Gj
|
Voor morgen hebben wij nog 1 plek vrij in de auto. en het gaat morgen echt zeker geen 40 knopen waaien. elke keer zit windguru/windfinder/piet hoerekind ernaast.
|
|
|
piede
|
Hoor net dat mijn taxi te vroeg naar het ijselmeer gaat.... Wie wil er nog meer die kant op morgen (Donderdag?) Wil om half 12 ongeveer uit Groningen weg!
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heey lamert weer van de partij. Hoop datalles weer goed is met je vrouw. Ga je morguh ook naar mirns.
|
|
|
martimor
|
Jo Lammi, reed er nog langs (snelweg), als ik wist dat jij er ook was was ik wel ff langs gekomen. zag alleen een bandit dos. (volgens mij van albert). was het er niet rete vlagerig met deze richting?
en morgen moet ik weer eens werken. hmmm
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Klopt die was van mij,,, Het wou niet echt daar maar hebben ook nog ergens anders gekeken en morgenmiddag gaan we weer.. dan geven ze ook stukje meer wind op,,, moet je de hele dag werken?
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Het is weer een aan/uit windje vandaag Wat hebben ze laatste tijd op WF en WG er wordt steeds te veel kn opgegeven ze zitten al 2 week mis met de voorspellingen tis bij mij uiteindelijk workum geworden vandaag, heerlijk windje!
|
|
|
skyhigh as a
|
ik had een vraagie.. weet iemand of er een toffe hoogtemeter bestaat die in cm om meters hoogte meet? zou toch wel heel tof zijn om je jumps bij 40+knopies te meten maar natuurlijk ook bij wat minder wind brand los zouk zegge
|
|
|
Mutantbasse
|
ik had een vraagie.. weet iemand of er een toffe hoogtemeter bestaat die in cm om meters hoogte meet? zou toch wel heel tof zijn om je jumps bij 40+knopies te meten maar natuurlijk ook bij wat minder wind brand los zouk zegge Ik zou dan voor dit gaan die meet de hoogte en je kan een uitdraai maken van wat je gedaan hebt
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Over het algemeen zijn hoogtemetingen met GPS of kwikmeter niet erg accuraat als je op niveau (centi)meters wilt kijken. Pas dus erg op wat je koopt, voordat je je geld weggooit. Een aantal windsurfers op het ZLM, die op snelheidsrecords jagen met een GPS op de arm, kunnen je dit bevestigen.
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Zo straks eeehm @ BlueHell koekeloeren na 6 weken droog staan mot ik toch weer in de boane yeaaahhh...
Gisteren was niks, hoewel @ secret "blue hell" spot toch dikke bak wind gisteren. Vandaag maar es even kijken bij Infocentrum als er niet genoeg staat dan maar naar de secret spot ik zal kait'n vandoage anders wordt ie gek.
@PieNo mot wat dichterbij zoeken want kan niet te lang weg. De vrouw red zich al aardig maar mot toch nog af en toe bijspringen.
@Marti ben je vanmiddag ook nog eehm van de partij als het goed is zijn we dan met een man of 5...
|
|
|
Walt0r
|
nog iemand schildmeer? of zlm... ?
|
|
|
KiteOngoing
|
zometeen, naar Blue Hell. Actuele wind lijkt goed. ZW 18 knts. Info center
|
|
|
skyhigh as a
|
ik wil nog wel eeum naar zuidje, maar ben pas 17.00 vrij. misschien toch nog eeum int donker als er nog mensen zijn tenminste
chrizze en arjen gaan ook naar zuidje tegen uur of 2, dikke mazzelpikken, dus walterrrr.....
ook hin
|
|
|
martimor
|
Eh lammi, zag je kite hangen. helaas, moet nu met de kleine naar oma, en als ik terug ben ist al weer donker... ik toeterde nog, maar vanaf de snelweg morgen na mijn werk nog ff kijken. ben 15.30 thuis. (heeeel misschien uurtje of twee eerder, maar we hebben veel ziek hier, dus megadruk. voel zelf ook spontaan wat opkomen trouwens ) west, dus miss schildje. rij ik direct vanaf mijn werk. nog meer mensen. of ergens anders in de buurt?
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Pfff wat een k.t zooi vandaag op de blauwe,,
Morgen rond 1 uur aanwezig op Schildmeer...
|
|
|
|
Mutantbasse
|
Ben blij dat alles nog goed is gegaan en we alle ledematen nog hebben wat een linke soep vandaag Morgen schildje proberen
|
|
|
martimor
|
Klopt die was van mij,,, Het wou niet echt daar maar hebben ook nog ergens anders gekeken en morgenmiddag gaan we weer.. dan geven ze ook stukje meer wind op,,, moet je de hele dag werken?
lees het nu pas ja, helaas moest ik de hele dag werken, en morgen (waarsch) ook. maar ga na mijn werk door naar schildmeer. ook van de party?
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Haha dan moet je nog es beter lezen daar staat: Morgen 1 uur aanwezig op schildmeer
Als het daar wil dan ben ik er nog wel rond die tijd,,
|
|
|
martimor
|
muwahahaha, weer gemist, tot morgen ben er uiterlijk 15.30, maar hoop er om 13.30 te zijn. (whisfull thinking)
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Morgenmiddag ff op Zlm kijken. Grote kite mee.
|
|
|
Gj
|
morgen naar Workum heb nog een plek vrij in de auto Sebas interesse?
|
|
|
Mutantbasse
|
sorry GJ Ga morgen even kijken op schildje *-)lekker dichtbij even lekker klotsen en koffie drinken bij Surfcenter Volgende keer weer
|
|
|