|
skyhigh as a

|
Zoooow, da was n vedde zessie in Bergen aan Zee  Vet hoge golven en al naar 10 minuten ben k der mor weer met stopt... Werd gegrepen door n dikke breker en scheet toen zo'n bagger dat t gelijk over en uit was  Ja, zo denk je dat je n beetje ken kiten maar op zee is toch anders, eerst mor weer es eeum n lesje neemmm denk ik  ghehehe Ja, t zag der niet uit vandaag, wat een gestumper zeg! Roland deed het nog beter en dat zegt al meer dan genoeg!! Vanavond weer richting Veendam City en morgen maar weer vertrouwd op Schildjemeer rond n uur of 1, ff weer n beetje vertrouwen tanken. Heb toch nix te zoeken daar in die veeels te wilde zee Zo, nu eerst mn pak nog ff uitspoelen want die zit nog vol met angstpoep  Morguhhhhh Kitehhhh op Schildjeeeee 
|
|
|
Wim uit Assen

|
Present op Lake Shield at hour or one! Heb er zin in.......
|
|
|
Krizze

|
Whahahahaha  ponypeerdje Knip Bange???!!! Watskebeurt Rico  Was je n beetje bang in de woeste zee? ghehehe Kom morgen ook wel even koekeleren op Schildje rond n uurtje of 1 
|
|
|
Wim uit Assen

|
Ik zei het nog de laatste keer: "We are sweet-water Pirates" (zoetwaterpiraten)! 
|
|
|
|
Wim uit Assen

|
Ik wil wel eerder, maar ik denk dat mijn ouwe botten niet heel veel eerder kunnen. Eerst eindelijk even bij-snurken.... Uurtje of 12.15 op zijn vroegst
|
|
|
Johnny Tampony

|
een echte noorderling moet het noorden ook niet verlaten daar worden we bang van ps iemand nog een bekeuring gekregen van 8 jan vlak bij schildje ik wel  89 eurie's 
|
|
|
AirtimeEddy

|
hahahahahahaha rico was je bange jonge
tegen mij een beetje stoer doen dat je zo hoog ging mwaaahahahahahah
hahahaa heb wat moeite met typen want ik lig half dubbel van het lachen
krizze en ik hadden mooie sessie beetje over het steiger loopen en die krizze ook vette loops met die nieuwe 12 was echt DIK
hahahahahhaha nou spoel jij je pak maar lekker uit!!!!1
|
|
|
AirtimeEddy

|
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Die Stoere Rico
|
|
|
Wim uit Assen

|
ps iemand nog een bekeuring gekregen van 8 jan vlak bij schildje ik wel  89 eurie's  Zeker vanwege te hard kiten!!?
|
|
|
|
skyhigh as a

|
pisvlek krizze heeft weer es met zn jaloerze kop op mijn profiel ingelogd...... DRAMAAAA  was echt een hele dikke zonnige dag met enorme dikke bakken, supertoffe dag met Wittie op Bergen aan Zee paar keer flink gespoeld en inderdaad dikke jumps Edo door die dikke kickers morgen schildje meer 12.00 ongeveer erheen
|
|
|
Krizze

|
Tuuuuurlijk Rico, tuuuurlijk 
|
|
|
wittie

|
whaha, je bent nog niet terug en anderen hebben je verhaal al gepost??? whaha
was een supervette dag, met super weer en dikke bakken wind. Maar vooral die golven waren dik en veel!!! jammer dat je je jaloezie zo laat zien chrizzzzzzzz. je laat je wel weer kennen. maar ga vooral door, kan er wel om lachen.
|
|
|
martimor

|
MWAHAHAHAHA dacht al...  morgen geen tijd helaas.
|
|
|
|
martimor

|
hmmm, misschien dat ik nog wel even langs kom. moet alleen om 13.30 weer naar huis, dus als ik ga ben ik rond 11 uur.
opwarmertje voor zondag en de gopro dopen
|
|
|
|
martimor

|
Yep, duurde even, 24 uurs levering was iets uitgelopen, werd uiteindelijk zo'n 456 uur. Maar gratis SD kaartje erbij...
Gaat m niet worden voor mij vandaag. Morgen Dikke vlagen, dus al ik ga is het in de ochtend, begin middag. Lijkt wel weer mooie windrichting voor dat waterje waar we 1 jan ook waren, mooi vlak...
|
|
|
Krizze

|
We gaan rond n uur of half 12 richting Schildje! Rico's mobiele snack/schuil/design/verwarmde wagen gaat ook mee dus neem de soepies, broodies en worzen mor mit 
|
|
|
|
Gj

|
hahah wat een slap gelul ook weer mooi man: D
|
|
|
Wim uit Assen

|
Het was weer lekker van middag, de wind ging goed tekeer. t Kleinste strutje van mijn 7m was lek, dus moest te groot varen. Meermalen boardje kwijtgeraakt Toch lekker kunnen jumpen. Ben na afloop gelijk naar Kees gegaan en mijn 7m is ook weer gerepareerd. Dank voor de tip! En natuurlijk Kees bedankt, voor de snelle hulp.
|
|
|