer met de 14.5 terwijl mannen met een 12 stonden en ze hield hem erg goed. De Aero is wat sneller met insturen, wat onrustiger in zijn kracht opbouw.
Ik vind de 12 echt een lekker kite, in het begin even wennen aan het onrustige, maar daarna grr...

Welke maat kites zijn het?? Als het een 14.5 Wook is dan zou ik voor de Wook gaan.
Bij de 12, zou ik zeggen ga testen.

Over het algemeen is de Wook gemudlicher (vriendelijker) voor de beginner, maar daarna is het ook nogsteeds een super kite.
Hattori Hanzo

Antwoord #4 Mei 04, 2005, 17:06:11
edit2Rapporteer  
ben zelf in oktober begonnen en heb een wook 2 gekocht (ook 2ehands)
bevalt goed kan je alleen nix vertellen over een aero2

als de wook gemoedelijker is dan de aero2 zou ik voor de wook gaan!
Beul
Gast
Antwoord #5 Mei 04, 2005, 17:24:59
edit2Rapporteer  
De wook2 is een top kite, lekker stabiel en in vergelijking met de wook1 gewoon lekker snel. De wook2 is inderdaad een jaartje jonger dan de aero2. Ik vind de aero2 iets nerveuser en iets minder stabiel in vlagerige wind. Kortom allebei lekkere kites maar de wook2 heeft mijn voorkeur.

Succes
denniSS fuel
Gast
Antwoord #6 Mei 04, 2005, 17:27:58
edit2Rapporteer  
testen !!!!!!!!!!!
Moza

Antwoord #7 Mei 04, 2005, 17:29:09
edit2Rapporteer  
testen !!!!!!!!!!!

JE KUNT TWEEDEHANDS KITES NIET ALTIJD TESTEN!!!!!!!!!!!

Als ik een kiteverkoop ga ik niet met iedere debiel naar het strand rijden...terwijl ik ook nog eens 600 euro toeleg op de prijs van vorig jaar....haal je kennis maar van een forum zou ik zeggen!!
vanl
Gast
Antwoord #8 Mei 04, 2005, 20:11:49
edit2Rapporteer  
ik kan niet mee praten over de aero2, maar de wook2 heb ik zelf als beginner gekocht en ben er erg tevreden mee.

Maar als je ze kan testen, doe dat eerst
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.