Ik zie alweer dat ik lang niet streng genoeg ben voor mijn vriendje: wij hebben zelfs een keer alle gear een maand lang meegesjouwd toen we gingen trekken door Nieuw Zeeland... DAT doe ik volgende keer niet meer... Ik dacht dat ik GESTOORD werd van al die shit die ook nog eens 3x zo zwaar is als het nat is en vol zand zit...Hahaha...
Mijn tip: gewoon meenemen die spullen en duidelijke afspraken maken [wat kan betekenen dat je een keertje een dagje wind laat voor wat het is...] en haar daar leren kiten! En af en toe ook ff mee gaan winkelen als er toch geen wind is/jij moegebeuld bent. Koop een kek lycraatje voor d'r ... Zij ook weer blij!...
Mijn tip: gewoon meenemen die spullen en duidelijke afspraken maken [wat kan betekenen dat je een keertje een dagje wind laat voor wat het is...] en haar daar leren kiten! En af en toe ook ff mee gaan winkelen als er toch geen wind is/jij moegebeuld bent. Koop een kek lycraatje voor d'r ... Zij ook weer blij!...
Pardon. WIJ hebben een maand met de tas gezeuld? WIE van ons tweejen heeft z'n rug moeten breken?