Mutantbasse
|
de hele winter zonder droogpak :waar haal je die wind vandaan voor zondag en waar aha ik zie het loogy
|
|
|
martimor
|
Wel vroeg hoog zondag, maar als t waait ben ik ook van de partij.
|
|
|
Melanie
|
ALs de wind nou beetje doorzet, kan ik zondag gelijk uit me werk het water op, beter wakkr worden bestaat niet:D
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Ik wil ook kaiten!!!!!!!
|
|
|
Geronimo79
|
@Melanie.. moet toch niet met zo'n nachtlijk die kant op rijden heh???
|
|
|
Melanie
|
haha nee hoor:D WOrdt juist fantastisch morgen;) HOelaat gaan we:D aangezien ik vvanaf 20.00 niet meer te bereiken ben,, werken tot 05.30:P
|
|
|
Mutantbasse
|
Eindelijk weer een beetje nuchter is er wind morgen? worden we niet weer voor de gek gehouden door wind F@*%er
|
|
|
skyhigh as a
|
ben alleen sóchtends vrij de komende 2 dagen, dus moet beetje inde buurt. zal dus wel weer niks worden... dinsdag woensdag wel weer volop vrij dus dan de windjes en medekiteluitjes nog..
|
|
|
martimor
|
als ik de voorspellingen moet geloven, waait het in delfzijl net zo hard. en daar is het 11.30 hoog. denk dat ik die kant op ga of muntje. loog tegen 10.00 hoog, wordt zo vroeg man.
@basse, tegen 9.30 rijden? randy wou wel mee`om foto`s/filmpjes te maken.
hmm zie net dat finder 12-15 aangeeft, en guru 14-17... is dus al weer minder, hopen dat er nog wat over blijft.
|
|
|
Mutantbasse
|
Ben er klaar voor ben er klaar voor Woehoe kaitnn Ben er nog steeds klaar voor. Maar waar is die bak met wind gebleven
|
|
|
|
|
|
martimor
|
rukherfst, t moet stormen verdammo
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Heb ik endelijk een droogpak, kan ik alleen maar droog-kiten! En je zult zien dat komende werkweek het weer lekker waait
|
|
|
Melanie
|
:(was ruk in muntje
|
|
|
Undergrounder
|
Wie gaat er morgenochtend naar Loog ?
|
|
|
Mutantbasse
|
Wie gaat er morgenochtend naar Loog ?
Ik wil eerst weer een beter band opbouwen met windf@*%er want ben er even erg in teleur gesteld Denk dat ik morgen naar het water gemaaltje ga op B-stad Hoop dat de berichten een beetje goed blijven staat nu voorspeld 14/20kn
|
|
|
|
|
skyhigh as a
|
morgen ziet er vetjes uit, iemand nog kiten??? weetnie hoeveel lapjes windfinder nog heeft om mij voort lapje te houwe, maar wie weet....
|
|
|
Undergrounder
|
Ja, gotv... ben ik daar stortregent het, kom weer thuis zie ik op buienradar dat het net weer opklaart boven het wad. Nu te laat om alsnog. Kou geen probleem maar bij regen daalt mijn animo.
Ga morgen maar even weer kijken, als het droog is en een licht zonnetje ben ik er bij.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ben niet gegaan vandaag, maar evt wel morgenvroeg van de partij mits er meer mensen aanwezig zijn. risico dat je er in je eentje staat in deze tijd van het jaar is zo groot.
|
|
|
Geronimo79
|
Denk morgen naar muntje. mits die wind komt...
|
|
|