Naish Raven 8m gekocht...

M pierson
Gast
Augustus 22, 2005, 10:12:05
edit2Rapporteer  
Hoi kiters..

Vraagje..
Ik ben een beginner die net kan varen..en dan nog maar 1 kant op.. (grinnik_kitesmiley)
Nu weeg ik net 70 kilogram en heb een 12m  boxer.
Nu heb ik via internet een 2005 Naish raven 8m kunnen kopen..Maar is deze niet voor gevorderden???
en heb ik dus een miskoop gedaan met een te moeilijke kite..??

Trouwens hij was 350,- 2ehands en geen schade of gaten..

Groet.
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #1 Augustus 22, 2005, 10:20:37
edit2Rapporteer  
jaja mijn tante in Marokko kent er nog een paar. Klinkt allemaal erg onwaarschijnlijk

Heb het idee dat ik in het ootje wordt genomen prijs van raven gezien. Geef maar adres op vanwaar je gekocht hebt

Deze kite is absoluut geen miskoop. zeker als je straks echt kan varen als je verhal waar is. Log anders even in
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Augustus 22, 2005, 10:22:38
edit2Rapporteer  
Zo goedkoop voor een tweedehands 2005 kite?  :Smiley Klinkt heel onwaarschijnlijk als je naar het 2e hands gedeelte van deze site kijkt 

Ik ken deze kite niet, de Raven grotere maten zijn helemaal top! Maar een 8m2 met een rider van 70 kg betekend varen rond de 20- 30 over het algemeen. En dat zijn nu niet echt omstandigheden om te leren kiten. Door de harde wind gaat alles veel sneller en harder, dus ook crashes e.d. Vergeet ook niet dat de golven hoger zijn, dus alles wordt lastiger. Ik zou hem nog ff bewaren en goed met je 12 leren varen. (heen en weer, hoogte lopen, gijpen, beetje springen)
M Pierson
Gast
Antwoord #3 Augustus 22, 2005, 10:24:34
edit2Rapporteer  
Hoezo??? onwaarschijnlijk... Dat ik de kite voor 350,- heb kunnen kopen?? Heb ik via e-bay kunnen bieden en was hoogste bieder..

Of dat de it echt een raven betreft??
Leg alstu uit John Reefje?
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #4 Augustus 22, 2005, 10:29:05
edit2Rapporteer