Albert
Geen avatar
|
Idd leuke dag gehad op de blauwe Hopelijk is het over een week of drie ook nog te doen.,,
Veel plezier morgen he
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Pffff net washandje met ijs op m'n hoofd gehad. Leek wel of ik gescalpeerd was man. Ga morgen wel naar m'n chickenloop kijken. Wel belachelijk dat die ook weer doormidden is gebroken.
Het lijkt haast wel een slopers soap te worden met mij goeiedag zeg. Dit is nie leuk meer. Morgen hopelijk weer rond 13:30 van de partij op BlueHell even afwachten hoe het met m'n hoofd morgen is.
Nog bedankt dat iedereen zo snel m'n kite uit het water haalde helemaal toppie. See ya @ BlueHell tomorrow.
|
|
|
Gj
|
hmm, ik weet niet misschien morgen ook op blauwe stad, de wind was vandaag ook goed hard trouwens!
of zijn er meer mensen die richting het ijselmeer willen?
|
|
|
Mutantbasse
|
Superdagje morgen weer het was best druk voor de blauwestad nu nog een eigen spot claimen op het meer
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Lamert lamert wat heppie nu dan weer. Tis ook altijd wat met oe. Volgens mij kan je beter sloper worden ipv kiter. Hoop dat het wel goed gaat met oen koppie. Een troost het kan geen hersenschudding zijn want hersens hep oe niet. Hooguit een zaagselschuding of een waterklotsing..whahahaha..see joe wel weer eens op mins of loog..owja..ik ga misschien eind september nog een weekje naar el gouna...jiha
|
|
|
Geronimo79
|
Hoezo Mb? Jij vaart midden op het meer een km verder op met die rode mutant van je ^^
Nouw lammert had vandaag wel een ongelukje maar et was niet eens zn eigen schuld dit keer ^^.
Lammert vaart tegenwoordig ook met een "F-one by one by one" langzaam elk onderdeeltje een keer slopen.
|
|
|
zjunnusun
|
Verdorie weer een topdag gemist. om gek van te worden. Wie waar morgen? Is zlm te doen met deze richting? of lauwersmeer. Ev. rij ik naar ijselmeer, diesel, 1 plek vrij. grtz
|
|
|
Gj
|
Zlm, is prima morgen Z-O is die morgen dat is prima richting.
|
|
|
Lude
|
Lammert vaart tegenwoordig ook met een "F-one by one by one" langzaam elk onderdeeltje een keer slopen.
Haha die is scherp
|
|
|
Mutantbasse
|
Hmmm dan had ik het te druk met mezelf op het meer Toch iets van 15 kites geteld en voor de blauwestad was dat toch echt druk
|
|
|
zjunnusun
|
Zlm, is prima morgen Z-O is die morgen dat is prima richting.
dank, daar maar heen dan, meer mensen?
|
|
|
Bram Wilbrink
|
ijselmeer toch ?? veel beter minder vlagen worden vlagen voorspelt dan zlm niks joh..
|
|
|
martimor
|
Morgen weer naar de blauwe, Maar wel opletten, Kan wel eens een rare dag worden... Enorme vlagen, vooral in de ochtend.
|
|
|
Mutantbasse
|
Hmmmm daar sta je dan met de 9.5 om 11.00 dikke spierpijn van het fietsen muhahahaha en dan ook nog dikke vlagen gelukkig ben ik alleen
|
|
|
KappuhH
|
Termunten een optie? 2u na delfzijl hoog dus om 12u?
|
|
|
Bram Wilbrink
|
wie weet ik beslis morgenochtend en ga vanuit groningen
|
|
|
zjunnusun
|
Ja verrek ook! Ik ga morgen lekker naar Mirns! Als er nog iemand mee wil, ik ga op tijd rijden vanuit de stad.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
ik wil mogelijk wel mee.... bramwilbrink at hotmail.com voeg me ff toe.. . anders nulzes48355846
mogelijke blauwe anders mirns
|
|
|
KappuhH
|
Ik wil ook wel mee. 06tweenul505566
|
|
|
martimor
|
Termunten een optie? 2u na delfzijl hoog dus om 12u?
Voor termunten kijk ik altijd naar delfzijl, en tel daar een kwartier bij op. Maar niet tof met zuidoost
|
|
|
Gj
|
dus jongs, wat wrdt het vandaag..
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
De BLUE HELL ik laat me niet kisten, m'n oor zit er nog aan, alleen een deuk in m'n schedel.
Hopelijk komen er niet meer zoveel als gisteren was top drukte maar wel supaarrrr gezellie totdat ......
@Pieno gelukkig heb oe ook geen harsens whahahaha dus kunnen we mekaar de hand schudden. Jeroen misschien dat ik de 10m nog wel even kan testen, als m'n 9m2 geen stand houd.
|
|
|
Krizze
|
Jeroen, wees verstandig................ je kites zijn nu nog heel
|
|
|
Mutantbasse
|
Kan ik met iemand mee rijden Ging gister bijna kapot van het terug fietsen en alles doet zeer op moment
|
|
|