Mutantbasse
|
Het is hier behoorlijk aan het spoken met de wind zitten behoorlijke vlagen tussen
Met ZW moet je in de kom zijn maar zou het vandaag afraden de wind draait daar steeds W, ZW Als die draait naar west heb je een probleem De bomen en mega begroeiing. Ik ga niet, heb alleen maar een 9.5
|
|
|
Steven
|
Prima. Ga toch even kijken at Zmeer. Heb meerdere maatjes.
|
|
|
martimor
|
Zijn dat niet die gasten die in Midwolda wonen en zonder kiteles zelf stuntelen?
Weet het niet zeker want zondag waren er ook 2 bij de kom die steeds downwinders aan het maken waren met 2 auto's Zal morgen even vragen naar de kleuren kites Heb het voor vandaag even gehad. opeen stapeling van problemen. Stonden gister gelijk mensen voor de deur of ik het was ben 3x gebeld NOT COOL denk dat jullie het nu over dezelfde hebben...
|
|
|
Gj
|
morgen nog mensen? heb nog plekkie vrij!
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Ik ga even bij ZLM kijken. Als het te erg is blijft het bij kijken...
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
Van het weekend moet ik werken!! en zondag is geen wind.. maar ik wacht geduldig af. Ik moet eerst naar school tot 12:15 uur Weet het niet zeker want zondag waren er ook 2 bij de kom die steeds downwinders aan het maken waren met 2 auto's Zal morgen even vragen naar de kleuren kites Heb het voor vandaag even gehad. opeen stapeling van problemen. Stonden gister gelijk mensen voor de deur of ik het was ben 3x gebeld NOT COOL Gaat morgen nog iemand ergens heen?
zou nog even wachten op het weekend het is best onstuimig voor je 9 meter
|
|
|
Johnny Tampony
|
Nou mensen ik zal het nieuws gelijk maar even naar de kloten helpen ik was de gene die ze zochten bleuhell
mijn maat die bij mij was raakte in paniek omdat mijn lijnen in het groen voer vast zat ik zelf was rustig mijn lijnen aan het los maken om weer verder te kunnen gaan dus niets aan de hand
ps als jullie last hebben van ons dat wij het zelf leren blijf dan weg uit die hoek en wacht tot de wind goed staat op het strand want daar komen wij niet als er mensen zijn om ongelukken te voorkomen
gr john
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Blauwtje is heel best te doen bij Heliplatform (info centrum) als er nog meerder heen gaan ben ik ook van de partij.
|
|
|
|
Mutantbasse
|
Valt mee die golfslag bad het is steeds West, Zuid-West net als gister heli platform is alleen leuk als het N-W is. Met Z-W valt de kite zo uit de lucht daar. Martimor en ik hebben daar toen ook gestaan met Z-W ik ga niet hoor Lammert anders moet in men 9.5 gaan knippen Verder wees blij dat er niks gebeurd is BH goede les raak niet in paniek en ga niet onnodig om Hulp roepen. Vergeet niet het is een gedoog zone dat kan zo worden ingetrokken door dit soort acties Cheers
|
|
|
LamiKaze
|
@ bluehell op zuidje is het nog erger daar is het één grote klotsbak en bij heliplatform grote vlakke stukken water als je iets opkruist alleen is het daar geen plek voor beginners.
Trouwens op zich goed dat je maatje de hulpdiensten heeft gealarmeerd, maar was wel verstandig geweest om ook even te melden dat alles weer goed was.
Nu komt het gelijk weer verdraaid in het nieuws en trekt weer negatieve aandacht. Ook omdat Oldamstermeer "nog" gedoogd is er hoeft maar iets fout te gaan gebeuren en het is verboden om er nog te varen.
|
|
|
LamiKaze
|
Sebas er staat nu een dikke poeier de wind is daar nu hard met dikke vlagen dus er is nu zeer goed te varen maar ik ga niet alleen. Je kan nu perfect richting de A7 knallen en daar aan de rietkraag kun je ook overal staan.
Iets verder naar achteren bij die aanleg stijger (achter die infocenter) zou het eventueel ook nog kunnen daar heb je echt supervlak water alleen kan je daar niet met teveel varen.
|
|
|
Mutantbasse
|
Durf het nu niet aan het net men nieuwe2010-11 NKV pasje Morgen wordt het iets minder maar dan durf ik het wel aan. lijkt me ook een super plekje heb maar in maat men 9.5 ga niet knippen en plakken. Het waait en spookt echt iets te hard
|
|
|
|
Johnny Tampony
|
Heb het gemeld ma dat heeft niet veel zin met dat soort mensen sensatie boven alles he
klopt het is goed dat ie dat gedaan heeft en ze waren er ook echt heel snel volgens me maat alles ik goed verlopen en ik raak echt nie snel in paniek en kon er met gemak staan
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
anders lauw morgen dat ziet er perfect uit maarjha dat is een stuk fietsen lauw morgen lijkt morgen goed te kunnen qua wind en getij is om 17.16 hoog. maar het staat maar 79 cm hoog. er is dus kans dat er maar een uurtje voor en een uurtje na hoogtij te varen is.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
en gaat er vrijdag nog iemand kiten op loog? ik kan tegen 16.00 weg uit groningen. en kan ik met iemand mee rijden? (heb nl morgen mn auto verkocht als goed is)
|
|
|
Geelco
|
Hey mensen, oproep a la vervoer (A), morgen Mirns of Workum... wie heeft er een plekje in de auto? Misschien krijg je er wel een koekje bij!! @ John, hoe vaart de kite? Jij weer die het gezeik veroorzaakt?
|
|
|
Johnny Tampony
|
@geelco ja dat was ik sorry
me maat begreep en hoorde mij niet goed en raakte in paniek
mooie oevening toch heheh
upwind prima alleen me board nie ander boardje halen denk en verder echt top fs is heel wat sterker ma de boxer is iets beter handelbaar
|
|
|
Geelco
|
nice! veel plezier ermee dan maar, mooi dat ie bevalt!
|
|
|
Geronimo79
|
Mjah dat je niet even die 2 bruikbare hersencellen gebruikt om de reddingsdienst even terug te bellen van joh tis opgelost...
De rest is allemaal niet zo belangrijk, iedereen komt wel eens in de knoei etc etc..
|
|
|
Mutantbasse
|
anders lauw morgen dat ziet er perfect uit maarjha dat is een stuk fietsen lauw morgen lijkt morgen goed te kunnen qua wind en getij is om 17.16 hoog. maar het staat maar 79 cm hoog. er is dus kans dat er maar een uurtje voor en een uurtje na hoogtij te varen is. Dat zijn toch 3a4 kite uren op lauw met een lekkere constante wind Mag wel bij mij achterop de fiets
|
|
|
LamiKaze
|
Mjah dat je niet even die 2 bruikbare hersencellen gebruikt om de reddingsdienst even terug te bellen van joh tis opgelost...
De rest is allemaal niet zo belangrijk, iedereen komt wel eens in de knoei etc etc..
Jeromeke hij geeft dus aan dat die terug had gemeld maar dat ze er een sensatie boel van willen maken. Het is dus een storm in een glas water achteraf, een oordeel is snel geveld en gelukkig is alles goed gekomen dás het belangrijkste.
|
|
|
Johnny Tampony
|
@Geroimo je ben zelf nie echt bijster of wel ik heb nu al drie andere verhalen gelezen op internet en tv die lui genaam pers willen sensatie en nie jou verhaal vertellen zewaren er al toen ik nog aan het zwemmen was ik keek recht in hun kijkers dus bellen had geen zin meer he of wel dan
|
|
|