Nu ik ook kan filmen wil ik beeldmateriaal verzamelen van de kiters van provincie Groningen. Hier alvast een trailer van oudere beelden, dus zie je me en wil je op de film en ik heb zin om je te filmen geef maar een seintje en op het einde van het seizoen proberen we er een leuk filmpje van te maken...
Misschien wordt het ook wel niks.... zien we dan wel
haha, de trailer is al top, dus ik wil zeker mee doen aan de film... top
misschien ook leuk om een keer met meerdere camera`s te gaan filmen, ed (radicaled) wou ook wel, en dan 1 film van maken. 2 op de kant en 1 head ofzo. vanuit de hengel waren ook vette beelden, probeer daar nog iets voor te maken zodat hij ergens in het (niet al te diep) water kan staan.
ben nu bezig met een intro voor al mijn movies, maar dat valt al vies tegen om er wat speciaals van te maken.
Misschien dat ik tegen de zomer met een paar collegas een quadcopter in elkaar ga steken voor luchtfotografie/filmen, zou helemaal geweldig zijn om die tijdens t kiten mee te laten vliegen!
uhh nee die premiere pro cs5 heb ik gewoon gedownload. Master Collection heb ik. Ik heb hem nog wel op men hardeschijf staan anders ff downloaden. Zon complete. Als je legaal koopt ben je ongeveer 5000 eurotjes lichter. mijn movie heb ik ook met premiere pro gemaakt.
heb gewoon basic straight cuts gedaan en niet teveel fancy shit. Vind dat alleen maar afleiden en ik had er niet het gesc hikte materiaal voor. intro is gemaakt met After Effects.
ik heb wel heel veel beeld van krizze, alleen bijna geen actie
heb een intro gemaakt, en daar gaat wel even wat tijd in zitten zeg. stukkie er achteraan was gewoon wat geknooi, willekeurig 2 min van de eerste film gepakt. gaat dus om het intro-tje ben benieuwd naar de reacties, positieve kritiek is welkom
He man allemaal coole ideeeeeeeen man, Die steun voor in het water zou moeten kunnen met een schoefparrasolsteun of een driepoot of zo, Moeten inderdaad met een aantal gopro's maar wat leuks maken, misschien binnenkort wel op het IJS The Sky's the limit GREETZ ED