Lude
|
zie je wel.. ze krijgen een uniformpje... und es ist gleich VOLL!
Der Mystic Jugend? of heb je het over die droogpakkies?
|
|
|
Geronimo79
|
übersturmbahnführer droogpak posse.
|
|
|
Walt0r
|
is er nog iemand op zlm? ik ga er nu heen
|
|
|
martimor
|
ff op blauwe stad gestaan, vrij vlagerig en water is nu echt koud. voelde op gegeven moment alleen nog maar pijn in mijn vingers. maar ondanks dit heerlijk gevaren met m`n 12. maar na een crash van mijn kite lag ik ca 1 minuut in het water (bodydragen naar m`n board), en das geen pretje op dit moment. nog ff wachten, en dan komt de kerstman langs met een droogpak . dan geen winterstop voor mij meer (is`t al winter vanmiddag 10 graden, mag nog wel even twee drie weken zo zacht blijven, en dan mag de kou komen)
|
|
|
|
Krizze
|
Lude en Geronimo zijn wel goed op de hoogte!! Hahahahaaha Ben nu op zoek naar zo'n rooie kite met witte stip en zwart kruis erop, heb in duitsland al zoiets gevonden Moeten zeer radicaal zijn hahahahaaha Maar zonder gekheid, 't pakkie is zeer goed, warm en na tijd kurkiedreug
|
|
|
Geronimo79
|
Misschien auch mal ein uniform suchen.... kwil ook bij de droogpakposse.. bij de elite Streit Kräften. Bolle pinata squadren.
|
|
|
skyhigh as a
|
hoe wortel da hierooowww !! kmot snel weer kaitn als een dwaas, maart werk en weer zitn beedie teegn..... ben vrijdagmiddag vrij, hoopm dat de boel veranderd want de wind ziet bruin zoow laten we dan op zn minst over kaitn luln dus Bramme hoe wordt da!!!!!!!
|
|
|
keessie
|
Dag Groningers, Omdat het op het moment windloos en koud is, ben ik aan het brainstormen over het verkopen van reparatieproducten!! Zouden jullie dus allemaal deze korte enquete in kunnen vullen, dan kan ik kijken of er animo voor is. http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=28778groeten Kees
|
|
|
Rofl
|
done
|
|
|
Lude
|
check
|
|
|
|
njitram
|
Done.
Wie o wie gaat er soon weer??
|
|
|
Geronimo79
|
was et wel van plan Maar het feit dat et volgende week gaat sneeuwen en ik nog geen member ben van de droogpakposse weet ik dat niet zo zeker.
|
|
|
njitram
|
hm.. maakt mij eigenlijk niks uit..
|
|
|
Walt0r
|
als er een beetje sneeuw ligt ff plekkie vinden om te snowkiten, wie nog meer en wat is een toffe plek?
|
|
|
Krizze
|
WaltOr Wat heb jij zitten te roken man?
|
|
|
Lude
|
Elk willekeurig weiland?
Heb alleen geen snowboard :-(
Met heuveltjes is misschien wel leuker.. dan is het denk ik bij lauwersoog wel erg vet op dat oefenterrein.
|
|
|
skyhigh as a
|
zweefvliegveld veendam!! goeie plek om te buggyen landboarden en snowkaitn ben dinsdag en woensdag vrij, hopen dat er dan wat ligt, magk vast wel op dien board alst noord of zuid is kan je 2km lang rakken
|
|
|
wittie
|
hoe veel sneeuw verwacht je dan walter?? gelijk 20cm?
|
|
|
martimor
|
Elk willekeurig weiland?
Heb alleen geen snowboard :-(
Met heuveltjes is misschien wel leuker.. dan is het denk ik bij lauwersoog wel erg vet op dat oefenterrein.
ben daar vorig jaar weg gestuurd, staan borden dat je niet meer mag kiten met meer dan 2 lijnen. maar was verder niemand, maar kwam een jeep aangereden om me weg te sturen (was aan`t buggyen met een c-quad) zonde om een uur (voor mij dan) te tuffen en dan weggestuurd te worden oh ja, ook heel veel konijnenholen
|
|
|
Jelke
|
Lauwersoog oefentrein heb je nu een zone tussen de blauwe paaltjes. maar echt groot is deze zone niet en volgens mij ook bedoelt voor gewoon vliegeren zonder board/buggy. Volgens mij was het zo dat ze er op zondag er niet zijn of zaterdag dat weet ik niet meer. maar de kans is aanwezig dat ze je wegsturen. Op het zweefvliegveld Veendam/Wildervank ben ik paar week terug nog geweest met de buggy was de wind ook uit het zuiden dus knallen op het pad van voor naar achter en geleiden / slippen op dat natte gras ! als het waait zijn er altijd wel gasten bezig in het weekend.
|
|
|
Lude
|
En anders bij het nieuwe industrie-terrein westpoort... redelijk braakliggend, grote hellingen etc.. is nog niet in gebruik genomen dus lekker spelen. Woonde ook een gast die daar vaak met de buggy bezig was (is volgensmij verhuist/uitgekocht).
|
|
|
Geronimo79
|
Heb hier zooooveel weilanden om het huis.. genoeg plek te proberen dacht ik zo... HALLO WE WONEN IN GRONINGEN...plenty boer'n hieroot.
|
|
|