Gj

|
Yoo morgen nog een plek vrij. We gaan om 8 uur weg uit veendam. sms of bel ff 06-53833394
|
|
|
|
Krizze

|
Morgen zuidlaardermeer  Maat van ons komt waarschijnlijk langs met een camcrane van 4 meter  Dat zal wel n schier filmpie wordn  De filmsterren die nu al gaan meedoen zijn, Hanzie, Bramme, Rico, Rolfie, Arjen, Appie, Harry, Michel(crane-ontwerper) hahaha  en ikke natuurlijk!! Dat wordt n dolle bourel  ps. hopelijk is lamikaze ook van de partij, altijd goed voor spectaculaire beelden  Ghehehe 
|
|
|
martimor

|
tof, misschien dat ik ook nog even kom kiten bij zuidlaardermeer. hopelijk niet te veel regen(nat wordt je toch, maar tof is anders  ) hey el doctoro(lami), als je geen vervoer hebt, laat ff weten, weet alleen niet zeker hoe laat ik kan lamikaze haha das een goeie  latez 
|
|
|
Henning

|
Yoo morgen nog een plek vrij. We gaan om 8 uur weg uit veendam. sms of bel ff 06-53833394
Plek opgevult!  zinnnn innnn..
|
|
|
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
|
Yeahhh Oale Rukkers  , vandoage eehm kiekuuh'n op Suudloarder Lake Yeaahh mot lukkuhhh'n mit mien 13m2  whahahaha  Wanneer is er iemand aanwezig mocht ik nog een noodlanding maken  Denk dat ik eind v/d morgen heen ga, waarschijnlijk eerst nog eehm naar surfcenter.  Tjouw Veendammer duuvels  Marti hoe laat ga jij, ik heb zelf wel vervoer kids zijn vrij whahaha. Het poeiert hier al behoorlijk Misschien morgen BlueLake kan mooi vanaf het strand ZZW, dus bijna aanlandig... Vandoage die roege Veendammer bikkels eehm opzuiken whahah 
|
|
|
keessie

|
Wie: gear locatie Ben Wouda 11m2 mirns Kees 3.8 m2 mirns Martijn 3.7 m2 mirns
|
|
|
LamiKaze

|
Wat een flut wind gvd. aan / uit - aan / uit - aan / uit  k'heb er een punt kop van kreeguuuuuh'n....  Nice Jump trouwens Rico die met 3 trappetjes omhoog  Morgen moar es eehm kiekuuuh'n bie Blue Lake ZZW lekker aanlandig op het strandje 
|
|
|
martimor

|
hey lami, met west is het gewoon k*t bij de blauwe stad, zeker bij het strand. moet je al aan die punt aan de oostkant gaan zitten (doodlopend stuk oostwold) ben er vandaag ook geweest, kon maar een uurtje kiten. was ook slecht, heel erg vlagerig,  en die wal met stenen is ook niets  misschien morgen nog even naar schildmeer. ook maar weer 2 uurtjes tops  (maar elk uur is een) 17-19 knopen verwacht, nog steeds met flinke stoten( van 30+) laters 
|
|
|
Gertjan

|
morgen lauwersoog, wie nog meer? 11.30 hoog
|
|
|
beachboy28

|
hier assenaar morgen maar lekker kiten @ mirns
nog meer mensen uit de buurt van assen die heen gaan ?
|
|
|
martimor

|
Hey, wil geen spelbreker  zijn, maar las hier ergens op het forum dat per 1 oct lauwersoog verboden  voor kiters is (meer en wad) korn ook, makkum en lemmer zijn nu weer open. voor meer info moet je ff kijken bij nieuws en discussie het is niet anders  laters
|
|
|
CeesV

|
Hey, wil geen spelbreker  zijn, maar las hier ergens op het forum dat per 1 oct lauwersoog verboden  voor kiters is (meer en wad) korn ook, makkum en lemmer zijn nu weer open. voor meer info moet je ff kijken bij nieuws en discussie het is niet anders  laters Dat was altijd toch 1 september? Maar ik denk niet dat je een boete krijgt op t wad... de rechter had een uitspraak gedaan
|
|
|
Gj

|
Morgen west noordwest. Wij zijn op delfzijl of Termunten. amoi. Nog 1 plek vrij vanaf veendam.
|
|
|
Geronimo79

|
Lauwersoog is gewoon gesloten zover ik weet. Geen uitspraak van welke rechter dan ook.. is allemaal teruggedraait door provincie. Dus idd. NIET meer op lauwersoog varen.
Delfzijl is wel nice. moet et wel vooral noord zijn ipv te westelijk.
|
|
|
CeesV

|
Lauwersoog is gewoon gesloten zover ik weet. Geen uitspraak van welke rechter dan ook.. is allemaal teruggedraait door provincie. Dus idd. NIET meer op lauwersoog varen.
Delfzijl is wel nice. moet et wel vooral noord zijn ipv te westelijk.
Een provincie is niet bevoegd om uitspraken van een rechter terug te draaien.... maar ik ben opzich wel benieuwd hoe het nu precies zit.
|
|
|
LamiKaze

|
hey lami, met west is het gewoon k*t bij de blauwe stad, zeker bij het strand. moet je al aan die punt aan de oostkant gaan zitten (doodlopend stuk oostwold) laters  Hee Marti, Ik zie nu dat het morgen W wordt, dás niks op BlueLake, tenzij je daar bij doodlopend stuk bij Oostwold zit. Daar poeiert het altijd gigantisch. Je moet alleen over die rot keien heen, maar ben daar al een paar keer wezen kijken. Staat altijd veel meer wind dan welke plek dan ook op BlueLake. Bekijk morgen wel even, misschien weer Suudloarder Lake.
|
|
|
Blaze 520

|
vandaag nog iemand zuidlaardermeer??  groet mark
|
|
|
|
zjunnusun

|
was lekker, alleen wel weer een kiteje armer. Dr kwamen allemaal ballonetjes uitzetten 
|
|
|
Gertjan

|
Lauwersoog was vandaag weer lekker.
Bij het meer staat een bord dat je er mag kiten tot 1 oktober. Aan de wadkant staat niets. Het gaat nu al 2 dagen goed.
Als er een uitspraak is gedaan door de rechter en er vervolgens in alle kranten staat dat het is toegestaan het hele jaar, dan ga ik gewoon door.
Laat de provincie dan maar duidelijker zijn!
|
|
|
jetzu

|
Ik vond het wel lekker zo rustig... Dus als iedereen verder weg blijft van lauwersoog vind ik het ook prima 
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Hey Zjunnusun,
Bolletjes smokkelen over het Zuidlaardermeer heeft ook geen zin. Ouwe drugs-smokkelaar! Zonde van je materiaal, maar je hebt vlg mij wel leut gehad. En daar gaat het om!
|
|
|
Gj

|
het was weer kak.
|
|
|