Krizze
|
Net ff guru gechecked, ziet er goed uit morgen Nog mensen die een goede plek weten, in de buurt, met nog aardig wat sneeuw?! Wind wordt o-z-o! Anders gaan we gewoon weer grazzkijtn in Veendam
|
|
|
jaapd
|
hanzie: je kan gewoon je bericht editten als je een regel wil toevoegen.
misschien dat ik morgen tussen 4 en 5 nog even naar het Paterswoldsemeer ga, geen idee hoeveel sneeuw daar nu ligt.
|
|
|
Krizze
|
Jaap, hoe lijkt het dan daar bij Nietap? Nog'n beetje te doen daaro?
|
|
|
jaapd
|
Ik had al een weiland gespot maar daar stonden helaas allemaal schapen...
Misschien dat op het Leekstermeer nog sneeuw ligt.
|
|
|
Gj
|
nou wacht!
ik weet een weiland als je ricting siddeburen rijdt daar aan de rechterkant lag vandaag nog helemaal vol met sneeuw ik wil ook wel morgne!
|
|
|
brutus
|
nou wacht!
ik weet een weiland als je ricting siddeburen rijdt daar aan de rechterkant lag vandaag nog helemaal vol met sneeuw ik wil ook wel morgne!
stuur ff een google maps linkje, dan kunnen we zien waar het ligt
|
|
|
Krizze
|
Sneeuw+schaap= SCHANS
|
|
|
hanzie boardoff
|
en ik heet gans en ga ook mee mischien is het wel BBQ weer jah goed idee of nie dus bij deze als je lekker warm eten wil VLEES MEENEMEN voor het beste resultaat haha
|
|
|
hanzie boardoff
|
bij voor keur schaape vlees met Q koorts die zijn gratis
|
|
|
hanzie boardoff
|
eh jaapd hoezo eh edittieten hoe krijg ik anders al die sterren ??????
|
|
|
|
jaapd
|
Ok, ik heb vanmiddag vrij!
Wie gaan er nog meer? Misschien Lauwersoog proberen, hoe veel sneeuw zou daar liggen...
|
|
|
CeesV
|
Hey mensen!
Heeft iemand een idee waar je een foto op canvas kan laten drukken in de omgeving van Groningen? Ik wil m'n kamer wat mooier maken!
bvd, cees
|
|
|
Lude
|
tnt fotoservice? Eindelijk snowboardje geregeld/geleend, morgen middag ophalen.. dit weekend maar even proberen dus
|
|
|
martimor
|
bij de hema heb er ook een (cadeau van mijn vriendin)
|
|
|
Geronimo79
|
Gewoon bij de Aldi... prima foto service
|
|
|
|
peter.
|
hey
achter lauwersoog richting nes ligt echt nog heel veel sneeuw ook hele hoge sneeuw duinen!
lattttttttttters
|
|
|
|
Walt0r
|
cor waaar is die man cor kom dr in man
haanziieee, ik heb zijn foto's, ik zal ze snel online knallen... morgen als ik weer thuis ben lat0rrrrrrrrrrrr
|
|
|
|
|
|
|