Naish Raven 8m gekocht...

M pierson
Gast
Augustus 22, 2005, 10:12:05
edit2Rapporteer  
Hoi kiters..

Vraagje..
Ik ben een beginner die net kan varen..en dan nog maar 1 kant op.. (grinnik_kitesmiley)
Nu weeg ik net 70 kilogram en heb een 12m  boxer.
Nu heb ik via internet een 2005 Naish raven 8m kunnen kopen..Maar is deze niet voor gevorderden???
en heb ik dus een miskoop gedaan met een te moeilijke kite..??

Trouwens hij was 350,- 2ehands en geen schade of gaten..

Groet.
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #1 Augustus 22, 2005, 10:20:37
edit2Rapporteer  
jaja mijn tante in Marokko kent er nog een paar. Klinkt allemaal erg onwaarschijnlijk

Heb het idee dat ik in het ootje wordt genomen prijs van raven gezien. Geef maar adres op vanwaar je gekocht hebt

Deze kite is absoluut geen miskoop. zeker als je straks echt kan varen als je verhal waar is. Log anders even in
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Augustus 22, 2005, 10:22:38
edit2Rapporteer  
Zo goedkoop voor een tweedehands 2005 kite?  :Smiley Klinkt heel onwaarschijnlijk als je naar het 2e hands gedeelte van deze site kijkt 

Ik ken deze kite niet, de Raven grotere maten zijn helemaal top! Maar een 8m2 met een rider van 70 kg betekend varen rond de 20- 30 over het algemeen. En dat zijn nu niet echt omstandigheden om te leren kiten. Door de harde wind gaat alles veel sneller en harder, dus ook crashes e.d. Vergeet ook niet dat de golven hoger zijn, dus alles wordt lastiger. Ik zou hem nog ff bewaren en goed met je 12 leren varen. (heen en weer, hoogte lopen, gijpen, beetje springen)
M Pierson
Gast
Antwoord #3 Augustus 22, 2005, 10:24:34
edit2Rapporteer  
Hoezo??? onwaarschijnlijk... Dat ik de kite voor 350,- heb kunnen kopen?? Heb ik via e-bay kunnen bieden en was hoogste bieder..

Of dat de it echt een raven betreft??
Leg alstu uit John Reefje?
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #4 Augustus 22, 2005, 10:29:05
edit2Rapporteer  
wordt wel eens vaker geintje gemaakt onder on gast naam, voor dat geld heb je een goede kite gekocht. Ik neem aan kite only. Ik heb zelf niet met de raven 8 gekite. Ik weet wel dat de 9 van raven ook super vaart.

Ik begrijp dat je beginner ben, maar als je snel leert en straks met meer wind gaat varen zal je hier vast een super kite aan hebben.

Heb je hem gekocht via de duitse ebay?
M Pierson
Gast
Antwoord #5 Augustus 22, 2005, 10:35:31
edit2Rapporteer  
Nee.. dat is het hem juist.. ik heb hem via een gast in California..(is het wel te vertrouwen??)
Met duitsland heb ik wel e-bay ervaring..

Zie de link  john reefje..

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7175798887&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1

Is dit wat of moet ik het voorbij laten gaan..??
Want als ik het echt niet kan gebruiken als beginner , hoef ik ook niet

KiteKoe®t

Berichten: 1304
Antwoord #6 Augustus 22, 2005, 10:42:41
edit2Rapporteer  
Het is kite-only.. Nu moet je er ook nog een shift-bar bijkopen (5e lijn bar) Nieuw kosten die 299 euro of je kunt voor een bestaande bar een upgrade-set kopen van 199....
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #7 Augustus 22, 2005, 10:50:24
edit2Rapporteer  
Ik zou hem nemen is straks een heerlijke kite voor zwaarder weer en met jou gewicht kan je deze kite al snel varen gezien ik een torch 8 heb met 80 kg

De kite zal wel stukken sneller zijn als je 12 meter maar ik denk dat je van deze aankoop geen spijt zult krijgen, anders kan je hem altijd met meer winst verkopen of bijv inruilen voor torch 8
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #8 Augustus 22, 2005, 11:18:43
edit2Rapporteer  
gast, je kunt je nu niet meer bedenken of je kite wel of niet wilt hebben.
je hebt een einbod uitgebracht en vervolgens gewonnen, je bent wettelijk verplicht om deze kite te kopen.
volgende keer even goed nadenken voordat je zoiets doet.
maar het blijft een mooie prijs, als de staat goed is( tis trouwens een 9 geen 8)
Erwin de B
Gast
Antwoord #9 Augustus 22, 2005, 11:25:22
edit2Rapporteer  
Niet gek kite voor €284.96 aangezien je in $ geboden.
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #10 Augustus 22, 2005, 11:26:16
edit2Rapporteer  
gewoon over laten komen ander koop ik hem wel
Mitchel_12000

Berichten: 1183
Antwoord #11 Augustus 22, 2005, 11:27:04
edit2Rapporteer  
Is het absoluut noodzakelijk om er een shiftbar op te zetten dan?? Als ik het goed begrijp is dat gewoon een 5th lijn bar dus een andere bar moet dan toch ook kunnen?? Bar van je Boxer bijvoorbeeld. Of zeg ik nou iets heel stoms??
maarten_schepers

Berichten: 236
Antwoord #12 Augustus 22, 2005, 11:40:46
edit2Rapporteer  
Binnenhalen die vis.  Joepie Volgens mij kun je idd ook gewoon je boxerlijnen gebruiken maar weet het niet 100%. Wat ik wel weet is dat de LE van de Raven dunner is gemaakt en in principe wel bedoeld voor 5th line. Maar voor de rest zou ik geen reden kunne bedenken waarom je er geen 4 lijnen op zou kunnen zetten.
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #13 Augustus 22, 2005, 11:44:56
edit2Rapporteer  
Je kan de Raven alleen maar 5lijns vliegen.
De LE is dusdanig dun, dat hij met 4lijnen gewoon niet goed vliegt.
Maar wat een topdeal heb je gemaakt man.
Als je het niet bevalt dan verkoop hem maar aan mij hoor.  (grinnik_kitesmiley)
naish23

Geen avatar

Berichten: 762
Antwoord #14 Augustus 22, 2005, 11:47:20
edit2Rapporteer  
Hey Pierson, een Raven is echt geen kite voor beginners! En zo'n kleine maat al helemaal niet! En zoals al gezegd wordt, je moet die kite met vijfde lijn varen. Ik raad je aan om 'm meteen weer te verkopen (gezien wat je ervoor betaald hebt kan je best wat meer vragen) of te ruilen tegen een Torch of een andere intermediate kite... maar ik vind het wel een beetje raar dat je eerst een kite koopt en dan pas komt vragen of het een goeie is!
m Pierson
Gast
Antwoord #15 Augustus 22, 2005, 11:49:32
edit2Rapporteer  
Ja,, dat dacht ik dus ook!! kan ik niet gewoon mijn bar van de boxer gebruiken??

Of MOET het een shift bar zijn
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #16 Augustus 22, 2005, 11:52:09
edit2Rapporteer  
Het MOET shift zijn of andere 5lijns bar.
zwitselaar
Gast
Antwoord #17 Augustus 22, 2005, 12:34:10
edit2Rapporteer  
mmmm k heb dat linkje van je is door gelezen.

Onderaan staat beschikbaar: alleen voor de VS???

Dus of het een koop is?? Ik neem toch aan dat je Ned woont??
M Pierson
Gast
Antwoord #18 Augustus 22, 2005, 12:41:48
edit2Rapporteer  
Ja maar het wordt wereldwijd verzonden...staat eronder

Of ben ik nu gek aan het worden?? Huh

Dus conclusie ??? Ik zocht dus eigenlijk een intermediate kite

Kite is niks voor mij ..(als beginner zijnde ) en ik moet hem wel kopen ..(is verplicht).. en ik ga hem dus ook weer doorverkopen..

wie o wie..kan mij helpen om er vanaf te komen...mail me ff..

Of moet dit naar de 2ehands site..??
Erwin de B
Gast
Antwoord #19 Augustus 22, 2005, 12:44:56
edit2Rapporteer  
@Juliu:
Objectlocatie:  California
Verenigde Staten
 
Wordt verzonden naar:  Wereldwijd
xray

Berichten: 3688
Antwoord #20 Augustus 22, 2005, 12:55:22
edit2Rapporteer  
Hmm, zo moeilijk is die Raven 8 niet, ik vond mijn 8m Stealth van vorig jaar een stuk moeilijker. Is zelf vrij gemakkelijk de Raven 8. Praat uit ervaring want ik heb er 1 en heb er mee gevaren!
zwitselaar
Gast
Antwoord #21 Augustus 22, 2005, 13:12:24
edit2Rapporteer  
yep jullie hebben gelijk --> niet goed gekeken verzonden wereldwijd sorry voor de verwarring.

Eerst even rustig over nadenken voordat je m verkoopt dat zal niet zo'n probleem zijn denk. Misschien eerst een keertje proberen als je m hebt.

Kan je meteen je boxer bar upgraden naar 5th line, orgineel kopen of ff door iemand erop laten sleutelen er is hier ergens iemand die dat doet voor een stuk minder dan 199,- vul me even aan aub wie dat ook alweer is en of dat kan (dan gebruik je gewoon de bar voor beide kites).

Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #22 Augustus 22, 2005, 13:28:50
edit2Rapporteer  
yep jullie hebben gelijk --> niet goed gekeken verzonden wereldwijd sorry voor de verwarring.

Kan je meteen je boxer bar upgraden naar 5th line, orgineel kopen of ff door iemand erop laten sleutelen er is hier ergens iemand die dat doet voor een stuk minder dan 199,- vul me even aan aub wie dat ook alweer is en of dat kan (dan gebruik je gewoon de bar voor beide kites).

Is erik Verheij
Silversurfer1

Berichten: 383
Antwoord #23 Augustus 22, 2005, 16:10:56
edit2Rapporteer  
wettelijk verplicht om te kopen? dat geloof ik niet. komt de politie je halen als je er vanaf ziet of zo?
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #24 Augustus 22, 2005, 16:17:23
edit2Rapporteer  
Je kan het zien als een koopcontract wat je hebt ondertekend.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.