|
keessie
|
Ik zie het niet zo zitten voor vandaag 11kn. net geen voldoening.
|
|
|
Gj
|
het lijkt hier in Veendam toch wel een beetje te gaan waaien, misschien zo zuidlaardermeer wie nog meer?
|
|
|
Melanie
|
even vraagje! Ik vertrek begin januari naar Afrika (zambia) voor 6 maanden vrijwilligerswerk, waar ik daarna op doorreis ga van Zambia naar Zuid Afrika! Nu vroeg ik mij af of iemand hier nog tips voor me had waar ik echt moet zijn geweest om te kitesurfen! Of iemand eventueel tips heeft over boeken hierover? dan kan ik goed voorbereid die kant uit vliegen!
|
|
|
|
|
Jimmy
|
Morgen nog mensen die gaan kiten?
|
|
|
KappuhH
|
Even kijken of het uitkomt met mn studie anders wil ik wel naar Mirns... Ziet er nu wel goed uit, vooral voor smorgens...
|
|
|
martimor
|
als ik morgen later kan beginnen (middagdienst) wil ik ook nog even kiten. net te zuid voor de blauwe, dus dan naar zuidlaren...
|
|
|
|
Gj
|
yea, mirns.
|
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Lijkt er wel op op Kiteguru: http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=3642en Windfinder gewone voorspelling. Maar niet op op Windfinder, superforecast :http://www.windfinder.com/wind-cgi/forecast_print_hires.pl?STATIONSNR=stavoren Ik zou de gok niet nemen om daar heen te rijden als ik niet met windstoten wil varen.
|
|
|
martimor
|
Morgen toch maar naar de blauwestad bij gebrek aan vrijetijd.
|
|
|
keessie
|
Ik ga morgen denk ik ook naar mirns. Zijn er ook mensen die in zijn voor carpoolen? Heb zelf vanaf 12u pas een auto. Maar eerder vertrekken zou goed uitkomen gezien de voorspellingen.
|
|
|
KappuhH
|
Iemand met wie ik morgen mee kan rijden?
|
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
Het moet gewoon "vaarbaar" zijn voor een beginner Ik zou de gok niet nemen om daar heen te rijden als ik niet met windstoten wil varen.
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Precies, dat bedoel ik. Als beginner zou ik niet de gok wagen naar Mirns te rijden en dan te veel kans op windstoten te hebben. (of je moet het ok vinden om lekker naar anderen te kijken op een gezellige dag).
|
|
|
martimor
|
@albert, bedoel je mirns of blauwestad?
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Ik bedoel de blauwe moet smorgens mijn auto in winschoten afleveren en hij blijft daar een paar uur voor reparatie...
|
|
|
Geronimo79
|
Denk ook maar richting mirns.. word weer eens tijd
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
Hoe laat ben jij bij blauwe stad? Morgen toch maar naar de blauwestad bij gebrek aan vrijetijd.
|
|
|
martimor
|
Hoe laat ben je in winschoten dan, Anders pikken we je op
@tari denk zelf uur of 10
|
|
|