Smokkeltips voor kitegear gewenst!!!

Moza

Antwoord #25 Augustus 02, 2005, 20:57:48
edit2Rapporteer  
Beetje jammer marc. Ik zeg nergens in het topic dat het mij betreft. Ik ken toevallig iemand die in deze situatie zit en hij komt regelmatig op deze site....zodoende dacht ik dat jullie hem wilden helpen. Ookal moest dat ff annoniem.

Groot gelijk heeft Marc....lijkt me meer Relatietherapie dan kitenieuws>>>dus kitelounge.

Daarnaast kom ik ook net terug van vakantie Fuerte met niet kitende vriendin...niet de hele tijd varen af en toe een stopje voor een beetje beachball...en ff chillen werkt prima.
Gewoon goed overleggen, zij betaalt tenslotte ook voor de vakantie!

Meenemen die gear, en anders vraagtekens zetten bij je relatie!

Garmt

Antwoord #26 Augustus 02, 2005, 23:55:04
edit2Rapporteer  
Ik zie alweer dat ik lang niet streng genoeg ben voor mijn vriendje: wij hebben zelfs een keer alle gear een maand lang meegesjouwd toen we gingen trekken door Nieuw Zeeland... DAT doe ik volgende keer niet meer... Ik dacht dat ik GESTOORD werd van al die shit die ook nog eens 3x zo zwaar is als het nat is en vol zand zit...Hahaha...

Mijn tip: gewoon meenemen die spullen en duidelijke afspraken maken [wat kan betekenen dat je een keertje een dagje wind laat voor wat het is...] en haar daar leren kiten! En af en toe ook ff mee gaan winkelen als er toch geen wind is/jij moegebeuld bent. Koop een kek lycraatje voor d'r ... Zij ook weer blij!...

Pardon. WIJ hebben een maand met de tas gezeuld? WIE van ons tweejen heeft z'n rug moeten breken?
Claudia

Antwoord #27 Augustus 02, 2005, 23:56:34
edit2Rapporteer  
oeioeioei.......gaat dat nog goedkomen?
gaastra kiter

Antwoord #28 Augustus 03, 2005, 01:47:47
edit2Rapporteer  
ik zou zeggen me kite gaat zo en zo mee jij mag ook mee maar ik ga zo en zo om de dag kite punt uit.
THEGREEN

Antwoord #29 Augustus 03, 2005, 11:33:19
edit2Rapporteer  
Board in me hand, vriendin in de boardbag. Lekker rustig, geen gezeur  :Smiley
Neej hoor zoek gewoon een meisje uit dat ook kite, is de beste oplossing  InLove
b.v.o

Antwoord #30 Augustus 04, 2005, 01:37:40
edit2Rapporteer  
nou gaastra kiter jij heb dus zin je hele leven vrijgezel te blijven nou daar wil ik ook weer niet aan denken of ik gaat dood omdat ik vrijgezel ben of ik ga dood omdat ik niet kan kite dus er moet een oplossing tussen zitten.......een dame zoeken die ook kite Joepie
~Dirk~

Antwoord #31 Augustus 06, 2005, 09:49:10
edit2Rapporteer  
Niks, gewoon meenemen die zooi.
En omdat je vriendin praatjes heeft gehad voor straf de hele vakantie je kite op laten pompen, BLAZEN KRENG!
Dat is echt de enige manier anders sta je voor je het weet nog te strijken ook en eisen ze dat je gaat zitten bij het plassen
Tjarlie

Geen avatar

Antwoord #32 Augustus 07, 2005, 21:50:47
edit2Rapporteer  
Niks, gewoon meenemen die zooi.
En omdat je vriendin praatjes heeft gehad voor straf de hele vakantie je kite op laten pompen, BLAZEN KRENG!
Dat is echt de enige manier anders sta je voor je het weet nog te strijken ook en eisen ze dat je gaat zitten bij het plassen

Eindelijk een echte man.... Jij weet tenminste hoe een echte vrouw behandeld wil worden! Trouw met me, nu!

loser
~Dirk~

Antwoord #33 Augustus 08, 2005, 07:46:09
edit2Rapporteer  
ja, stoer he. Ik denk dat ik maar zware shag ga roken

FLOF

Antwoord #34 Augustus 08, 2005, 09:07:28
edit2Rapporteer  
Nee man, gewoon stoer 2 weken niet kiten, daar spaar je vette airmiles mee man! Hier, ik was vorige week een weekje in Griekenland, het waaide daar dikkedulle van de planeten met strak blauwe lucht en 35 graden. Had mijn spullen niet bij me en zei tegen vriendin dat ik het wel allemaal best vond zo en dat we toch samen op vakantie waren enzo. Zaterdagochtend geland op schiphol en linea recta door naar zee om twee dagen te beulen met NW6, WOoHOo! Enne, niks van "ja maar..."want ja we waren net een volle week 24/7 samen geweest  (grinnik_kitesmiley)  Joepie
RaRo

Antwoord #35 Augustus 08, 2005, 14:37:10
edit2Rapporteer  
Mja Tjarlie heeft smaak... die gaat een man inruilen waarmee ze een maand naar NZ kan (zij het met kitespullen) voor eentje die heel duidelijk de dominante man speelt.  Huh We weten allemaal toch dat je in het huidige (sociale) klimaat beter kunt doen alsof je onderdanig bent (Claudio ook weer blij) en dan stiekem alsnog alles manipuleren en regelen zodat 't jou 't beste uitkomt... iedereen blij!

*kijkt onschuldig*

R-
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #36 Augustus 11, 2005, 12:22:56
edit2Rapporteer  
Ik heb vernomen dat de desbetreffende persoon nu op kreta zit, terwijl het al een aantal dagen 16 knopen waait.  Joepie(Hij heeft namelijk wel zn windmeter meegenomen  Huh )
Hij baalt dus als een stekker.   (huilen_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Joost

Antwoord #37 Augustus 11, 2005, 12:32:03
edit2Rapporteer  
EN die betreffende man ben ik dus!! Ik zit hier heerlijk te genieten van Zon - 35 graden, Zee - flinke golven en wind - 16 knopen. Zit wel een beetje aan me te knagen maar ik hou het vol en als ik weer terug kom weer lekker beule met die handel. Greats from Kreta
maarten_schepers

Antwoord #38 Augustus 12, 2005, 15:52:58
edit2Rapporteer  
Huur als de bliksem een kiteset als de mogelijkheid er is, lekker een dagje beulen, dan kun je er weer even tegenaan Joepie Succes en veel plezier. Overigens is het idd helemaal geen slecht idee om je vriendin ook eens te laten kiten, de meine wou na 1 keer dat ding aangeraakt te hebben hem niet meer loslaten, ze gaat nu zelf ook een kite kopen ThumpsUp
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #39 Augustus 12, 2005, 16:56:02
edit2Rapporteer  
Er zit daar niets om te huren, dus dat is geen optie voor hem.
hij zal het echt zonder kiten moeten stellen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.