Volgende kite Bow concept of niet?

Poll
Vraag: Volgende kite Bow concept of niet?
Ja   -21 (20,6%)
Nee   -42 (41,2%)
Weet nog niet   -39 (38,2%)
Totaal aantal stemmen: 76

Leander

Logs: 0 | 4 uur
Augustus 15, 2005, 17:16:49
edit2Rapporteer  
Ga jij als volgende kite een Bowconcept aanschaffen?
En vertel even waarom.
Maarten66
Gast
Antwoord #1 Augustus 15, 2005, 17:32:47
edit2Rapporteer  
Nee, ik gaan geen nieuwe "Bow-kite" kopen, ben tevreden met mijn kites, dus waarom nu alweer nieuwe kopen ?!?
Rutger II

Antwoord #2 Augustus 15, 2005, 17:34:52
edit2Rapporteer  
Ten eerste ik heb er geen geld voor.
Ten tweede ik ben er nog niet van overtuigd
en ten derde zou ik wachten totdat alle ziektes eruit zijn.

KiteDemon

Antwoord #3 Augustus 15, 2005, 17:43:01
edit2Rapporteer  
Ben ook tevreden met mijn kites. Geld speelt gelukkig geen rol, maar ik wil eerst kijken wat er allemaal op de markt komt en ook alles getest hebben. Ik beslis dan wel of zoiets wel wat voor mij is. Voorlopig stort ik mij echt niet op het eerste beste model wat in de markt wordt gegooid. Als je 6 maanden geduld hebt dan heb je wat meer keus en kan je ook een goede vergelijking maken met de nieuwe "klassieke" tube-modellen die ook nog uitkomen.
DaRipper

Antwoord #4 Augustus 15, 2005, 17:50:27
edit2Rapporteer  
Zelfde verhaal, ben uitermate tevreden met mijn CO2-tjes. Dus geen enkele reden om deze in te ruilen. Bovendien eerst nog maar een jaar of twee wachten totdat alle kinderziekten eruit gehaald zijn. Deze zullen ongetwijfeld aan het licht komen zodra de BOW-kites door veel kiters worden gekocht.
En last but not least, eens kijken welk merk het BOW-concept het beste uitwerkt!
Brenkie

Antwoord #5 Augustus 15, 2005, 18:10:37
edit2Rapporteer  
Oh oh, ik heb alweer geklikt voor ik alles had gelezen, ja gestemd, maar moest eigenlijk weet niet zijn.
Het ziet er allemaal veelbelovend uit, maar ik heb het geld er gewoon nog niet voor.
En tot nu toe worden de traditionele kites ook nog steeds beter, zeker icm. 5th.
Ik ben momenteel zelf er aan het twijfelen om over te gaan stappen op Venom's.
Waarom.. het gebruiksgemak en de levensduur van deze kite klinken me positief in de oren, en de prijs ook.

Maar ff on topic, dit kiteconcept gaat het zeker wel worden.
Ik denk alleen dat het nog doorontwikkeld moet worden.
Maar daar hangt natuurlijk ook dat prijskaartje aan vast.

Wel denk ik dat ook de foils niet moeten worden uitgevlakt, want zeker ook dze kite's hebben een enorme ontwikkeling door gemaakt en deze zijn mijn inzien's ook nog niet uitontwikkeld.
Puur vanwege het feit dat je de luchtstroom met een matras beter kunt bepalen.
Van een matras is gewoon een veel betere copie van de vliegtuigvleugel te maken, daar waar het allemaal vanaf geleid wordt en is.

Ik denk dat een nog betere combinatie (dan bijv. crossbow) van foil en tube het gaat worden in de toekomst.

Ps, ik vaar nog ouwe ARXjes (met 5th), dus ben hard aan het rondkijken voor iets nieuws.
We shall C...    (hangloose_kitesmiley)
Jurrien

Antwoord #6 Augustus 15, 2005, 18:13:15
edit2Rapporteer  
ik ben nog tevreden met men 4th kites als ik toe ben aan wat nieuws kijk ik wel weer, maar met de BOW kites wacht ik minimaal tot ze helemaal op de markt zijn ThumpsUp
larssmits
Gast
Antwoord #7 Augustus 15, 2005, 18:16:38
edit2Rapporteer  
volgende aanschaf word waarschijnlijk een yarga 5. een crossbow of nova kan ik niet betalen, ik hoop dat best lage prijzen heeft voor de nemesis 06. Maar waarschijnlijk is het wachten op 2de handsjes
KiteDemon

Antwoord #8 Augustus 15, 2005, 18:45:26
edit2Rapporteer  
Hoe je het ook wend of keert, het blijft persoonlijke voorkeur....of buget. Eigenlijk is het net zoiets als de vraag of je highperformance of freestyle wil gaan rijden.
drifter

Antwoord #9 Augustus 15, 2005, 19:03:48
edit2Rapporteer  
is een bow volgens jou dan highperformance of freestyle?
svennie
Gast
Antwoord #10 Augustus 15, 2005, 19:04:31
edit2Rapporteer  
rutger2, er zijn nou ook nog kinderziektes bij de 2005 kites dus ik denk dat je heel lang moet wachten voor die eruit zijn.
ik ga er wel een kopen, heb niet veel geld, maar k vind et wel waard.
b.v.o

Antwoord #11 Augustus 15, 2005, 19:21:20
edit2Rapporteer  
weet niet ben tevrede met me kite alleen ja denk dat k wel wacht tot de 2006 kites dan worden de 2005jes gedkoper
~Sjors RE-CO2

Antwoord #12 Augustus 15, 2005, 19:34:36
edit2Rapporteer  
Crossbow 9 en 12!  ThumpsUp
Bodhi

Antwoord #13 Augustus 15, 2005, 19:44:47
edit2Rapporteer  
Ik wacht het allemaal af. Heb daarom ook hetzelfde verhaal als vele andere hier. Ben vooral benieuwd wat de reactie is van alle andere merken die nog met deze nieuwe hype/ontwikkeling mee (moeten) gaan. Vind het op dit moment nog allemaal een beetje een te moeilijk gedoe. Misschien moet Phillips zich eens gaan bemoeien met het bouwen van kites, gewoon relaxed "sense and simplicity"....
Mick
Gast
Antwoord #14 Augustus 15, 2005, 20:26:10
edit2Rapporteer  
Blijf voorlopig nog lekker doorvaren met m'n V4 bevalt me prima dus waarom wat anders? Laat ze het Bow concept eerst maar eens volledig uitgewerkt hebben want wat ik er nu over hoor zie ik nog geen noodzaak om over te stappen.
DaRipper

Antwoord #15 Augustus 15, 2005, 23:03:53
edit2Rapporteer  
weet niet ben tevrede met me kite alleen ja denk dat k wel wacht tot de 2006 kites dan worden de 2005jes gedkoper

Lees je berichten eens na op taalfouten voordat je op "verzenden" klikt!!
Pbter

Geen avatar

Antwoord #16 Augustus 15, 2005, 23:52:35
edit2Rapporteer  
zoals altijd...
eerst lekker iedereen laten patsen met nieuw materiaal, dan checken of alle marketingblahblah juist is.
en dan pas een beslissing maken.
het concept klinkt goed, maar blijf het een lelijk gezicht vinden zo'n bow!
PeeWee

Antwoord #17 Augustus 16, 2005, 07:54:59
edit2Rapporteer  
Ik ga aan de zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een 12m crossbow kopen. Eerst nog twee weekjes op vakantie met mijn oude kites. Voor mij is veiligheid een belangrijk aanschaf argument. Verder vind ik een aantrekkelijk punt van de xbow het opvangen van windvlagen (vaar veel op het binnenwater). Ik zie wel een beetje op tegen de hoge bardruk (ik loop nu al een jaar met een halve blessure aan mijn linker arm).
dkite

Antwoord #18 Augustus 16, 2005, 08:45:01
edit2Rapporteer  
Ik weet het ook nog niet...

voor:
+depower
+veiligheid
+beter in vlagerige wind
+inzet bereik

tegen:
-prijs
-kans op kinderziektes
-devaluatie
-(bardruk?)
- niet tegen de knoop kunnen varen

Al met al genoeg redenen om nog even de kat uit de boom te kijken. Zeker totdat er wat concurrentie komt. Op het moment dat je namelijk niets te kiezen hebt wordt er een rib uit je lijf gerukt. En ik vermoed dat dat de basis is voor de prijsstelling van de xbows.
Jappy

Antwoord #19 Augustus 16, 2005, 11:03:57
edit2Rapporteer  
Ik ga voor de Impact.
Verder is het gewoon afwachten wat voor ontwikkeling de "Bow's" gaan doormaken.
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #20 Augustus 16, 2005, 11:26:38
edit2Rapporteer  
Ik wacht ook nog even af. De crossbows die ik heb zien varen vind ik niet echt heel overtuigend over komen. Ik wacht eerst nog reacties af en kijk even aan wat er met het concept gaat gebeuren.
In de tussentijd houd ik het lekker bij mijn x4´s.
Nomaad
Gast
Antwoord #21 Augustus 16, 2005, 11:58:46
edit2Rapporteer  
Nee absoluut niet ben niet overtuigd en laat dit concept eerst nog maar es ff door ontwikkelen en goedkoper worden dan zullen we wel eens zien.  Ben nog steeds erg blij met mij X4's dus ik heb geen haast...
skyrider 138
Gast
Antwoord #22 Augustus 16, 2005, 12:16:59
edit2Rapporteer  
ben nu eerst nog benieuwd naar het vaargedrag van m'n nieuwe blauwe raaf.......
kom maar op met die wind... (grinnik_kitesmiley)

Denk dat die nieuwe concepten altijd de eerste paar jaar even moet laten doen.. kijk maar eens naar afgelopen paar jaar.. Denk dat 2e generatie nieuw concept al weer anders dan hoe de eerste generatie is... Kijk kwa "bow" concept de aap wel ff uit de boom...
Stengel

Antwoord #23 Augustus 16, 2005, 14:12:47
edit2Rapporteer  
Voorlopig ben ik nog niet aan nieuwe vliegers toe.
Maar tegen de tijd dat ik daar wel aan toe ben zullen die bows vast wel voldoende ontwikkeld zijn om te overwegen.

Stengel
KiteDemon

Antwoord #24 Augustus 16, 2005, 18:07:16
edit2Rapporteer  
Crossbow 9 en 12! ThumpsUp

De kans om alle ongelovigen te overtuigen als je ze binnen hebt Sjors!!
Ik wil er zeker wel een paar uurtjes mee spelen, en ook Ar is benieuwd wat er uit te halen valt, dus je zal toch nog even aan de kant moeten toezien hoe je speelgoed misbruikt gaat worden (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.