skyhigh as a
|
da was eem een lekkere zezzie met jumie en wittie
|
|
|
|
skyhigh as a
|
weetzo nie of dat wel de place to be is, is tot een uur of 12 goed voor zuidje, daarna schildje tegen uur of 1, maar ja klotsie botsie.
ik ga nog wel effe vandaag
|
|
|
Wim uit Assen
|
Op Winguru Zlm vanmiddag 18-20 knoopjes, toch?
|
|
|
skyhigh as a
|
richting is om 12u nw en vanaf 13.00 west
|
|
|
Wim uit Assen
|
Precies, dus behalve de vlaagjes, is het dan va 13 uur aan Noordstrand goed te doen vlg mij.
|
|
|
skyhigh as a
|
met west is stront aan die kant, heb je op zen minst wat noord nodig, schildje is nie veul verder voor jouw Wim, komt ie vol aanlandig aan
|
|
|
Wim uit Assen
|
Waar moet ik dan zijn? Bij die watersportwinkel in Steendam?
|
|
|
skyhigh as a
|
ja, bij het strandje.
je moet de 1e afslag na siddeburen hebben van de n33, dan die kronkelige landweg uitrijden, dan rechts, dan weer 1e aslag links en dan direct rechts parkeerterein op
|
|
|
|
skyhigh as a
|
zekers te weten aanwezug rondhalf 1, kan je mooi mijn kite eem liften gheheh
wie nog meer dabei?? sind allen noch slafen oder auf der weg nach ein schoneres ord, dan mussen sie uns allen kontaktieren, dan kommen wir deran.
sonst sind wir aufs shildsee
|
|
|
martimor
|
Had anders wel even zin in een schildsessie, stukje lekker vlak, en Dikke klots. Moet nog ff geduld hebben, zitten nog 3 hechtingen in mn knie.
Veul plezair
|
|
|
skyhigh as a
|
sterkte gozert, eem kalm an en dan weer volop rammmmmmmnnnn
wind is nog nie echt naar west toe.... 16 om 34 zw. alsk der ben mot et ween
|
|
|
skyhigh as a
|
hij is naar west! 9 om 29 knopen da wor wa, kzal es eem kiekn ofk krizze nog mee krieg veur gezelligheid (dikke mensen altijd gezellig zegge ze) effe korte zezzie shieldlake
|
|
|
|
skyhigh as a
|
da was gewoon een heele dikke sessie zon en dikke wind voor de 12m, zelfs nog eem momenten zwaar overpowered (ofnie Wim ) morgen waarschijnlijk naar workie met Edo, tenzij de wind echt top staat voor zuidje dus motn nog effe kieke Ed wat een TOPDAGEN!!!!
|
|
|
Johnny Tampony
|
ik was te laat voor de wind op schild nikszooi
@martimor: beterschap jonge
|
|
|
Wim uit Assen
|
Man man man, 't was wat daar: mijn eerste sessie op Schildje. Mooie spot, maar toen de wind echt aan ging was ik zwaar overpowerd met mijn 11je. Ging bijna de bomen in, zakte net op tijd in die wind. Maar verder heerlijk gekite, ondanks dat er geen dikke mensen waren (die zijn blijkbaar lui of zo) @martimor: sterkte man, even geduld hebben en je bent weer als nieuw!
|
|
|
skyhigh as a
|
jammer ja johnny, morgen weern poging?
|
|
|
skyhigh as a
|
iemand morgen nog mee in The Buzz van Edo naar workie?? kan nog 1 mee, dus john herkanzing!!
wie o wie effe belle anders 0630280568
10.00 vertrek vanaf hoogkerk
|
|
|
skyhigh as a
|
zon en wind op workie, lekker daggie met de 9m morgen tot 12u werken, daarna heul misschien nog eem kaitn met Wittie ergens, dinsdag en woensdag ook weer lozzzz wat ist leeum mooi
|
|
|
|
skyhigh as a
|
uit respect voor de minder validen onder ons, ben ik maar nie gegaan vandaag (kon natuurlijk ook wel zeggen dak gewoon dikke spierpijn heb en snotlongen van de laatste week DIK kiten) maar da doek nie
|
|
|
|