Zondag eind van de middag in Katwijk. Groene North Rhino bedankt!

Mr. Indigo

Juni 27, 2005, 13:42:47
edit2Rapporteer  
Zondag gevaren bij Katwijk. Stevig aanpoten daar. Op binnenwater kom ik goed uit de voeten maar noordzee  (incl stroming, muien etc) is andere koek.
Maakte gegeven moment een ongewenste kiteloop. Vloog er hard af dus....stevig crash. Bij crash board kwijt en toen ik op kant was met gecrashte kite kon ik mn board niet meer zien....(moest eerst mezelf plus kite ff in veiligheid brengen).
Gelukkig zag ik een kerel met een groene North (ik geloof Rhino) die mijn board had opgevist en netjes op de kant heeft gelegd!! Superrelaxte actie. Kon je slechts middels een duim omhoog laten merken dat ik het relaxt vond. Bij deze nog een keer: Relaxt dat je mn boardje gered hebt, scheelt me weer een hoop poen!!

Groet, Paul
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 Juni 27, 2005, 13:44:08
edit2Rapporteer  
Zo hoort het. Als iedereen dit doet, dan komt het goed. .^
Yannick

Antwoord #2 Juni 27, 2005, 13:52:16
edit2Rapporteer  
Goede actie! zo houden we het leuk voor iedereen!
Darkwing
Gast
Antwoord #3 Juni 27, 2005, 13:54:43
edit2Rapporteer  
Op s' gravezande gebeurde dat bij de open kitedag bij mij ook een keer. Ik 'schreeuwde' nog naar hem bedankt, maar hij vaarde weer verder!!

Inderdaad top dat ze toch de moeite nemen om je te helpen!!!!!!
Rutger II

Antwoord #4 Juni 27, 2005, 13:59:47
edit2Rapporteer  
Zo hoort het, netjes!
ES

Geen avatar

Antwoord #5 Juni 27, 2005, 16:20:01
edit2Rapporteer  
Het is ook gevaarlijk, al die rond dobberende boardjes in het water. Foei foei Smiley hehe  Huh  ListenToMe  (hangloose_kitesmiley)  Joepie  YeSS
ralph local@noordwijk

Antwoord #6 Juni 28, 2005, 12:28:14
edit2Rapporteer  
volgens mij is dit bij ons een gewoonte... ook al licht je board 10 meter achter je.
maarten_schepers

Antwoord #7 Juni 28, 2005, 13:51:42
edit2Rapporteer  
Heeft er iemand tips over hoe je het makkelijkst zo'n 2de board mee kan nemen. Heb afgelopen weekend ook iemand proberen te helpen. Hij was al naar de kant gebody dragd, maar z'n board tobberde nog op het water. Ik kan dan wel al aardig upwind varen en de eerste sprongetjes heb ik ook algemaakt, maar kreeg het niet goed voor elkaar om ook nog een 2de board mee te krijgen. Ben uiteindelijk maar body dragend naar de kant gegaan. Hopelijk komen er wat goede tips, scheelt me de volgende keer een hoop energie
Remko

Antwoord #8 Juni 28, 2005, 14:08:14
edit2Rapporteer  
Wat ik meestal doe is: Het board over mijn armen leggen tijdens het starten. Als je eenmaal op snelheid bent kan je het gewoon in een hand nemen en rustig naar de kant varen.
Rudolf

Antwoord #9 Juni 28, 2005, 14:28:56
edit2Rapporteer  
Ja, ik heb al aardig wat keren mijn board teruggekregen van anderen, maar kan nu eindelijk ook zelf anderen helpen. Wat ik doe is dit: Je pakt de bar gewoon met twee handen vast als normaal, maar je slaat ook een paar vingers om de handle van het bewuste boardje. Zo vaar je heel chill naar de persoon in kwestie.
Rutger II

Antwoord #10 Juni 28, 2005, 14:53:09
edit2Rapporteer  
Beetje aankloten maar ik hou het board gewoon met 1 hand vast.
Marc de Munnik

Antwoord #11 Juni 28, 2005, 20:54:26
edit2Rapporteer  
volgens mij is dit bij ons een gewoonte... ook al licht je board 10 meter achter je.

Zo ook bij ons. Tja dat heb je he met dat clubgevoel!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.