Beginnende Kite Chicks?

Joris

Antwoord #50 Oktober 29, 2004, 14:15:47
edit2Rapporteer  
*geeft zich op als vrijwilleger* ;D
marlies

Antwoord #51 November 01, 2004, 14:31:33
edit2Rapporteer  
Hai Freija,

super dat je ook een set hebt gekocht. Ik ben ook aan het kijken.... allemaal veels te leuk, wat heb jij voor kite gekocht?
Kan niet wachten tot ik ook wat in huis heb.. Maar verder ben ik gewoon aan het werk en heb nog geen tijd gehad om ook maar iets te doen met kiten, behalve kwijlend in winkels rond te lopen  Wink
En het kriebelt wel, ik woon zowat naast het strand...  :'(

Greetz Marlies
Freija
Gast
Antwoord #52 November 02, 2004, 22:24:12
edit2Rapporteer  
Hey Marlies,

Het kriebelt bij mij ook!! Ik ben niet echt meer het water in gegaan, maar heb wel al wat gevliegerd en veel gekeken (op de brouwersdam!)
Ik heb trouwens tweede hands een kite gekocht, een wipika free air 6.5, best een kleintje, maar prima om mee te beginnen, hij is alleen al (of was al?) een beetje lek (een tube) dus ik mag meteen gaan leren plakken.
Boardje ging niet door (degene die ik op het wilde werd me sterk afgeraden), maar ga dit weekend kijken voor een brunotti twintip en wil dan meteen gaan!! (windkracht was ook al goed zag ik).
Ik probeer volgend jaar zeker weer bij het weekend te zijn! En hoop dat we in het voorjaar (dan is iedereen vast wel zover...) misschien een keer af kunnen spreken... of eerder. Heb je trouwens nog wat gehoord van ... (naam kwijt) waarvan de broer al kitesurfte en die op kite vakantie wilde?
Vergeet niet af en toe op kitehigh.nl te kijken he!! (dan blijven de kriebels..)

marlies

Antwoord #53 December 20, 2004, 18:32:08
edit2Rapporteer  
heej hallo,

hoe gaat t allemaal?  wil ff zeggen dat ik nou eindelijk ook een kite heb gekocht... naish V4...errug gaaf!! Ben er dan ook erg blij mee..

Nou allemaal fijne dagen en tot later!

Greetz Marlies
mijngatindelucht

Antwoord #54 December 21, 2004, 00:54:38
edit2Rapporteer  
Nou marlies het is toch NIET waar?! ... jawel ja toch ik denk het wel hoor... wij tweetjes hebben gewoon toch echt dezelfde kites!!! ... woeiiii! Maar nu vraag ik me dan toch ook wel heel sterk af...welk kleurtje heb jij dan?

...zo vrouwelijk of niet!

Maaruh niet meer lullen dames....komend weekend knallen!
~Sjors RE-CO2

Antwoord #55 December 21, 2004, 08:30:22
edit2Rapporteer  
Hey Marlies,

Het kriebelt bij mij ook!!

Shocked  8)
MasterRj
Gast
Antwoord #56 December 21, 2004, 11:15:44
edit2Rapporteer  
Hey marlies,
ik heb even voor je gekeken: deze week wind: Zuid-West! Ideaal voor Schellinkhout! windkracht: 5/6 - toppie dus om die V4 te testen ;-) als je gaat - veel succes - tis mij te koud in Nederland...
Charly

Antwoord #57 Januari 10, 2005, 17:04:52
edit2Rapporteer  
Heee Marlies!

Onwijs dat je een kite hebt!  .^
Ben je er al mee het water op geweest? En hoe ging het?
Ik ga as. zaterdag naar Boot in Dusseldorf. Hoop daar ook voor een leuke prijs een set te kopen...  %@!
En Marieke? Heeft ze ook al een eigen set?
Judith is in december naar Holbox geweest! Helemaal te gek.
Ik wil van het voorjaar een weekje naar Tarifa gaan.

Grtz,
Charlotte
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.