Kiteboard Verloren Autostrand

Joost

Mei 15, 2005, 21:25:41
edit2Rapporteer  
Had gehoopt dit nooit meer op kitehigh te hoeven zetten en zeker niet een tweede keer. Vanmiddag (Zondag 15 mei , 2005) mijn kiteboard verloren op het autostrand bij de zandplaat voor het autostrand. Te ver, niet genoeg wind, te druk met de kite. alleen, etc verhaal. Instanties zijn al weer geinformeerd.

Dus als je een Jamie Pro 128 uit 2004 vind met daarop ook een sticker van kitehigh.nl. Geef me even een belletje 06 14200415. En er is altijd ruimte voor een beloning.  

Al vast bedankt. Joost   Sad
Socaa
Gast
Antwoord #1 Mei 15, 2005, 21:53:30
edit2Rapporteer  
Balen Joost !
 ^

*is in overleg met de webmaster*
Bazmark

Antwoord #2 Mei 15, 2005, 21:57:55
edit2Rapporteer  
Echt zuur Joost!
vorig jaar mijn jamie pro verloren.
Hoop dat de eerlijke vinder de jouwe snel terug bezorgd!

Sad
Soca

Antwoord #3 Mei 15, 2005, 22:15:51
edit2Rapporteer  
http://www.autostrand.nl/

ik heb een oproepje geplaatst bij nieuws..  Wink hopelijk leest de vinder het!

dimitri
Gast
Antwoord #4 Mei 16, 2005, 10:21:38
edit2Rapporteer  
das de 2e keer in korte tijd ik hoop voor je dat hij weer terecht komt

ik ben zaterdag ook mijn board kwijt geweest
die heb ik gelukig terug gevonden na een uurtje zoeken
Joost

Antwoord #5 Mei 16, 2005, 17:10:46
edit2Rapporteer  
yep alweer werd helemaal gek. Nou maar hopen dat ie net als de vorige keer gevonden wordt en terug krijg. Heb de hele kust weer afgelopen vandaag van slufter tot aan rockanje en ook nog bij havenhoofd (ouddorp) gekeken met een verrekijker maar niks. Veel dagjes mensen op het strand dus misschien al gevonden voordat ik er was, ook al was ik er heel vroeg. We zullen zien.

En super Soca voor je oproep van mijn kiteboard op autostrand.nl  .^
Moza

Antwoord #6 Mei 16, 2005, 17:29:39
edit2Rapporteer  
Hoe raak je je board kwijt op het autostrand? Zag j m niet meer of had je n probleem met je kite!

Anders moet je voortaan  gewoon eerder vragen of een andere kiter effe voor je wil kijken! Die staat en die zijn dus veel meer dan jij!!

>>edit Oeps niet goed gelezen! ....je hebty de redenen erbij gezet ...maar was er echt helemaal niemand?
Joost

Antwoord #7 Mei 16, 2005, 20:23:40
edit2Rapporteer  
Ik was uit gevaren met nog een vriend van me. Moi voorop naar de zandbanken voor het autostrand wind noord noord west dus richting ouddorp. Bijna bij de zandbanken valt de wind weg. Ik met een 13m2 vriend van me stuk er nog achter 17m2. Kite valt in het water dacht geen probleem maar krijg ik dus mooi niet uit het water. Druk met mijn kite en telkens verder van mijn kiteboard afgedreven heb ik er voor gekozen om mijn kite als zeil te gebruiken en terug te gaan naar de kant. Zeil in de zin van krijg hem nog steeds niet uit het water (of het nu aan mij ligt of aan de wind?!) gebruikt hem om naar de kant te komen. Dag kiteboard. Vriend van me ook maar met moeite terug gekomen. Het grote kiteboard verhaal. Kan me wel voor me hoofd slaan en zeker dat dit binnen wat is het 3 weken weer gebeurt.
denniSS fuel
Gast
Antwoord #8 Mei 16, 2005, 20:51:42
edit2Rapporteer  
minder man.
Joost

Antwoord #9 Mei 17, 2005, 17:29:01
edit2Rapporteer  
Nog steeds niet gevonden. Dus ga eens de strandtenten bellen langs ouddorp. Weet iemand de namen ervan of zelfs beter de telefoonnummers. Thnx already
Joost

Antwoord #10 Mei 20, 2005, 20:09:44
edit2Rapporteer  
Aangezien ik zelf denk dat mijn kiteboard niet meer bij mij terug komt wil ik jullie vragen misschien attent te zijn op een Jamie Pro 2004 kenmerken: Denk als een van de weinige niet meer wit op de bovenkant maar gebroken wit door de zon. En met het serie nummer 128030067 als je toevallig 1 ziet of hij wordt te koop aangeboden kan je dit checken. Al vast bedankt voor de moeite. Greatz joost
Moza

Antwoord #11 Mei 20, 2005, 20:15:30
edit2Rapporteer  
Das pech jongen! Even dacht ik dat je m voor de derde keer kwijt was...maar het is nog steeds de tweede!

Hou effe je ogen open op het strand...maar niet te para! Grote kans dat de woeste zee m als offer heeft geaccepteerd om de kiters weer een tijdje voor gevaar te behoeden! Weet het haast wel zeker!

Misschien beur ik je op als ik zeg dat Jaime het zo gewild heeft! ;D

Gewoon vette pech dude!

Freija
Gast
Antwoord #12 Mei 20, 2005, 21:54:06
edit2Rapporteer  
Had je vorige keer het zelfde board kwijt geraakt en had je hem weer terug??

Idee om toch maar een leash met helm te dragen?
Joost

Antwoord #13 Mei 21, 2005, 01:33:26
edit2Rapporteer  
Zelfde board freija ben blijkbaar niet zo gezegend. En op een leash heb ik het niet zo ook al is het met een helm. Klinkt raar maar dan verlies ik hem toch liever.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.