Benjooh
|
Woensdag Schier lijkt mij ook wel wat! Edit: Zaterdag lijkt het NW te worden, 13:15 hoog @ Schier! Ook wel het overwegen waard!
|
|
|
|
|
martimor
|
hoe laat ga je weg lammert, heb nachtdienst gehad, dus denk dat dat te vroeg wordt voor mij. wordt voor mij termunten, 2,5 uur later hoog dan l`oog (das 2,5 uur meer slaap voor mij ) denk dat ik om 12.30 die kant op rij, en in loog is het dan al gedaan als ik aankom. wel een beetje aan het veranderen in lauw, het hele ondiepe stuk blijft nu soms een stuk van droog liggen. maar blijft een heerlijke spot
|
|
|
Gj
|
hij was weer lekker vandaag. Loog wordt steeds minder, zo ondiep en al die schelpen en shit. wordt beetje jammer zo.
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Wacht nu eerst even af wat de wind doet, maar Termunten is woensdag ook prima. Delfzijl 13:10 hoogwater - Emden 13:23 dus Termunten 13:16,5 komt mij ook wel goed uit.
|
|
|
|
-MAARTEN-
|
Is het eventueel ook een optie om vrijdag naar Schier te gaan???
|
|
|
Jimmy
|
Ik wil van de week eigenlijk ook nog wel een keer naar Schier, moet alleen even wachten op m'n nieuwe boardje
|
|
|
piede
|
Je kunt naar Schier wanneer je wil, maar het het is er het leukst als er wind staat. En dat is woensdag het geval, hoewel de richting te wensen over laat. Voor de rest van de week is het nog afwachten wat de wind gaat doen.
|
|
|
skyhigh as a
|
zat er ook nog effe aan te denken om morgen naar schier te gaan, lijkt me wel wat, maar hoezo de richting nie oke? is ie te oost ofzo
|
|
|
Benjooh
|
NW is beter dan NO @ Schier
|
|
|
Krizze
|
schier ja!
|
|
|
|
martimor
|
ben rond 13.00 ook in termunten
13/14 knopen, hoop dat ie iets aantrekt
|
|
|
Jelke
|
Goeiedag eem schier lijkt me ook wel wat maar morgen zegt die ONO lijkt met niet super. maar als er nog plannen zijn om naar schier te gaan dan lees ik het wel. heeft iemand nog een kitesurf helmpje over ? heb een nieuwe cam (Gopro HD Hero) besteld en die kan je ook bevestigen op je helm voor wat afwisseling in de beelden .
|
|
|
Krizze
|
Als der morgen wind is ben ik 's middags ook van de partij op Muntje!! Eeum kiek'n of die nieuwe Epic Screamer 12m n beetje rockt En vrijdag lekker 4 dagen naar Fehmarn met Knippie, Hanzie en Roland!!! Dat wordt vast en zeker wel eeum n schiere bourel!!!!!
|
|
|
Rofl
|
hahaha jullie komen de grens nog niet eens over man:P
|
|
|
|
Gj
|
veel plezier met 9 - 12
|
|
|
|
wittie
|
en GJ, wat is er op 9 dec dan??????
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
GJ zijn verlovingsfeestje Zo kids halen en dan naar Muntje hoop er voor 13:00 te zijn.
|
|
|
Krizze
|
t zou eind middag begin avond nog behoorlijk gaan toenemen volgens KNMI kleine luchtvaart! Als dat zo is ga ik rond uur of 5 naar blauwe, A7 kant @rofl, gain probleem dai grenze!!
|
|
|