martimor
|
yep, ziet er goed uit. lag daar nog sneeuw genoeg? was zondag in blijham, maar was bijna allemaal weg geblazen. maar toch nog goed vermaakt
|
|
|
hanzie boardoff
|
jo jo had even 15 min pauze op werk even snel wat in elkaar geknutselt
|
|
|
KappuhH
|
jo jo had even 15 min pauze op werk even snel wat in elkaar geknutselt Wat voor werk doe je? Wel vetjes, je stuurlijnen en powerlijnen zitten gedraaid
|
|
|
hanzie boardoff
|
jah ,dat krijg je met duitsers hahahahh te verkrijgen bij steelman24.com
|
|
|
|
wittie
|
Geen wind, geen sneuw meer en nog wel ijs op het water. En nou dan?
Ach laat ik gewoon een weekje naar Gran Canaria gaan!!!!!!! Whaha, Laters!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
piede
|
Over een week en jij 1000 eu lichter praten wij wel weer....
|
|
|
wittie
|
1000 euro lichter? Whaha! Soms zijn schoonouders wel leuk! Lekker naar zon, zee strand en wind en kost me helemaal niks!! Maar wil er best over praten hoor, als ik terug ben. Ga zo weg, LATERZZZZZZZZZZZZZZ
|
|
|
|
Geronimo79
|
Ik weet niet wat ik schokkender vind..
Wittie die daar met zn blote wittie kont mensen gaat blinderen....
of dat schoonouders heeft gedeelte...
|
|
|
Krizze
|
'n albino walruzze
|
|
|
piede
|
Haha goed bezig Witterd... Tja, schoonouders, dan kan een week nog wel eens heel lang worden
|
|
|
Gj
|
ik ben als enige volgens mij wel blij voor je! Dikke shizle beter dan hier in NL
|
|
|
piede
|
oooo Gj, jij bent ook zo'n schatje, dat jij als enige wél blij bent voor Witske....
|
|
|
|
piede
|
KOUD
|
|
|
Krizze
|
Ey Lamikaze Hou wordt kerel? Net uit je winterslaap ontwaakt of heb je n paar maand met je kite bovenin een boom gehangen ghehehehe
|
|
|
Geronimo79
|
zooow voorbereiden op een weekendje oostenrijk... :D:D:D:D:D
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Ey Lamikaze Hou wordt kerel? Net uit je winterslaap ontwaakt of heb je n paar maand met je kite bovenin een boom gehangen ghehehehe Ben oet'n boom knalt doar was ik in dikke wintersloap Moar benn er weer, wat nou denn snow kituuuh'n dat wil ik ook. Tjouw.
|
|
|
hanzie boardoff
|
ik trek me vandaag de schaatsies maar eeum weer aan!! ijkiten op langebosmeer Vdam!!! Krizzie Dik is dr ook wel weer bij leuf ik zooowwwwww morguh dikke wind, wie wat en waaro?? wou eigelijks wel naar zeej
|
|
|
skyhigh as a
|
de post hierboven is nie van hanzie maar van mij, eeum voor de duidelijkheidjes
|
|
|
Gj
|
hoe was het vandaag zag dat er nog een groot WAK was bij langebos. is het beetje te doen?
|
|
|
Jelke
|
Kreeg v'midag al een telefoontje ze zijn al aan het schaatsen zijn op het Zuidlaardermeer. van de week nog maar even een buggy met ijzers er onder uit proberen of anders gewoon schaatsen met een vlieger
|
|
|
skyhigh as a
|
is goed te doen, als je maar bijt wak uit de buurt blijft ghehe. voor de rest kan jet hele meer over en weer, dus genoeg ruimte!! morgen knalle op de schaats met kite YIHAAAAAAAAAA eindelijk weer beetje actie in de keet
|
|
|