Denemarken

Rudolf

Juni 27, 2005, 15:48:16
edit2Rapporteer  
Via dit forum heb ik inmiddels besloten om binnenkort naar Denemarken te gaan. Nu ben ik niet bekend met deze kitespot.
Weet iemand waarom je zo ver noordelijk (Ringkobing Fjord) moet gaan om een goede spot te vinden? Tis toch 8 uur rijden hier vanuit Delft...

En dan nog iets: Is een shorty aan te raden daar, of is het daar toch echt nog koud?
Dank
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 Juni 27, 2005, 20:46:19
edit2Rapporteer  
ga naar fano tegenover esbjerg das vanaf hilversum 6 tot 6,5 uur reiden en het is daar nu met een shorty goed te doen.
je kan ook eventueel een eilandje eronder pakken dat heet romo.
het voordeel van fano is je parkeerd je auto gewoon op het starnd want het is openbare weg. dus auto pal aan het water en pompen maar
Harm

Antwoord #2 Juni 28, 2005, 21:34:52
edit2Rapporteer  
kan  je aan de west kust niet kiten dan??
ik moet er zelf ook naartoe en ik wil nog ff een sesie mee pakken!
Rudolf

Antwoord #3 Juni 28, 2005, 21:38:05
edit2Rapporteer  
De genoemde plaatsen zijn allemaal aan de westkust.
Harm

Antwoord #4 Juni 28, 2005, 21:46:29
edit2Rapporteer  
ja maar eilandjes en ik wil zo maar even mijn auto aan de kant zetten kiten en doorrijden
Rudolf

Antwoord #5 Juni 28, 2005, 21:47:52
edit2Rapporteer  
ja maar eilandjes en ik wil zo maar even mijn auto aan de kant zetten kiten en doorrijden

Op die eilandjes kan je parkeren. Het is de 'Autoplaya resurrection'
Rudolf

Antwoord #6 Juli 08, 2005, 01:42:09
edit2Rapporteer  
En dat is inderdaad waar. Ik vond het vanuit Delft toch best een flink eindje rijden, maar als je er goede wind hebt is het zeker de moeite waard. Ik ben geweest om Romo en op het Ringkobing Fjord. Romo viel een beetje tegen omdat er maar op een kleine plek (de westkant) van het eiland gesurfd mag worden. Verder is het strand enorm groot. Autoplaya is er een zandbak bij.

Het Ringkobing Fjord is ook aardig. Je kan er bijna overal staan. Wij zijn geweest op de westkant van het Fjord, bij een vriendelijke surfschool westwind.
Altijd handig voor mensen die er nog naartoe willen reizen!
Smeagol

Antwoord #7 Juli 10, 2005, 18:59:57
edit2Rapporteer  
Hier staan ze (bijna) allemaal...:

http://www.kitesurferen.dk/en/spotkort/spots.html

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.