KappuhH
|
Uh... wat zeg ik... per minuut!
|
|
|
Idefixe
|
stuurlijntje gebroken?
|
|
|
KappuhH
|
Nee verkrampte rechterarm, bij insturen van een sprong schijntje niet meer terug te kunnen sturen, alleen doorsturen en dan kaboemskie over zn kite heen kijken en smooth landen (zeehondendrek is altijd smooth, heerlijk).
|
|
|
Morres
|
hahaa, dat was maar 1x doed Kappuh had een MEGA vette nose-slode, hing met zn kin NET boven het water,ik d8 dat het misging, maar hij hield me zwaar gestyled! Henrik Herbert!
|
|
|
Geronimo79
|
Heerlijk dagje @ workum vandaag. Veel betere wind dan verwacht. Goed gepowered de eerste uren eind van de middag zakte de wind wat af. Pinata Chris goed aan't bungelen gezien. En Pinata Rofl ging ook lekker met een 14m... goeimorgen zal die een power gehad hebben. En dan was dr ook nog zo'n gastje met een 7m torch... wat zijn dat schattige kitetjes zeg. je zou ze bijna gaan aaien.
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Sundag wordt het flink minder, maar als omstandigheden zelfde zijn als afgelopen vrijdag @ Workie dan is er niets loos. Dus sundag moar weer noar Workie, Workie...
|
|
|
Jimmy
|
Wie gaan er morgen naar Workum? Ik heb eventueel nog een plekje over in de auto of heeft iemand anders nog een plekje over in de auto?
|
|
|
Gj
|
ghahaha ja jeroen klopt echt zon schattig knuffeldiertje Morgen btw weer @ workum.
|
|
|
keessie
|
Heeft er iemand eventueel voor mij een plekkie? Ik zou eigenlijk naar schier oversteken maar de voorspelling wordt steeds minder en minder...
groeten
Kees
|
|
|
CeesV
|
Morgen workum, we vertrekken iets voor 2 uit groningen... en met die wind zit het morgen wel goed:
De wind is aanvankelijk nog zuid tot zuidwest en matig, kracht 3 of 4, aan zee (vrij)krachtig, 5 tot 6 Bft. De wind draait in de middag naar west tot noordwest en neemt in de namiddag en avond aan zee toe tot krachtig of hard, 6 tot 7 en mogelijk even naar stormachtig, 8 Bft.
Bron: knmi
en als zij zeggen dat het hard gaat waaien gaat het bijna ook altijd hard waaien!
|
|
|
Jelke
|
Morgen zijn Patrick,Ronald en ik ook @ Workum
|
|
|
skyhigh as a
|
werken...... natuurlijk nog wel eeum kiekn ofk ken kaitn 'sochtend tot 12.00 en in mn pauze van`15.00 tot 17.00 op zuidje wordt tof jongens!! veel plezier man!! skyhigh as a....... zeg ik maar zoooww
|
|
|
Gertjan
|
mooi, wordt het lekker rustig op lauwersoog haha
|
|
|
LamiKaze
|
Sundag @ Workie Workie Yeah Baby, moar ken wel lekker oet sloap'n... Kachel goit pas om 15:00 aan dus tiet zat net als Patricia whahahaha...
|
|
|
skyhigh as a
|
tiet zat idd, maar wel een enorme duim kerel!!! most es kiekn hoe groot haar linker duim is ochtend sessie kenk id allang op buuke schriem, nu nog hoop voor de middag
|
|
|
jaapd
|
'T is niet veel soeps en dan heb ik het niet over de wind alhoewel die ook niks is.
Ondertussen heb ik een board en een kite verkocht en een RRD Poison 132 2010 gekocht.
|
|
|
LamiKaze
|
tiet zat idd, maar wel een enorme duim kerel!!! most es kiekn hoe groot haar linker duim is ochtend sessie kenk id allang op buuke schriem, nu nog hoop voor de middag @SHiA Hee Gringo het is haar rechterduim hoor ghehehehe. @Joapie menig vrouwtje mocht er zo uit willen zien whahaha.. @Miself ik goi nou noar Workie Workie 14 om 20 knoopje dat mot kenn....
|
|
|
Krizze
|
Had een f*cking verjaardag vanmorgen Straks maar ff bij zuudloarderleekie kiekn!
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
wie heeft er morgen tijd voor een sessie? loog staat niet echt veel wind dus dacht workum in de middag oid heb auto en plekkie! ik wou rond half een weg rijden!
|
|
|
martimor
|
mooi weer in leucate, 1e dag nog in wetsuit, nu lekker in boardshort tramontana staat af en toe goed aan. @lammi, kon pas dinsdag weg ivm begravenis
|
|
|
Mutantbasse
|
nice het weer ziet er beter uit daar in france
|
|
|
Gj
|
morgen nog mensenop loog of delfzijl?
|
|
|
Geronimo79
|
Zooow wat een wind vandaag zeg.. 9m was heeeeeftig gepowered.
Chrizze je hebt weer wat gemist. Denk dat jij vandaag nieuwe hoogtes had behaald en zodra die postingooiman bij je deur staat em af zou lebberen als ie een pakketje had voor je. you gonna love that 9m.
ik moet eerst nodig wennen aan die ukkie kites. op den duur ging et wel lekker maar tis wel wennen zo'n ukkie maatje.
Pinata Rofl had wel fun met de 10m geloof ik. Je kent et wel zo'n klein bol jochie wat je een grote lollie voor houd. nou zo kwam die van et water.
|
|
|
Jimmy
|
Was een heerlijk dagje gister op Workum. Ging af en toe lekker hoog! Vanmiddag maar even op Loog kijken.
|
|
|