de Turbolauncher

BIG AIR
Gast
Juni 02, 2005, 19:53:13
edit2Rapporteer  
Hebben jullie dit al gezien, de Turbolauncher. http://www.kitelauncher.com/

Het is een systeem om je lijnen op te rollen zodat je later alleen kunt starten. Ik heb even naar de video'tjes gekeken maar het lijkt me een gevaarlijk apparaat. Wat als je lijnen niet goed afrollen.

Iemand al ervaring met zoiets ?

Grtz

Joop
~Dirk~

Antwoord #1 Juni 02, 2005, 19:59:18
edit2Rapporteer  
Ze hebben hem getest op ikiteboarding.com
check http://www.ikiteboarding.com/article_detail.aspx?id=142
KITE ANGEL

Antwoord #2 Juni 02, 2005, 20:09:40
edit2Rapporteer  
ik zat net ook dat filmpje te kijken maar dat is gewoon dubbelwerk haha das niks voor mij iig  ^
KiteDemon

Antwoord #3 Juni 02, 2005, 20:21:51
edit2Rapporteer  
Dat ding gebruik je alleen maar als het echt niet anders kan. Blijft tricky speelgoed.
Aan de andere kant vraag je je wel af of het wel zo verstandig is om te launchen op een spot waar je zo'n ding nodig hebt.... ???
teammohawk
Gast
Antwoord #4 Juni 02, 2005, 22:08:42
edit2Rapporteer  
wat een bullshit zeg ken je net zo goed je lijnen op je bar oprollen
(R)Ikke

Antwoord #5 Juni 02, 2005, 22:15:21
edit2Rapporteer  
Echt niet, ik geloof er niet in.  ^
Jurrien

Antwoord #6 Juni 03, 2005, 17:21:41
edit2Rapporteer  
zo rolde ik men lijnen van men firebee ook altijd op na 3x waren de lijnen helemaal verdraait. en als dat gebert komen knupjes ??? in en worden de lijnen zwak >Sad
Bodhi

Antwoord #7 Juni 03, 2005, 18:17:02
edit2Rapporteer  
Volgens mij niet echt een veilig product. Vooral als je kijkt hoe die vent z'n kite launched in het filmpje "Self launch offshore wind". Ten eerste wordt het heftig afgeraden om te gaan kiten met offshore wind dus dit is al helemaal  ^. Ten tweede, als je kijkt naar zijn manier van launchen lijkt me dit ook niet de meest veilige manier. Die gast gooit z'n kite op de LE in het water, daarna heel de mik-mak aan lijnen er achteraan, zorgt dat de lijnen op spanning komt en wil 'm dan launchen...??? Als klap op de vuurpijl staat die rukker ook nog eens op een "strand" vol met heftige stenen, heeft meer oog voor de camera en ziet niet dat de kite in de powerzone zit.. Ik blijf er in ieder geval lekker bij uit de buurt....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.