Bodhi
|
Stoer engeltje wat op de schouder van die surfer is blijven zitten.... Het schijnt dat je een haai op z'n neus moet rammen als ie je grijpt, maar ja of je dat dan nog kan...
|
|
|
benjamin
Gast
|
dat heb ik ook altijd
|
|
|
Eddy Hangtime
|
Of in zijn ogen prikken ja... Maar het belangrijkste is dat je niet op een zeehond lijkt! daar hebben wij als kiters gelukkig minder last van, want wij peddelen een stuk minder terwijl we op ons board liggen. Zeg maar gerust niet...
|
|
|
Bodhi
|
Of in zijn ogen prikken ja... Wanneer een haai aanvalt sluit ie z'n ogen (Bron: Discorvery Channel ) dus dat gaan dan een stukkie moeilijker...
|
|
|
Psychotic
|
er komt een 3e ooglid voor geschoven
|
|
|
Tom
|
in paniek ben je zo sterk dat ooglid of niet die vinger gaat er dwars doorheen Wel super van die surfer! psekers een mega adrenaline rush whoei
|
|
|
slufterhufters.com
|
Dit is mega koelbloedig, als je nagaat dat een gemiddelde witte haai zo'n 5m is. Heb je vet lef dan...
Staat wel tegenover dat er jaarlijks duizenden Haaien afgeslacht worden door de mens.
|
|
|
flyingkite
|
geef mij maar ons heerlijke groene polder water, ga liever in gevecht met een snoek ed. T, zal je maar gebeuren dat er zo,n haai op je af komt, brrrrrr........
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
wahaha nou ja ik zou ook proberen maar of me lukt ...deze surfer heeft volgens mij echt geluk gehad
|
|
|
adrenalin
|
tja, of je kaait-loept over 'm heen
|
|
|
ErikB
|
pffffffffffffffffffff Haaievinnensoep maak ik van ze.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Hehe, Zat afgelopen week op IJmuiden ik dacht even fotootjes schieten kijk wat ik tegen kwam
|
|
|
Passie
|
haahaaa,, vast tom vast:P
|
|
|
CeesV
|
LOL
|
|
|
D1is
|
wat een rare zeehond:P
|
|
|
|
reinout
|
haha, nu lach je erom maar als dat beest bij je zit heb je nog maar 3 seconden te leven.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Dit is de beul! Die hem heeft weggejaagd!
|
|
|
flyingkite
|
je bedoeld: dit is de (dieren)beul die hem heeft weggejaagt, en in dit geval terecht! Die smile...... als ik hem was lachte ik ook van oor tot oor! als shark slapping nu maar geen nieuwe extreme sport word......!
|
|
|
b.v.o
|
Je moet ze neus omhoog en scheun van je af dieuwen, maarja wie denkt er op dat moment aan.
|
|
|
Tom
|
Tja beetje het zelfde als kite he.. Je moet je safety trekken maar dan zijn vaak de onstandigheden zoo fucked up en tja dan moet je er ook maar ff aan denken en kunnen vinden
|
|
|
Tom
|
Eigenlijk moeten ze een beetje van ons kiters afkijken.. Wij testen onze safety wel is en eigelijk meoten hun gewoon een namaak haai maken en dan kan je er zo nu en dan is voor gaan staan om op ze neus te ramme als een mongool idee tog? haha
|
|
|
Marc de Munnik
|
beentjes staan aleen beetje raar.. Overigens verplaats naar lounge ... Het was geen nieuws meer..!
|
|
|
plaaggeest
|
toch wel respect dat ie het voormekaar heeft gekregen!! In de meeste gevallen loopt het toch verkeerd af. Of er ontbreken een paar ledematen!
|
|
|