Benjooh
|
En dan te bedenken dat sommige mensen deze dagen gewoon moeten missen door een blessure
|
|
|
martimor
|
morgen nog mensen naar zuidlaarder? als het allemaal goed gaat ben ik er rond 13.00
|
|
|
Rofl
|
ik ga nu eerst eem pitn en daarna zie ik wel waar ik heenga! Njitram bel morgn eem jongah!!
|
|
|
lodewiekus
|
heej peeps. met wie kan ik meerijden? 0612702847 lodewijk
|
|
|
|
lodewiekus
|
ja mienjong dokter bel mie dan eem, .....
|
|
|
lodewiekus
|
niemand.... das jammer....zal wel ff kijken of ik ergens een auto kan vinden... wil iemand meerijden dan? bel maar 0612702847. hoop met een uurtje richting ijsselmeer te gaan
|
|
|
martimor
|
@lodewiekus: je kan met mij mee rijden naar zuidlaaren, maar denk niet dat je dat bedoelt. (wil ook wel naar ijselmeer, maar tijdgebrek..) rij tegen 12.00 weg...
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Hey Krizze,
Hebben je knieen het gehouden vanmiddag?
|
|
|
Krizze
|
Jazekers Gelukkig wel, wel n beetje stijf en pijnlijk nu maar dat gaat wel weer over! T was wel weer vreselijk tof op Zuudloarderlake T werd ook weer nodig tijd...
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ik overweeg een ocean rodeo rise aan te schaffen, wil die graag even testen voor ik dat daadwerkelijk doe. is er iemand die eentje heeft en waar ik misschien even mee mag varen morgen? zo ja, waar ben je morgen te vinden?
|
|
|
lodewiekus
|
heej martimor, tof dat ik mee mocht rijden. leek er bijna op dat ik gister over moest slaan, maar k mocht lowietje dr waggie lenen, dus lekker naar workum gegaan, t was lekker rustig ,en prima windje. (beter dan mirns he he. )
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Waauw te gekke sessie gisteren @ mirns of noit Martijn ghehehehe... Eindelijk es meters hoge big airs we gingen heulemoal oet onze dak.
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Hey Krisse du enorme Walrus wat mos dat stiekuuhm kituuuh'n Superrrrr sessie @ Suudloarder nice moves veural die big air loop Zat onder zweet man, moar dat was dien zwoit oet die dreuge pakke.. Zat wel lekker hoor jouw droog pak, jammer dat de wind inkakte. Gelukkig hadden we op Mirns nog 2 mooie uurtjes L8terssss En jammer dat ik niet de kites van Geronimo niet echt lekker kon testen. Het voelde wel goed aan die Epic kites volgens mij beetje Delte C kite. Next time beter yiiiiiiihaaaaa yeah...
|
|
|
njitram
|
Aaaa eldoctoro! xD Wrede Shit ! zag jouw sprong ook ver boven de dijk !
|
|
|
Gertjan
|
Volgende week met een beetje geluk weer wind uit het oosten. Getij op het eind van de dag hoog, wat willen we nog meer..
|
|
|
Lude
|
klinkt helemaal goed! Hopen op lekkere wind, wel weer zin in eerste lauwersoog-sessie!
|
|
|
|
keessie
|
Maandag 2e paasdag lijkt er misschien nog wel wat wind in de pan te zitten. Wie o wie overweegt ook om naar Workum te gaan?
|
|
|
jaapd
|
Ik overweeg om naar Workum te gaan, vooral later op de dag ziet het er goed uit. iets anders: rara waar is dit?
|
|
|
martimor
|
zuid frankrijk? heb ze daar wel eens gezien
|
|
|
Idefixe
|
GGrrrr Flamingo's . Je ziet ze steeds vaker op de Nl wateren. Alhoewel ze hier in principe niet echt thuishoren / geen inheemse vogelsoort zijn , gaan alle vogelaars helemaal uit hun dak als ze ergens zo'n clubje tegenkomen. Mogelijk gevolg: men probeert alle activiteiten in de buurt van die vogels te verbieden.
|
|
|
|
skyhigh as a
|
flamingo's komen geregeld ergens bij Mirns of nait ten joape?
|
|
|