Wimpie
Gast
|
Ik, ga straks weg
|
|
|
keessie
|
Ik ga om 12.00 met Cees naar Workum. Vertrek vanuit Groningen. Wil je mee? zoek je nog een plek? sms dan ff 0614 05nul 13negen
|
|
|
|
Bram Wilbrink
|
heb crematie van een vriend, anders was ik er zeker bij. Veel plezier mannen !!
|
|
|
Rofl
|
heb crematie van een vriend, anders was ik er zeker bij. Veel plezier mannen !!
gecondoleerd dan bramme
|
|
|
skyhigh as a
|
zin in morgen man!! zuid op zuidjuhhhh en dikke zonne op de pan derbij nu mot het nog zo blijven
|
|
|
zjunnusun
|
Brambix gecondoleerd
Deze baas komt meurn ook eem op zuidje!
|
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Was top op Workum. Wind nam s middags goed toe, en de zon kwam er ook nog bij! Ben helemaal kapot! Zie je het gelijk weer druk worden, met dat mooie weer Morgen maar op Zuidje kijken (als mijn ouwe lijf dan weer kan)!
|
|
|
RaileyRandy
|
was vandaag ook op zuidje ,...piep Vlieger vergeten ... kon er een lenen (bedankt nog) maar had toch al niet zoveel tijd. Maar morgen wil ik ook weer naar zuidje ff knallen in die lekkere zon
|
|
|
|
|
Shark
|
Morgen naar Zlm of Workum ben er nog niet over uit?! Zuidje lijkt ook gezellig te worden Workum iets meer wind
|
|
|
Gj
|
wij gaan weer richting t ijselmeer wordt weer leip! alweer 3e sessie met de 7
|
|
|
Gertjan
|
morgen mirns zo als het nu lijkt.
|
|
|
CeesV
|
Morgen vanaf een uur of 12 op Zuidlaardermeer morgen denk ik!
|
|
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
tja ligt eraan hoe erg beginner je nog bent.. is niet heel ruim en staan palen in het water.. en hij is vandaag pal aanland...
als je goed kan hoogte lopen en met vlagen om kan gaan red je het wel denk ik..
|
|
|
wittie
|
Was gister ook lekker op zuidje. Totdat randy en rico eraan kwamen. Kom straks ook nog wel even kieken, om 3uur pauze.
|
|
|
wittie
|
was wel heel, heel vlagerig. Maar wel lekker. Ziet er vanuit mijn tuin uit, alsof het gister harder waaide trouwens. En geen gezeik nu over mijn tuin he rico!!!!!!!
|
|
|
Shark
|
Ben ook rond de middag@Zuidlaardermeer
|
|
|
|
KappuhH
|
Jongens heeft iemand toevallig mijn zelfbouw skimboardje gevonden/meegenomen op Mirns? Was hem zelf namelijk vergeten...
|
|
|