skyhigh as a
|
veel plezierie daaro, ik ga toch es eigenwijs zijn en hopen dattie ng wat aantrekt voor zuidje zulnt zien
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Zlm was vanmorgen spiegeltje glad, dus gelijk naar Friesland doorgereden. Lekker gevaren op Workum, maar s middags was wel de 15m en het drijfboardje nodig. 's Ochtends vroeg wel lekker gejumpt daaro. Was Zlm s middags nog wat?
|
|
|
|
martimor
|
tegen 15.00 toch nog ff kijken bij zlm. gister ook voor jan bakker heen, dus ik reken nergens op.
|
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Ik overweeg een droogpak te kopen en zie dat je niet met je voeten erin zit. Trekken jullie daar de gewone schoentjes bij aan?
|
|
|
martimor
|
ja, gewoon normale kiteschoentjes is mogelijk. zelf heb ik de gul shadow gekocht vorig jaar, nog geen seconde spijt van gehad. de gul shadow heeft ook nog sokjes aan het pak ipv enkelseal. en daar ga ik met mijn sokken aan in, schoentjes erover, helemaal top. (wel even wat anders dan blote voeten, maar ben een echte koukleun) en een poar grunnigers hebben een mystic drysuit gekocht, ook niets slechts over gehoord. succes, ga e geen spijt van krijgen. en gisteren was het om 17.30 al aardig donker.
|
|
|
martimor
|
had je hier al gekeken, 53 pagina`s, maar daar staat erg veel info over drysuits.
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Yep, bedankt. Dus sokjes in schoentjes? Ik zie je zo wel op Zlm. Ik zie dat het windfront al eerder komt.
|
|
|
martimor
|
ja, mijn eigen sportsokken, sokken aan het pak, en daarna nog schoentjes. maar is nu nog niet nodig, maar als het bijna vriest is het erg lekker. maar moet zeggen dat ik wel een van de weinigen ben met sokken aan het droogpak, vrijwel iedereen heeft ze met enkelseals, en daar dan gewoon de schoentjes bij aan. tot zo
|
|
|
jaapd
|
Is het de hele dag boven de 10 knopen alleen niet als ik tegen 13:30 bij het Zuidlaardermeer sta...
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Oh, kwam het daardoor?
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
He jongens kan diegene die vorig jaar mijn sola handschoentjes per ongeluk heeft meegenomen even contact met mij opnemen, ik het de broer van hem destijds gesproken maar nog niet weer gezien op het ZLM en ik weet zijn naam niet, het wordt alweer wat kouder en heb ze straks natuurlijk nodig,
Alvast bedankt, Gr Ed
|
|
|
wittie
|
lekker op tijd!
|
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
was het gister nog wat op ZLM? Ik zag in de voorspellingen dat het weer steeds minder werd namelijk.. Ben dus maar niet gegaan.
Al 2 weken niet wezen kiten..*&%$@!
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Je had zaterdagmorgen op Workum kunnen kiten!
|
|
|
|
martimor
|
Hopen dat er morgen wat wind is, gaan er dan nog meer mensen kiten? als t oost blijft ben ik nog ff bij de blauwestad morgen.
|
|
|
Mutantbasse
|
helemoal gek jong hoop echt dat het gaat knallen morgen maar het ziet er nog niet al te best uit op windf*cker Weet niet of ik wel zin heb om te kiten morgen doe nu net alsof boardje is al bijna ingekleurd muhahaha
|
|
|
Gj
|
boardje spullen dat je niet al te nat wordt, jij hebt het goedvoor elkaar met die staffe oosten wind en 4 graden blijf ik wel fijn bij de kachel!
|
|
|
skyhigh as a
|
morgenvroeg eerst eeum een boom verpoten en als er wind is eeum naar blauwe denk ik dan maar. wordt pas smiddags uur of 12 of1
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
misschien (mits ik de auto mee kan krijgen) kom ik ook nog wel ff. Ik heb alleen eerst gesprek op school
|
|
|
Mutantbasse
|
heb je weer op schoolplein gekite
|
|
|