AirtimeEddy

|
zuitje it is tot een uur of 3
|
|
|
martimor

|
hmm, morgen ook maar even kijken strandje ook vrij??? of waait alles die kant nu op...
|
|
|
martimor

|
Zag iemand met een zitzak van naish. Zag er tof uit, dus dat wou ik ook Heb een northkite opgeofferd, ziehier het resultaat. Wou m ook eens mee nemen naar t strand, maar dan Kan er niets anders meer in mn auto 
|
|
|
skyhigh as a

|
zuidje is perfect te doen bij het strandje!! dikke topsessie gehad!! flink hange in de 12m  dan toch wel weer lekker die 2uur pauze 
|
|
|
martimor

|
ok dan, ben ik morgen aanwezig... weet nog niet precies hoelaat, maar ben erbij
|
|
|
zjunnusun

|
te gek! ik ben er ook morgen. eerste keertje weer dit jaar! de beste wind in de morgen zoals het nu lijkt, tussen 10 en 11?
|
|
|
|
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
|
Waaat morgen naar Zuidje? Wil eigenlijk zonder droogpak liever naar Mirns maar ligt nog vol ijs las ik.
Marti hoe laat gaan jullie heen?
|
|
|
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
|
Heey Lammert. best de weer?..Alles goud met ut wieffie? Is da wat op Zuidje. Zoja dan kom ik morguh misschien ook wel. Of toch maar Harlingen want daar gaan morguh ook een paar naar toe. Harlingen kan je nl staan. Heb eigenlijk niet zo zin om in dat diepe Blaauwe water te kiten met deze kou.
|
|
|
martimor

|
idd, water zal flink wat kouder zijn dan harlingen. maar harlingen weer zo`n end rijden, dus ik ga ook ff naar zuidje. denk uurtje of 11/12 lammert... laat hier nog wel weten. harlingen morgen laagwater, naar horen zeggen niet de beste combi, wel vaarbaar. zuidje is binnenwater, dus altijd wat vlagerig... mor hier in grunn ist veeeeel gezelliger...  ook liever mirns, maar dat kan nog wel evenduren.  @pienjo, had jij wiebe nog gebeld? zag t al staan bij mirns 
|
|
|
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
|
Nou ik kiek nog wel effe wat ik doe, Thanx voor de info matimor, Ik heb vanaaf toch een feestje dus vroeg zal het morgen toch wel niet worden. Jammer dat Mirns nog vol met ijs ligt. En volgende week gaat de temp alweer in de nachten onder nul. Hoop niet dat er nog een vorst periode aankomt.
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Fijn dat Zuidje open ligt, maar ik ga toch liever naar Harlingen. Ben er al lekker op tijd: dan kan ik een paar mooie uurtjes pakken.
|
|
|
Benjooh

|
Harlingen was prima te doen vandaag! Niet echt koud alleen bij het verlaten van het water soms pijnlijke vingertoppen. In het begin wat weinig wind, toen ik wegging gewoon een lekker stevig windje  Martimor, ik vind persoonlijk Harlingen bij laag water fijner varen dan bij hoog water (of beter gezegd, bij afgaand tij) Veel vlakker dus minder tot geen irritante chop  Wel wat ondiep maar daar heb je eigenlijk geen last van.
|
|
|
Melanie

|
hejjj guys!
allemaal have fun eerste 6 maand!! ik stap morgen het vliegtuigje in!! tot over 6 maand:D!
Xx
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Dank je Benjooh. Nu heb ik er helemaal zin in voor morgen! Laat de zoetwater-matrozen maar op Zuidje kleumen 
|
|
|
martimor

|
haha, heb morgen alleen het gebakjeauto van mijn meisje, dus zag het niet zo zitten om daar mee naar harlingen te rijden. kan zelf niet zo vroeg weg, en om 13.00 is het weer opkomend water, dus verrekte chop... en zuidje... 15 min rijden... en heb er denk ik net zoveel zin in  ben rond half 12, 12 uur aanwezig. @ melanie, veel plezier in de bush bush.
|
|
|
Mutantbasse

|
Goede reis melanie en heel veel plezier  ga je hier ook nog een paar vette foto's posten als je daar hebt gekite en raak niet in paniek als je een schaduw ziet in het water  We hopen dat je heel terug komt  hoop voor je dat je er een toffe ervaring aan over houdt 
|
|
|
Idefixe

|
Veel plezier Melanie, geniet er van 
|
|
|
|
Benjooh

|
Dank je Benjooh. Nu heb ik er helemaal zin in voor morgen! Geen dank, have fun! Laat maar weten hoe het was! 
|
|
|
|
Benjooh

|
De zeehonden daar zijn minstens zo agressief 
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Ik geloof dat Rico ze woensdag gewoon lekker vond....... 
|
|
|
martimor

|
Waaat, gaan ze witte haaien hier loslaten... 
|
|
|