|
|
GB
|
hmm zaterdag? (zie windguru) begint erop te lijken!
|
|
|
Gj
|
Ga alvast mijn spullen beetje bij elkaar zoeken, 14 feb voor 16 dagen naar Tarifa!
|
|
|
martimor
|
Lekkerrrrr...
Alleen met nazar, of gaan er nog meer mee?
|
|
|
|
|
|
Walt0r
|
rarara wie o wie kent deze gastem ze zijn regematig op dit forum te vinden : :D
|
|
|
skyhigh as a
|
whhahaaaaa nie te doen! je ziet toch zo wie da zijn, de eerste is freddy mercury en de 2e zn gitarist ahhahhaha I WANT TO BREAK FREEHIEE jullie staan er weer schier op edo en maarten hhahhhaha
|
|
|
Mutantbasse
|
Zaterdag blauwe hel de eerste pica was net die ene van new kids De 2e hebben we zaterdag een date Muhaha
|
|
|
|
martimor
|
muwahahahahahaha, verrekte mongooljonguhh . hoe was de film heb zaterdag niet veel tijd, maar ben wel in voor een vroege sessie. dan waait het ook het hardst (hopelijk )
|
|
|
Krizze
|
Hoe ze van 2 vreselijk lelijke gasten toch nog iets moois kunnen maken....... Verbaas me er nog steeds over . Gheheheee
|
|
|
piede
|
Als de wind zo blijft zaterdag ochtend met ZO naar mirns, wie meer?
|
|
|
Steven
|
Ik ben dabei, van de week m'n nieuwe spulletjes gekregen We contacten nog wel.
|
|
|
AirtimeEddy
|
fuck mannen alles nog heel verektene kkkkkkkoud vandaag
lekker aan het klussen aan ons huisje ik wacht wel tot het iets lekkerder is!!!!
|
|
|
GB
|
Ga alvast mijn spullen beetje bij elkaar zoeken, 14 feb voor 16 dagen naar Tarifa!
Jup.. Jaloezie is aanwezig...
|
|
|
martimor
|
net nog ff lekker gekite @ de blauwe. was eerst helemaal niet koud, maar de wind draaide steeds meer richting oosten, en dat kon je voelen ook maar was weer lekker
|
|
|
Mutantbasse
|
Was weer lekker vandaag. Wel F uc (k)ING koud maar een echt blauwe windje
|
|
|
|
Gj
|
HAHAHA, vandaag alweer 2 dagen volle bak met de 7, helemaal niet koud + 16 graden dikke zon en de kop goed verbrand. Lekker bikkelen met 5 graden daar in NL HAHAH!
|
|
|
Krizze
|
GJ=Klootzakje (niet jaloers ofzo hoor.....)
|
|
|
piede
|
Morgen maar weer los @ Mirns of HvdB?
|
|
|