Autostrand open? mail naar AD

xcalibur
Gast
Antwoord #50 September 21, 2005, 22:10:21
edit2Rapporteer  
Mail is de deur uit. Autostrand rules. ThumpsUp
priscilla
Gast
Antwoord #51 September 21, 2005, 22:22:35
edit2Rapporteer  
Ik kom uit het westen van het land.
Maarrrr tuurlijk heb ik even gemaild!!!
Jappy

Antwoord #52 September 21, 2005, 22:45:42
edit2Rapporteer  
Check.

En nu maar afwachten en hopen op een mooie toekomst...
prutsers
Gast
Antwoord #53 September 22, 2005, 08:20:06
edit2Rapporteer  
ik kom er wel nooit maar heb toch even een mailtje gestuurt..
THEGREEN

Antwoord #54 September 22, 2005, 08:53:38
edit2Rapporteer  
ME 2
martijn85

Geen avatar

Antwoord #55 September 22, 2005, 09:03:41
edit2Rapporteer  
Nou we staan onder een apart gedeelte onder de krant hoor Joepie ThumpsUp. Er staat de e-mails bij tientallen binnenstroomden en het wel afgesproken werk leek (hangloose_kitesmiley). Hoe komen ze daar nou bij.........
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #56 September 22, 2005, 09:10:07
edit2Rapporteer  
Nou we staan onder een apart gedeelte onder de krant hoor Joepie ThumpsUp. Er staat de e-mails bij tientallen binnenstroomden en het wel afgesproken werk leek (hangloose_kitesmiley). Hoe komen ze daar nou bij.........

haha.

Staat er ook bij wat er mee gaat gebeuren?
Darkwing
Gast
Antwoord #57 September 22, 2005, 09:10:16
edit2Rapporteer  
`

Wat staat er verder bij? Kan je het inscannen?
plaaggeest

Antwoord #58 September 22, 2005, 09:31:04
edit2Rapporteer  
en nu maar hopen dat de autoplaya weer open gaat voor auto's! met koud weer is het zeker relext als je ff in je auto kan chille!
martijn85

Geen avatar

Antwoord #59 September 22, 2005, 09:44:55
edit2Rapporteer  
Aangezien ik toch vrij ben heb ik het maar even over getypt. Hier het artikel uit het AD :

Zeg nou zelf
‘Kitesurfers nu naar gevaarlijke plekken’

Kitesurfers zijn assertieve mensen. Als de mogelijkheden om hun sport te beoefenen worden beperkt, klimmen ze meteen in de pen. In dit geval op zo’n schaal, dat het wel afgesproken werk lijkt. De mailtjes stroomden bij tientallen binnen in reactie op het artikel in de krant van afgelopen zaterdag over de sluiting van het autostrand bij Oostvoorne, een voor kitesurfers geliefde plek. (Het strand moet dicht op last van Europese richtlijnen aangaande de flora).
Een paar reacties. Veel kitesurfers zijn al verhuisd naar de Maasvlakte, schrijft Richelle van Helten uit Oud Gastel. Daar voelen vooral de ervaren surfers zich als een vis in het water. De beginners gaven altijd de voorkeur aan het autostrand. Maar nu dat dicht is, komen zij naar de Slufter op de Maasvlakte, terwijl het daar gevaarlijk is voor onervaren kitesurfers. Van Helten maakt zich zorgen: ‘’Ik ben zeer verheugd dat er zeldzame plantjes groeien op het autostrand, maar is dat belangrijker dan de veiligheid van mensen op het water?’’
Fred de Graaff laat een zelfde reactie horen. ‘’Het autostrand is een van de lokaties om het kitesurfen met relatief weinig gevaar onder de knie te krijgen. Sinds dit strand gesloten is, zie je een verplaatsing van onervaren surfers naar gevaarlijker plekken.’’ Ook voor kitesurfer Frans de Vries uit Oss was het autostrand ideaal. De auto stond op loopafstand, je kon er dure eigendommen in achterlaten en er toch een oogje op houden. Hij baalt er van dat hij zijn spullen nu moet achterlaten op een parkeerplaats ver weg.
Chris Immers wijst erop dat het autostrand gemakkelijk bereikbaar is voor hulpdiensten. Ook dat aspect vergroot de veiligheid van de kitesurfer. Eddy Cormon houdt het bij een simpel:’’Het autostrand moet open omdat er gewoon behoefte aan is.’’
Slechts één lezer is het eens met de sluiting. E. Honders uit Teteringen. ‘’Een strand met auto’s? Dan maar gelijk asfalteren die hele stoffige strook. De Sanctus Automobilius is er immer voor ons gemak. Er is nog veel meer mogelijk. Geef de hele Veluwe vrij voor motorcrossers en laat jetskiërs lekker raggen in de Biesbosch. Tot er geen natuur meer over is.’’
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #60 September 22, 2005, 09:50:37
edit2Rapporteer  
Citaat
Slechts één lezer is het eens met de sluiting. E. Honders uit Teteringen. ‘’Een strand met auto’s? Dan maar gelijk asfalteren die hele stoffige strook. De Sanctus Automobilius is er immer voor ons gemak. Er is nog veel meer mogelijk. Geef de hele Veluwe vrij voor motorcrossers en laat jetskiërs lekker raggen in de Biesbosch. Tot er geen natuur meer over is.’’

Wat is dit voor een nerd zeg!!  (angry_kitesmiley)

Maar verder een topverhaaltje. hopen dat er iets mee gaat gebeuren.
Ik zou zeggen allemaal blijven mailen.

Gewoon nog een tweede mail sturen!! loser
Bodhi

Antwoord #61 September 22, 2005, 09:51:17
edit2Rapporteer  

En natuurlijk is er weer eens zo'n beroepszeiker die de boel helemaal uit z'n verband weet te trekken! Zouden zulke gasten dat altijd blijven bestaan?? loser
FLOF

Antwoord #62 September 22, 2005, 10:34:28
edit2Rapporteer  
Tuurlijk blijven die bestaan. Die kerel veerde waarschijnlijk op van achter zijn begonia's toen hij de krant las, lekker weer wat te zeiken, de azijnpisser  (grinnik_kitesmiley)

Anyway, ben er al heel lang niet meer geweest, maar van mij mag ie weer open hoor! gemaild dus.
Slis

Antwoord #63 September 22, 2005, 11:08:55
edit2Rapporteer  
woeijjj ik sta in het AD!
Joren

Antwoord #64 September 22, 2005, 12:00:36
edit2Rapporteer  
woeijjj ik sta in het AD!

Ik hoop niet dat jij die laatst genoemde persoon was  (geschokt_kitesmiley) ThumpsUp, mijn mail is ook de deur uit...
Nomaad
Gast
Antwoord #65 September 22, 2005, 13:11:12
edit2Rapporteer  
Yep heb er ook gelijk maar even een mailtje uitgestuurd.  Ben benieuwd
Spinnerfreak

Antwoord #66 September 22, 2005, 13:41:19
edit2Rapporteer  
Heb net ook een mailtje gestuurd via mijn Gmail adres.

Nu nog via mijn hotmail...
Spinnerfreak

Antwoord #67 September 22, 2005, 14:04:07
edit2Rapporteer  
En wat denken jullie hier van:

Geachte heer/mevrouw,
Nadat ik een paar dagen geleden het AD gelezen had, wilde ik graag mijn mening laten horen.
Ik vind het echt onacceptabel dat het autostrand aan de Noordzeekust, vlakbij Oostvoorne nu gesloten is voor auto's. Ik ga daar graag heen een om mijn "levensstijl", namelijk kitesurfen te beoefen. Konden we een ooit nog met de auto het strand op om daarna gelijk het water op te gaan, nu is alles geblokkeerd en is het bijna onmogelijk gemaakt om op een normale manier de sport te beoefenen. Het is echt belangerijk dat het strand weer opengesteld wordt voor auto's zodat ook wij weer lekker het water op kunnen gaan.

Ik vind het erg leuk dat het AD over dit "probleem" geschreven  heeft en ik hoop dat jullie dat ook blijven doen. Misschien lukt het alleen op deze manier het (ex)-autostrand weer open te krijgen voor auto's.

Wouter Blom, De Goorn

Slis

Antwoord #68 September 22, 2005, 14:17:12
edit2Rapporteer  
Ik hoop niet dat jij die laatst genoemde persoon was (geschokt_kitesmiley) ThumpsUp, mijn mail is ook de deur uit...
nope Chris Immers
slingshot {Thomas}

Antwoord #69 September 22, 2005, 14:41:48
edit2Rapporteer  
mooi verhaal brain {b.v.o}

gr. thomas
maarten_schepers

Antwoord #70 September 22, 2005, 15:37:53
edit2Rapporteer  
Ook ik heb mijn steentje bijgedragen  ThumpsUp
maxiemaal
Gast
Antwoord #71 September 22, 2005, 16:09:20
edit2Rapporteer  
done
martijn85

Geen avatar

Antwoord #72 September 22, 2005, 17:28:29
edit2Rapporteer  
Zo me broer ook even e-mail laten sturen, laat ze maar helemaal gek worden daar van ons Huh ThumpsUp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erik Verhe1j

Antwoord #73 September 22, 2005, 17:40:53
edit2Rapporteer  
Kijk dat is mooie publiciteit! Alleen jammer dat de schrijver van het artikel in het AD heeft vermeld dat er dure spulletjes te halen zijn op de parkeerplaats.

Groetjes Erik V
Marc de Munnik

Antwoord #74 September 22, 2005, 18:49:24
edit2Rapporteer  
Done..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.