Zarautz

storm

Mei 28, 2005, 08:28:50
edit2Rapporteer  
Wie is er wel eens in Zarautz(Spanje) geweest om te kiten/golfsurfen?
Ik ben vaak in Biarritz geweest. Daar was het weer altijd goed, maar als ik dan naar het zuiden keek hing daar altijd veel bewolking. Ik voel er niets voor om de hele vakantie in de wolken te hangen.
Laat even weten
Freija
Gast
Antwoord #1 Mei 28, 2005, 14:44:02
edit2Rapporteer  
ben er wel eens geweest om te golfsurfen, super!
of het er waait? niet op gelet! Wel echt leuk stadje trouwens!
alexx
Gast
Antwoord #2 Mei 29, 2005, 02:10:09
edit2Rapporteer  
Zarautz is good. En Mundaka rules! Als het gaat om golfsurfen tenminste...
Freija
Gast
Antwoord #3 Mei 29, 2005, 12:10:21
edit2Rapporteer  
Oh ja, wat je zegt klopt trouwens helemaal!!!
Bij Zarautz en San Sebastian is het heel vaak bewolkt. De wolken blijven waarschijnlijk achter de pyreneen hangen, en daar heb je in Biarritz geen last van. Gras is daar ook bijzonder groen en de keren dat ik er geweest ben was het wel vaak bewolkt. Echter water is heerlijk warm en de temperatuur ook. Bovenop de 'berg' bij zarautz is trouwens een leuke camping.
Zarautz
Gast
Antwoord #4 Juni 12, 2005, 17:57:42
edit2Rapporteer  
hellow!! ik vertrek 29 juli nr Zarautz op surfcamp.... laat ik weten hoe het daar was? of is dit dan al telaat?
kus
Kooger
Gast
Antwoord #5 Juni 12, 2005, 18:45:26
edit2Rapporteer  
De wolken blijven waarschijnlijk achter de pyreneen hangen, en daar heb je in Biarritz geen last van.

Ook in biarrits heb je hier nog last van, in alle plaatsen rond de golf van Biskaje is het weer een beetje onvoorspelbaar   
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.