Wow vandaag voor het eerst mijn nieuwe Raven 12 gevaren op "Kitie beach" wat is deze finaal anders dan
de X4 zeg. Het duurt wel weer even voordat je hem doorhebt....maar heeeeel heeeel lekker zeg.
Moet zeggen hoewel ik eigenwijs was vandaag eigenlijk de 16 had moeten pakken, de 12 een heerlijke gecontroleerde lift heeft zeg....dit zal met de 16 nog beter zijn.
Ik was zeker niet overpowerd vandaag maar kon nog vrij hoge rotaties maken en goed gecontroleerd....en natuurlijk uitgehaakt springen wat ik zeker niet altijd durfde met de x4....
Kortom heeeeeeeerlijke dag.....doe alleen nooit meer met deze temperaturen een steamer aan fucking h*ll 1 liter water drinken 6 liter zweten in je pak. Op het water gaat het wel....maar voordat.........hahahaha
Ach en toch was het een Top dag......hoewel ik wat verontrustendende dingen heb vernomen aangaande de "Nudie-Beach"
Ja, het was zeker een top dag! Jammer dat mijn kite 2 keer in iemands anders lijnen is gekomen. (De 1e keer wilde een belg die het volgens mij zelf ook niet goed kon, mij tips geven, en ging hij naast mij staan met zijn kite en vloog hij hem door mijn lijnen heen. Toen heb ik de safety van m'n kite getrokken en de 2de keer lag er een beginner die de ene kant op wilde en ik kwam van de andere kant aanvaren (ik ben ook net begonnen) dus tja..
Maar verder was het top, varen naar rechts ging super, naar links ging wat moeilijker, maar ach, dat komt nog wel!!!!!!
Daarvoor was het inderdaad heeeeeeeet in m'n pak.