Krizze
|
Alst waait ben ik rond n uur of 2 op Muntje!
|
|
|
marlou
|
Hoi kiters! Ben nog maar weinig op het forum geweest, dus zal me beetje voorstellen. Ik ben Marlou en woon in Groningen. Heb vorig jaar wat kitelesjes gehad en mn eigen materiaal gekocht, dit jaar aantal keer op het water geweest, paar kleine metertjes gemaakt. Maar moet nog leren om langer te varen. Het op laten van de vlieger en neerlaten vind ik nogsteeds beetje enge puntjes, en ben dus ook nog wat bang om zonder mensen die ik ken het water op te gaan, terwijl ik nu veel tijd heb om te kiten en mn vrienden niet. Hebben jullie tips voor me, of zijn er mensen die vaak bij het water zijn en wel me willen begeleiden bij het oplaten van de vlieger? Groetjes, marlou
|
|
|
Gj
|
shiiitt, wat de fok is dat met die wind man! Alles weer weg, iig als het vanmiddag waait zijn wij ook op de goddelijke spot.!
Alleen in het noordelijk kustgebied blijft het met 17 graden frisser. De noordoostenwind is momenteel boven land zwak tot matig, kracht 2 tot 3 maar neemt in de loop van de dag toe naar matig, kracht 3 tot 4 en wordt bovendien erg vlagerig. Langs de kust en op het IJsselmeer is de wind matig tot vrij krachtig, kracht 4 tot 5, later vanmiddag en vanavond af en toe krachtig, 6.
bron: KNMI 16-06-2010, 8:25
|
|
|
Lude
|
Hoi kiters! Hebben jullie tips voor me zijn er mensen die vaak bij het water zijn en wel me willen begeleiden bij het oplaten van de vlieger? Groetjes, marlou
Gewoon hier ff kijken of er mensen in de buurt gaan, kun je mee liften en/of men daar treffen; dan weet je sowieso dat er mensen zijn. Als je je dan bij het water even voorstelt en vertelt dat je beginnend bent en wat extra hulp nodig bent dan komt dat zeker goed!
|
|
|
keessie
|
Hoi Marlou!
Als je vanmiddag wil meerijden, kan dat! Moet er wel genoeg wind komen....Ik ga daarna ook naar de looptraining van Tritanium.
groeten Kees 06 14050139
|
|
|
Jimmy
|
Hopelijk gaat het van de planeten waaien vandaag
|
|
|
Geronimo79
|
Welke wind?
termunten is nu 8/12 en loog 14/18... houdt ook niet echt veel over...
|
|
|
Benjooh
|
Hopelijk hele dag windstil Dan morgen dikke wind
|
|
|
Jimmy
|
Jij gunt ons ook een hoop Benjamin. Ik zie het wel weer, allemaal eigen belang
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Bennie Boy ik stop die een poar mossels achter in de hals mien jong! Ik ben om 14:00 exact @ muntje en als er goin wind is denn kom ik doar bie die langs Bennie Boy denn is het noit te best mien jong !!! Dan ga je heel hard
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heey Eldoctoro.
Weer nuchter?.na Retropop. Zodra ik terug ben van 3 weken Cabarete kom ik een keer naar Lauw. Kieken hoe het doar is.
|
|
|
LamiKaze
|
Hoi kiters! Ben nog maar weinig op het forum geweest, dus zal me beetje voorstellen. Ik ben Marlou en woon in Groningen.
Marlou gewoon altijd op het forum kijken zijn altijd wel kiters op het water. Zo niet dan kun je hier altijd afspraken maken. Met het oplaten wil iedereen wel helpen en als je zegt dat je beginner komt het allemaal wel goed. Good Luck
|
|
|
Lude
|
Toelatingsexamen? succes!
|
|
|
LamiKaze
|
Heey Eldoctoro.
Weer nuchter?.na Retropop. Zodra ik terug ben van 3 weken Cabarete kom ik een keer naar Lauw. Kieken hoe het doar is.
Helemaal weer nuchter, lekker spul dat speciale cola blikje kost alleen wel veel muntjes.... En NEE jooo is helemaal niets op loutje whahahaha. Mooi in Drentie bliehm whahahaha...
|
|
|
Benjooh
|
Toelatingsexamen? succes! Nee dit keer een instemming voor een kamertje 1 toelatingstoets heb ik gehaald (wiskunde). Engels volgt nog...
|
|
|
Lude
|
kijk, goed bezig! gefeliciteerd!
|
|
|
Benjooh
|
Thx Maarja ben dr nog niet helaas... Hoop dat dr morgen nog wat wind staat, dan ben'k dr maybe ook bij (En anders vrijdag)
|
|
|
|
marlou
|
Ben vandaag naar lauwersoog geweest en het ging erg lekker! super vet! dus ik zal het forum van Groningen goed in de gaten houden..... en houd me aanbevolen voor n meerij plekje vanuit grunn!!!:D
|
|
|
KappuhH
|
Hoe was de wind vandaag? Hoop morgenmiddag nog even te varen...
|
|
|
Jimmy
|
Was een heerlijk dagje vandaag op Loog! Morgen weer van de partij!
|
|
|
|