uhhh autostrand... ambulances??? kweet nie

Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #25 Oktober 22, 2004, 08:40:27
edit2Rapporteer  
Dus niet kiten daar!
Bjorn (Slufter)

Berichten: 110
Antwoord #26 Oktober 22, 2004, 09:15:43
edit2Rapporteer  
Hey Erik,

Top man.......

"Phoe 150 kiters" , volgens mij is ie zelf nooit in het weekend ff weze kijken, de mafkees......

Wat een loser die vent zeg, "Geen idee" tja makkelijk antwoord, wat doet die gast eigelijk de hele dag........

Oh hey by the way, de Rhino4 12M vaart top, moet idd alleen ff wennen aan het 5Th merk iets minder contact met de kite….. verder top!!!
ErikB

Berichten: 876
Antwoord #27 Oktober 22, 2004, 10:08:17
edit2Rapporteer  
Oke ik heb net dhr Borns gesproken en inderdaad deze meneer is maar een enkele keer op het auto strand geweest vroeger.

Punt is dat als de mensen iets slopen daar er hardere maatregelen worden getroffen.
En beton blokken de enigste oplossing was.

Antwoord was dat er wel meer plekken zijn waar hulpdiensten moeilijk bij kunnen komen.
Er word nog wel gezocht naar een oplossing.

Ik heb verteld dat er inderdaad heel veel kitesurfers zijn en dat het auto strand één van de veiligste spot is en daar ook kitesurflessen worden verzorgt.

Het antwoord was dat er ergens in de krant had gestaan dat het autostrand daar niet bij hoorde.

Hij vond het ook maar niks dat kite surfen want hij wilde er niet aan denken dat een recreant een plankje voor z'n hoofd krijg van een kite surfer HEEL gevaarlijk dus.

Dat rapport komt er zeker en is aangevraagd door een instantie welke dat was onbekend.(waarschijnlijk de land eigenaar)

De gemeente oostvoorne heeft volgens deze meneer heel veel te zeggen.
En Gemeente Rotterdam heeft er niks mee te maken.

Afijn als je je been breekt dan moet je gewoon 112 bellen dat was het antwoord.

Het ZHL houd zich aan de Europeesche regelgeving en wat er allemaal speelt op het autostrand dat intreseert deze heren niet.

Had het ook nog over we leven in een democratisch land en dat burgers zelf het recht in eigen hand neem dat mag niet.

Steph

Berichten: 467
Antwoord #28 Oktober 22, 2004, 10:27:49
edit2Rapporteer  
De gemeente oostvoorne heeft volgens deze meneer heel veel te zeggen.

Ik heb net de  Hulpsecretarie Oostvoorne .......... tel (0181) 482749 aan de lijn gehad, maar die verwijzen mij gewoon door naar het ZHL. Volgens die mevrouw heeft Oostvoorne hier niks meer over te zeggen. Ook de toegangsweg van Oostvoorne naar het Autostrand wordt niet meer fatsoenlijk onderhouden volgens haar. Daaruit begrijp ik dat het ZHL hier ook verantwoordelijk voor is.
Het is tevens overduidelijk dat de Gemeente Oostvoorne hier totaal niet content mee is.
ErikB

Berichten: 876
Antwoord #29 Oktober 22, 2004, 10:37:03
edit2Rapporteer  
Elkaar de schuld geven en als ik maar niet verantwoordelijk ben.
Ach ach ach moet dat nou verder.??
kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #30 Oktober 22, 2004, 10:40:30
edit2Rapporteer  
ik ben ook bang dat onze strijd tegen de bureaucratie niet erg voorspoedig verloopt. Die lui komen er nu waarschijnlijk langzaam maar zeker achter dat er zoiets is als 'een grote groep kiters die op de perfecte beginnersspot wil kiten' en dat dat 'gevaarlijk is'. Dus -> kiten verbieden! Zo raken we van de wal in de sloot!

eerst krijg je antwoorden zoals: 'daar ga ik niet over', 'dan moet u bij de gemeente zijn' en 'dat wist ik niet'. Straks komen ze met 't antwoord: kiten is verboden! Lekker makkelijk toch?

Volgens mij moeten we 't over de andere boeg gooien: via de NKV enne: er zijn toch zat kitescholen die op Oostvoorne les gaven / geven? Die worden nogal benadeeld door de sluiting v/h strand (en straks ook nog het kiteverbod?) en die patatkraam ook!... ik bedoel.. naar 'het bedrijfsleven' zullen ze toch wel luisteren?
Spaceman
Gast
Antwoord #31 Oktober 22, 2004, 16:00:57
edit2Rapporteer  
Ze kunnen de veiligheid wel gebruiken als argument om het kiten te verbieden. Maarrrrr hoe gaan ze dat dan doen als er van de zomer wat gebeurt met surfers, zwemmers en andere strandgasten?

Op deze manier worden kiters gewoon in een hoek gedreven. Als ze straks iedere keer een andere strand of zo gaan sluiten vraag je om problemen! Straks gaat iedereeen op vage plekken waar juist ongelukken van komen!
mazzomrx

Berichten: 332
Antwoord #32 Oktober 22, 2004, 18:25:23
edit2Rapporteer  
Hele goede grap!!

Kunnen we er geen pers bij krijgen?? Eén of ander programma...En dan kijken of er een reactie kan komen op tv van die lui over dit probleem.

Stel dat er iemand nou van zijn paard valt?????? Kan je volgens mij ook aardig lelijk terecht komen toch?

Ik heb zelf het stuk een aantal keer gelopen. Is best wel een goede warming up... ???
Frits

Berichten: 726
Antwoord #33 Oktober 22, 2004, 18:58:39
edit2Rapporteer  
Als het jullie echt om veiligheid gaat moet er wat te regelen zijn lijkt me. Een slagboom heeft alleen nut als hij blijft staan. het leuke van een slagboom is dat er ook nog auto's door zouden kunnen. Zo zou er bijvoorbeeld een patatkraam, een ambulance en een auto van een school doorheen kunnen. maar als de slagboom er < 24 uur staat zal het snel afgelopen zijn. Kan het NKV hier niet iets regelen? iedereen zou er wel achter moeten staan natuurlijk :Smiley
Charly

Berichten: 23
Antwoord #34 Oktober 22, 2004, 21:17:51
edit2Rapporteer  
 Grin Grin
"die meneer is al naar huis" (hoezo ambtenaar??) en "ik neem nu de telefoon voor hem op..." HELD  

Goeie actie!! ;D

Grtz,
Charlotte
plaaggeest

Berichten: 1209
Antwoord #35 Oktober 22, 2004, 21:20:13
edit2Rapporteer  
nu hope dat ze er ook wat aan doen tog lullig als je daar ligt met een rugfractuur of whatever:s  
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #36 Oktober 23, 2004, 10:45:39
edit2Rapporteer  
Wat is het nummer van Pieter Storms. Misschien kan hij ff breekijzeren voor ons.
tron javolta

Berichten: 62
Antwoord #37 Oktober 23, 2004, 13:43:01
edit2Rapporteer  
Whoehahahaha straaaaak!!
Japairman

Berichten: 1169
Antwoord #38 Oktober 25, 2004, 18:25:29
edit2Rapporteer  
Wat is het nummer van Pieter Storms. Misschien kan hij ff breekijzeren voor ons.

Jaaaaa dat is iemand waar je wat aan hebt.
Hij zou een mooie combinatie met Peter R de Vries maken.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.