Is al eens voorgesteld, maar zou jij daar op gaan kijken, zodat je je ogen open kan houden op het strand. Ik niet iig. Lijkt me prima zo, dan valt het tenminste nog op.
Ik ben het eens met Kentyman, het is echt van de zotte wat de mensen allemaal vergeten mee naar huis te nemen. Ik wil een uitzondering maken voor boards die zijn verloren tijdens het beoefenen van de sport.
Ik lees het alweer. Ik ga duss echt niet mijn spullen kwijtraken of vergeten!!! (huilen_kitesmiley) Anders wordt ik als slordig of dom betiteld
Maar.....
Het lijkt mij inderdaad niet zinvol om een nieuwe sectie te maken. Ik zou namelijk ook niet in die sectie gaan kijken wie wanneer en wat ie verloren is.
Ik lees het alweer. Ik ga duss echt niet mijn spullen kwijtraken of vergeten!!! (huilen_kitesmiley) Anders wordt ik als slordig of dom betiteld
Maar.....
Het lijkt mij inderdaad niet zinvol om een nieuwe sectie te maken. Ik zou namelijk ook niet in die sectie gaan kijken wie wanneer en wat ie verloren is.
nee maar 't idee is toch meer dat ALS je zelf iets verloren bent of gevonden hebt dat je dan op dat forum gaat kijken... dan staat 't allemaal bij elkaar en kun je zo zien of jou spul gevonden is of (als je iets gevonden hebt) of 't gemist wordt...
Ik ben het eens met Leander, ik ga daar echt niet kijken tenzij ik zelf iets kwijt zou zijn (sealedlips_kitesmiley). Als het nu opeens tussen een ander topic staat valt het meer op.
Ik ben het eens met Leander, ik ga daar echt niet kijken tenzij ik zelf iets kwijt zou zijn (sealedlips_kitesmiley). Als het nu opeens tussen een ander topic staat valt het meer op.
ja dat lijkt me nou juist precies de bedoeling van een apart lost&found-forum: als je zelf iets kwijt bent of je hebt iets gevonden dan kun je 't daar checken.. dat lijkt me dus serieus heel handig maar tja, ik raak natuurlijk nooit wat kwijt want ik ben zo ontzettend georganiseerd en efficient enzo.. woei! :-)