|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Sebas ik wil je wel ophalen maar wordt pas rond 13:30 ofzo moet nog even de vracht aan de kant maken daarna rij ik ook gelijk door, dus kan je dan zo oppikken.
|
|
|
KiteOngoing
|
ik ga zometeen naar Blue Hell.
|
|
|
Mutantbasse
|
Nu wordt het moeilijk Lammert ik heb al een chikenloop klaar liggen voor je. komt van men M5 F-one 16 meter
|
|
|
|
Geronimo79
|
Chrizzie niemeerzodik was dr gisteren ook nog ff... LEVENSGEVAARLIJK..
heeft ie zo'n nieuw boardje waar je jaloers van kunt worden + leuke meid mee + een fotograaf op de kant + te weinig gevaren de laatste tijd = Chris die los gaat, bijna op de kant land.. Een paaltje te water op een metertje of 2 mist bij een landing... maar wel hoog!
|
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Kan ik met iemand mee rijden Ging gister bijna kapot van het terug fietsen en alles doet zeer op moment zou je jezelf dan nog wel extra pijnigen vandaag?
|
|
|
Jimmy
|
Gaan er nog mensen naar ZLM?
|
|
|
Gj
|
morgen nog mensen ergens naartoe?
|
|
|
Mutantbasse
|
Kan ik met iemand mee rijden Ging gister bijna kapot van het terug fietsen en alles doet zeer op moment zou je jezelf dan nog wel extra pijnigen vandaag? Tuurlijk voor kiten doe ik alles Bijna alles en was mirns nog gelukt Lowietje Thanks dat ik mee mocht rijden Lammert jammer dat de wind weg viel rond 4
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ben niet naar mirns gegaan, vertrouw mn auto niet genoeg om er zon stuk mee te rijden. maar leuk dat je t vraagt. hoe was t op blauwtje?
|
|
|
martimor
|
Qua wind viel het iets tegen, beetje aan uit. Maar wel mijn eerste backroll kiteloop gedaan. Direct goed geland. Jeroen, bedankt voor het duwtje in de rug, had anders nog wel ff geduurd.
|
|
|
Mutantbasse
|
Blauwtje gelopen je was er niet Kwa wind viel het tegen maar wel even lekker kunnen varen
|
|
|
Gj
|
yea, morgen denk ik weer van de partij in de bleuheaven
|
|
|
Mutantbasse
|
Ik ben er ook weer bij hoe laat
|
|
|
skyhigh as a
|
was wel eeum lachuh vandaag met die poale morgen maar weer, ben 12u vrij en dan vol gas naar blauwdibauw
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Denn mot ik ook moar eehm weer van de partij weez'n ja... komt er wel wind?
Die poale dei pakt die nog wel een keer "knippe" you're radical stuff dude... Wat een fock wind maar desalteniet was wel weer reete gezellie whahahaha...
|
|
|
Mutantbasse
|
Heb nu spierpijn in men wangen van het lachen zo zou het elke dag wel mogen zijn ga morgen lekker vroeg naar de spot er is jammer genoeg niet al te veel wind. maar daar kom je maar op 1 manier achter gewoon gaan
|
|
|
Geronimo79
|
Als dr wind is kom ik ook naar Bullshitty.
Nouw Ricardo nu met je board langs de paal en je daarmee in een spin trekken. (doen ze met snowboarden ook wel)
|
|
|
Mutantbasse
|
zal wel weer rond 4 uur wat minder worden Ga morgen om 11 op de fiets misschien stomme en brutale vraag maar heeft iemand een 2e twintip die ik eens zou mogen proberen wil toch eens weten hoe het is om gewoon heen en weer te crossen
|
|
|
martimor
|
Zet die van mij wel in mijn schuur, ik laat de schuurdeur open, wel mijn fiets laten staan Zet geen wekker, Maar als ik wakker ben hoop ik dat het nog ff waait, dan kom ik ook die kant nog op. (Na wat gezeur, zware onderhandelingen en een oppas regelen) Edit GIJPEN... als je hem mee krijgt op de fiets, ik zie morgen wel of je hem mee hebt.
|
|
|