|
Mitchel_12000
|
Cool, heb me meteen weer ingeschreven, al is de kans klein dat je wat wint.
|
|
|
|
Derpertje
|
Hoop dat ik hem win maar er zullen er nog wel een miljoen zijn
|
|
|
Passie
|
hoppaatteeee geddaan:)..
|
|
|
plaaggeest
|
nou geef het maar op jongens die word naar mij toe gestuurd!:D
|
|
|
|
-Cedric-
Gast
|
Nee jongens jullie maken geen schijn van kans, ik voel het, deze keer is voor mij !!!!!!
|
|
|
peterb
|
sorry boys ik moet een keertje geluk hebben en heb een nieuwe 12m nodig dus...
|
|
|
snip
|
ik heb ut ook maar ff gedaan maar als ze der maar 1 weggeven is de kans wel heel klein
|
|
|
reinout
|
Er zijn maar dan 150 landen die kunnen mee doen dus de kans is erg klein. (cry_kitesmiley)
|
|
|
Brenkie
|
Idd maar ff ingevuld, je weet maar nooit...
|
|
|
Yannick
|
bekijk het positief! Er is een kans dat je hem wint!
|
|
|
larssmits
Gast
|
en iedereen die hem invult krijgt om de zoveel tijd een mailtje waarin je leest hoe fantastisch het naish materiaal wel niet is... Dankzei die mailtjes kopen er weer sommige naish kites... maar wel goede reclame van naish
|
|
|
TtHoM@s
|
je kan ook aan vinken dat je dat niet wilt
maar als je een reven 2006 wil moet je hem echt kopen want IK KRIJG hem (shame_kitesmiley) lekker puhh (tong_kitesmiley)
|
|
|
kitewouter
|
ook mee gedaan:D dat zou wat zijn.. gaat er een beginner met een nieuwe naish vandoor hehe:D
|
|
|
trettrettret
|
OW OW OW OW
Ik hoop het zooooooo!
|
|
|
Mike_Purmerend
Gast
|
ingevuld. Maar als jullie dat ook allemaal doen word mijn kans wel weer kleiner. Dus.... bericht verwijderen van het forum a.u.b. Mzzl
|
|
|
Passie
|
ik ga winnen... ... ik ben 't jongst:P
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Te jong ja, je moet ouder als 18 zijn!!! (Tsja, ik ben ook te jong, nog jonger als jij pascal )
|
|
|
Bazaki_Thijs
|
ouder als 18 zijn ? dat zou raar zijn maarja laat ik nou net 18 zijn hehe !
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Kijk, dit staat bij de regels: Eligibility Naish kite giveaway is open to all naishkites.com and naish.tv visitors 18 years or older at the time of entry. Employees of Naish Sails Hawaii and its respective affiliated companies, subsidiaries, advertising or promotional agencies, and other agents, and the immediate family members of, and any persons domiciled with such employees, are not eligible.
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ben super slecht in engels dus snap niet echt hoe je moet invulllen:(
|
|
|
djb
|
ben super slecht in engels dus snap niet echt hoe je moet invulllen:(
gewoon je mamma of pappa naast je hebben....of laat maar 1 minder is alweer0,00000000001 procent meer kans voor mij
|
|
|