Moppentrommel!

Passie

Berichten: 3397
Antwoord #25 September 12, 2005, 16:49:19
edit2Rapporteer  
ik kwam er ook eventjes een tegen..

Een man en een vrouw zitten in een auto. De man rijd veel te hard. Komt er een politie man aan, en laat ze stoppen aan de kant. “Meneer,u rijd veel te hard.” Man: ach, dat was alleen vandaag, ik had ff haast. Vrouw: “Ach, je weet toch dat je altijd te hard rijd, schat.” Politie: En u heeft uw lichten ook niet aan!” Man: “Jah, het is nog lang niet donker! Het is alleen een beetje schemerig!” Vrouw: “Schat, licht of donker, jij hebt de lichten nooit aan!” Politie: “en u hebt uw gordels ook al niet om!!” Man: “Ja, maar u had me stil laten staan dus had ik de gordels al vast af gedaan!” Vrouw: “Ach, schat, je hebt je gordels nooit om!” Man: “HOU NOU JE BEK TOCH EENS, NU KRIJGEN WE ALLEMAAL BOETES!” Politie: “Mevrouw, praat uw man altijd zo tegen u?” “Nee hoor, alleen als hij dronken is!”                 
dimitri
Gast
Antwoord #26 September 12, 2005, 16:58:18
edit2Rapporteer  
Ja die is ook leuk
kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #27 September 12, 2005, 17:20:01
edit2Rapporteer  
'ne belgische mop over den hollanders:

-"Waarom kreunt een nederlandse man altijd als hij klaar komt?"
-"Omdat het uit z'n eigen zak moet komen."
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #28 September 12, 2005, 17:21:59
edit2Rapporteer  
hehe:P.... leuk hoor:)
_Otto_
Gast
Antwoord #29 September 12, 2005, 19:10:17
edit2Rapporteer  
 (grinnik_kitesmiley)
tom_beul
Gast
Antwoord #30 September 13, 2005, 08:43:47
edit2Rapporteer  
een agent red op het nipperje een man die van de brug in het water wil springen
zegt de agent"wat ging je doen"
de man "ik wil dood dood dood"
de agent" maar man als je springt moet ik achterna springen en zeker morgen een verkoudheid dus do me een lol ga naar huis en hang je op"



Waarom deden de joden niet mee aan de tweede wereldoorlog?

Antwoord: ze waren op kamp!




waarom neemt een dom blontje altijd brood naar de wc?

om de wc-eend eten te geven!




waarom ging de voetbal wedstrijd nederland-columbia niet door?

antwoord: omdat de comlumbianen de witte kalklijnen opsnoven.



Een dom blondje komt de kapperszaak binnen en gaat helemaal naakt op de toonbank liggen.
"wat doet u nou?"vraagt de kapper.
"nou" zegt het domme blondje,
'mijn zus zegt dat u een K#T-KAPPER bent.


Jantje vraagt aan vader: "Pap, waar kom ik vandaan?" Vader antwoordt: "Van de ooievaar Jantje". Jantje: "De ooievaar? Er lopen duizenden lekkere wijven rond, en jij neukt een ooievaar!!!



Wanneer vader naakt uit de douche komt, zien zijn kinderen zijn lul. Zij vragen wat is dat daar: dat is een vogeltje antwoord vader. Wat is dat wat eronder hangt: dat zijn z'n eieren. En wat is dat wat eromheen zit: dat is het nestje antwoord vader.

s'Morgens wordt vader met veel pijn tussen zijn benen wakker in 't ziekenhuis. Wat is er gebeurt, vraagt hij aan z'n kinderen. Wij wilden met jouw vogeltje spelen, toen begon hij te kotsen, we hebben toen z'n nek omgedraaid, eieren kapot geschopt en z'n nestje in de fik gezet.



D.D

Berichten: 1561
Antwoord #31 September 14, 2005, 18:50:28
edit2Rapporteer  
2 lilliputters gaan naar 2 hoeren.
Dus de 1e lilliputer gaat naar zijn hotelkamer.
Zegt de hoer ga maar alvast op bed liggen ik doe me jas alvast uit.
Komt ze eraan ligt die lilliputter te slapen!!!.

En de hoer hoort in de andere kamer, hup 1,2,3 en hup 1,2,3 ...
Volgende dag zegt de ene hoer tege de andere: hoe was het gegaan.
Antwoorde: ze toen ik me jas uit had sliep hij al.
Vraagt ze, hoe is het bij jou gegaan?
Ik hoorde steeds hup 1,2,3 hup1,2,3
Zegt de andere hoer, ik kreeg hem het bed niet op.

......
CeesV

Berichten: 1111
Antwoord #32 September 17, 2005, 23:19:50
edit2Rapporteer  
Komt een rijke kakdame bij de dokter nadat ze gestoken was door een wesp. Vraagt de dokter: "Waar bent u gestoken mevrouw?" "Oh dokter, dat kan ik u niet zeggen, want dan schaam ik me zo." "Maar ik moet het toch echt weten hoor, anders kan ik u niet helpen."
"Nee dokter, als andere mensen dit weten dan word ik uitgelachen en schaam ik me dood." "Luister," zegt de dokter, "ik heb een geheimhoudingsplicht, dus ik zal echt tegen niemand zeggen waar u gestoken bent." "Oke dan," zegt de vrouw: ...
"... bij de Aldi."  Joepie

het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel kapot?

Je kacel  schater
Smeagol

Berichten: 1277
Antwoord #33 September 18, 2005, 00:20:17
edit2Rapporteer  
Een Nederlands stel gaat op vakantie naar Londen en neemt op het vliegveld van London een taxi naar hun hotel. De taxi komt in een verkeersopstopping, en, om de tijd te doden begint de chauffeur een conversatie

Hij vraagt: "Where are you from?"
Antwoordt de man: "We are from Holland."
Zegt de vrouw: “Wat zegt ie?” (Zij spreekt noch verstaat één woord engels!)
Hij: “Hij vraagt waar wij vandaan komen en ik heb gezegd dat wij nederlanders zijn."
Enige tijd later vraagt de chauffeur: "And where do you live in Holland?"
Hij: "We live in Rotterdam."
En zij opnieuw: " Wat zegt ie ?"
Hij: (lichtjes geirriteerd) “Hij vroeg waar wij wonen in Nederland, en ik heb geantwoord in Rotterdam."
Zegt de chauffeur: "Oh, my god, in Rotterdam I had the worst fuck of my life!"
Zij: " Wat zegt ie ?"

Hij: “Dat hij je kent!"  schater schater schater schater schater schater schater schater
tom_beul
Gast
Antwoord #34 September 18, 2005, 08:59:35
edit2Rapporteer  
Wat is een doos onder een stoplicht
antwoord: Turken disco

2dozen op elkaar?
antwoord: Turken flat

Wat is één turk op de maan? Minder groot probleem, Wat is 2 turken op de maan, een nog minder groot probleem, wat is alle turken op de maan Antwoord= probleem opgelost

een man rijd dagelijks naar zijn werk en komt en ziet een marrokaan hij bedenkt zich geen moment en rijd hem over kijken naar achter en ziet een platte marokaan, volgende dag hij rijd naar zn werk en ziet 2 marokanen hij bedenkt zich weer geen moment en kijkt naar achter en de 2 marokanen de volgende dag, Hij ziet langs de weg een dominee liftent staan en moet toevallig dezelfde richting op! hij neemt de dominee mee en ziet een Groep turken staan rijd er express om heen en kijkt naar achter ze zijn toch dood ?Huh? De dominee zegt ja ik had mn deur maar opgedaan dalijk had je ze nog gemist
CeesV

Berichten: 1111
Antwoord #35 September 18, 2005, 11:05:13
edit2Rapporteer  
Wat is het verschil tussen een aangereden hond en een aangereden turk??



ant: voor de hond staan remsporen  schater
dimitri
Gast
Antwoord #36 September 19, 2005, 08:14:10
edit2Rapporteer  
wat is een snurk



turkse vrouw met een snor
Smeagol

Berichten: 1277
Antwoord #37 September 19, 2005, 11:45:26
edit2Rapporteer  
Wat is een "Knert"???





een konijn met een  gewei... loser schater loser schater
KiteKoe®t

Berichten: 1304
Antwoord #38 April 03, 2006, 22:32:43
edit2Rapporteer  
Weet je hoe een koe een haas vangt ??



Dan gaat ie achter een boom staan en doet het geluid van een wortel na...
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #39 April 03, 2006, 23:40:53
edit2Rapporteer  
Wat is het verschil tussen een aangereden hond en een aangereden turk??



ant: voor de hond staan remsporen schater

hoe weet jij dat !! loser
Eurosoft
Gast
Antwoord #40 April 05, 2006, 20:11:06
edit2Rapporteer  
Zegt een man tegen een andere: "Ik heb een waterbed gekocht." "Ah, leuk!" antwoordt de andere man. "Ja", fluistert de eerste man, "met zeewater..." "Met zeewater? Hoezo dat dan?" vraagt de andere. "Dan gaat de mossel beter open..." 
Eurosoft
Gast
Antwoord #41 April 05, 2006, 20:12:00
edit2Rapporteer  
Er staat een hele rij jongens te wachten bij de dokter om hun jongeheer te laten controleren. Komt er een oud omaatje aan en vraagt aan zo'n jongen: "Waarom staan jullie hier in de rij?'" Die jongen denkt waar bemoeit dat oude mens zich mee en zegt: "Een zuurtje halen nou goed!" Oma denkt, ah lekker een zuurtje en ze gaat ook in de rij staan. Als ze aan de beurt is, zegt de dokter: "Maar mevrouw toch, op uw leeftijd hier?" Oma: "Ja er op bijten kan ik niet meer zo goed als vroeger, maar er op zuigen nog al te best!" 
Eurosoft
Gast
Antwoord #42 April 05, 2006, 20:14:25
edit2Rapporteer  
De CIA organiseert een vergelijkend examen voor moordenaar. Een paar honderd kandidaten leggen een aantal proeven af, waarna er drie finalisten overblijven: twee mannen en een vrouw. 
 
De eerste man wordt bij de jury geroepen. 
 
"Mijnheer, zegt de voorzitter, U moet nu een allerslaatste proef afleggen om aan te tonen dat U in alle omstandigheden welk bevel ook zult uitvoeren..." 
 
"OK" 
 
"Hier is een geladen pistool. Uw vrouw zit in het lokaal hiernaast op een stoel. Ga binnen en schiet haar neer!" 
 
De man, heel verontwaardigd: "Mijn vrouw? Nooit van mijn leven!" ... en is gebuisd. 
 
Zelfde scenario bij de tweede kandidaat. De man zegt: "Ik zal proberen", gaat het lokaal ernaast binnen... en komt na een minuut terug buiten, tranen in de ogen. "Ik hou echt teveel van haar. Ik kan het niet...!" - Gezakt! 
 
Nu is de beurt aan de vrouw. Haar wordt verteld dat in het hiernaast haar man enz... enz... 
 
De vrouw neemt het pistool aan en gaat het lokaal binnen. De jury hoort zes schoten, vervolgens geschreeuw en een hoop hels kabaal, gevolgd door een veelzeggende stilte. 
 
De vrouw komt terug binnen bij de jury en wrijft het zweet van haar voorhoofd. "Jullie hebben me daar wat geleverd, zegt ze, dat pistool was geladen met losse flodders ! Ik heb hem met zijn stoel moeten doodslaan !!"
Eurosoft
Gast
Antwoord #43 April 05, 2006, 20:15:47
edit2Rapporteer  
Een vrouw ligt in het ziekenhuis bij de gynaecoloog in de bekende houding als er een man in een witte jas binnenkomt en eens goedkeurend tussen haar benen kijkt. 
Even later komt er nog één en nog één. 
Als zij aan de vierde vraagt wanneer ze nu eindelijk behandeld gaat worden zegt deze: "Geen flauw idee, wij zijn de gang aan het schilderen!"
kiter25

Berichten: 72
Antwoord #44 April 05, 2006, 21:01:19
edit2Rapporteer  
Hoe trekt een windsurfer zijn onderbroek aan?
Geel voor, bruin achter.
('hoort' eigenliijk met een Belg, zo is ie leuker)
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #45 April 05, 2006, 22:37:09
edit2Rapporteer  
Hoe trekt een windsurfer zijn onderbroek aan?
Geel voor, bruin achter.
('hoort' eigenliijk met een Belg, zo is ie leuker)

snap 'm zeker niet
Traxas

Berichten: 200
Antwoord #46 April 05, 2006, 23:15:08
edit2Rapporteer  
zo dat zijn er nogal wat...
alleen jammer dat ik ze niet onthoud voor een feesje ofzo..
roelvdgun

Berichten: 591
Antwoord #47 April 06, 2006, 02:24:04
edit2Rapporteer  
dat ie voor in z'n broek zijkt en achter m vol schijt
weet er zelf helaas geen op dit moment...
kitertjuh

Berichten: 1133
Antwoord #48 April 06, 2006, 03:02:14
edit2Rapporteer  
er zitten wel leuke tussen ahaha
kiter25

Berichten: 72
Antwoord #49 April 06, 2006, 15:54:59
edit2Rapporteer  
Ja, Pig Dick: vooral die van jou, kon ik erg om lachen!! Meer...?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.