Mutantbasse
|
Sorry voor de dubbel post. Maar het is gelukt bij deze de eerste foto
|
|
|
KappuhH
|
Ziet er nice uit! Alleen wit doek gaat wel erg snel vies worden. Altijd zorgen dat ie droog de tas in gaat Wie is eigenlijk de ontwerper van de Switch kites?
|
|
|
Jimmy
|
Ik ga wel liever naar Workum toe, aangezien de wind daar beter is. We overleggen morgen wel in de auto...
|
|
|
Jimmy
|
Ben benieuwd hoe die Switch kite vliegt......
|
|
|
Mutantbasse
|
Ziet er nice uit! Alleen wit doek gaat wel erg snel vies worden. Altijd zorgen dat ie droog de tas in gaat Wie is eigenlijk de ontwerper van de Switch kites? Daniel Kajavala en Ralph Von Braus. Verder is het team voor de tune up. Zo scheelt het een hoop in de kosten. Over de prijs kan ik nog niks los laten omdat het merk nog niet officieel is ge released
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Leuk hd cam bestand is altijd te groot Even op YoTub plaatsen en dan linkje hierheen
|
|
|
Steven
|
Ik ga zo naar Workum. Aye
|
|
|
Shark
|
Workum it iszzzzz!
|
|
|
Jimmy
|
Was een lekkere maar koude sessie vandaag op Workum. Heerlijk de C4 9m uitgelaten. Wat een heerlijke kite!
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Whahahahaah, lach me kapot. Lekker op Zuidje kunnen varen, dus geen kilometers hoeven maken naar Ijsselmeer. Was toppie!
|
|
|
Wimpie
Gast
|
En Rico kwam tussen de middag nog voor de Toertocht schaatsen. Helaas, geen ijs meer meneer?!
|
|
|
Jimmy
|
Ga je morgen ook zlm?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Hij was top vandaag op Workie in 18-22 knots. En ook nog een waterige zonnetje erbij en geen regen heerlijk..
|
|
|
|
martimor
|
Hmmm, workum achter de zandbank. Was niet van het water af te slaan. En Randy ging ook top En ïdd lekker constant windje. Ben tot 17.15 op t water geweest. @ wimpie, voor zo'n dag rij ik met plezier heen en weer.
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Ga je morgen ook zlm?
Zou graag willen, Jimmy. Maar morgen moet er weer gewerkt worden Opa zal wel stijf zijn morgen, na 5 uurtjes raggen.... Dus al zou ik tijd hebben, mijn lichaam heeft rust nodig Ander keerje graag!
|
|
|
Wimpie
Gast
|
@ wimpie, voor zo'n dag rij ik met plezier heen en weer. Mooi man, hebben we allemaal pret gehad!
|
|
|
Walt0r
|
Heerlijk de C4 9m uitgelaten. Wat een heerlijke kite!
en zo is dat!
|
|
|
skyhigh as a
|
morgenvroeg zuidje!! ben er tegn uur of 9
jammergenoeg werken om half1, lekker windje
|
|
|
Shark
|
Workum was top . Ben morgenvroeg ook nog wel em van de party @ zlm
|
|
|
Krizze
|
Ben vanmiddag rond 14u op zuderloarderleke Ey lammekeze! vanmiddag ook eeum naar zuidje man!!!!! gezellig ja eeum, waist ja wel.......
|
|
|
|
Jimmy
|
Ik ben er ook rond 14:00 uur. Tot straks!
|
|
|
|