Rugsteun trapeze kwijtgeraakt op Terschelling

alexx
Gast
Juni 20, 2005, 17:23:29
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik heb een pro-limit trapeze. Afgelopen week heb ik superlekker gekite op Terschelling, maar ben ik de rugsteun van de trapeze kwijtgeraakt. Het is zo'n stuk in de vorm van een driehoek dat met klitteband aan de binnenkant van de trapeze vastzit. Heeft iemand m toevallig gezien ergens op terschelling (midsland aan zee, groene strand, paal 3 of bij de zeevaartschool?)

grtz,
Alex
alexx
Gast
Antwoord #1 Juni 21, 2005, 17:53:35
edit2Rapporteer  
zeeland terschelling timboektoe antartica...
maakt mij niet uit waar je m hebt gezien
als je m maar oppikt uit die woelige wateren

of misschien heeft iemand anders nog zo'n ding liggen...
moderator-1
Gast
Antwoord #2 Juni 21, 2005, 18:28:41
edit2Rapporteer  
Een aantal berichten verwijderd.. Het is geen kitelounge he..

Thanks, Moderator 1
Joost--

Geen avatar

Antwoord #3 Juni 21, 2005, 18:39:10
edit2Rapporteer  
ik was dat ding ook keertje bijna kwijt. was een van de eerste dagen dat ik beetje lange stukken kon varen. had geen controle meer en ging vrij hard, dus ik liet me maar is vallen.  Water kwam wat harder aan dan verwacht. dus ik kom weer bovenwater. zie ik rechts voor me me boardje liggen. en zie ik opeens 5 meter terug iets drijven. was het dat ding dus. ben bang dat je zo'n ding niet meer terugvind.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.