peter.
|
jurrien wat moet jij met een nieuw board je hebt toch een top board, hahahahah
wou dan mijn ouders me ook sponserden dan kocht ik ook 666 2007
waneer gaan we weer eens kiten moet flink gaan blazen want heb de kite binnen super vet.
waar is jouw kite ph??
later
|
|
|
ceeeees
Gast
|
eind volgende week gaat het pas weer waaien (angry_kitesmiley) van mij mag het ook kneiterhard gaan waaien, ik heb met wat geluk dan ook een kiteje binnen zolang het zaterdag de 30ste maar windstil is, dan kan ik namelijk niet
|
|
|
Jurrien
|
jurrien wat moet jij met een nieuw board je hebt toch een top board, hahahahah
wou dan mijn ouders me ook sponserden dan kocht ik ook 666 2007
waneer gaan we weer eens kiten moet flink gaan blazen want heb de kite binnen super vet.
waar is jouw kite ph??
later
jah ik heb ook zinin knallen stomme wind... als ik genesis 1:2 moet geloven dan klopt er iets neit geloof ik (voor de gelovigen onder ons) me ouders hoefen maar een beetje te sponsoren hoor de rest kan ik wel betalen..
|
|
|
peter.
|
hey gaan jullie ook effe lekker knallen 31 december???? ik wil het nog effe proberen op workum word zo te zien gezelig !
|
|
|
ceeeeesss
Gast
|
ik wil dan ook ... als k m'n nieuwe kite dan binne heb (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Jurrien
|
hey gaan jullie ook effe lekker knallen 31 december???? ik wil het nog effe proberen op workum word zo te zien gezelig !
ik niet 1 jan wel denk ik... 31 dec is men moeder jarig...
|
|
|
peter.
|
jammer man wedden dat je komt
|
|
|
Jurrien
|
hahaah miss een uurtje dan
|
|
|
Jurrien
|
zaterdag nog mensen die gaan/willen kiten? ik heb er wel even zinin gaat blazen
|
|
|
piede
|
Mn nije kite is al binnen hoor peter! Zoals ik gewend ben zitten er wel een paar reparaties aan het doek, maar dat is expres, zo wen ik eerder aan de kite...
Ik ben voor om zaterdag ff lekker te kiten! En eigenlijk vrijdag ook al wel, dan kan ik mooi mn 9 meter ff uitproberen. Wie nog meer vrijdag??
Iedereen de geboorte van Jezus leuk gevierd?? Hier was het iig wel gezwellig!
Groetjes! Heb er zinin!! Te lang geleden alweer....
Ps. Oudjaarsnacht wordt het gewoon een dikke tien graden volgens windfinder... Pffffff, snap dr heulemaal niks meer van!
|
|
|
big_ben_lair
|
zaterdag ben ik op workum (of mischien Mirns), lekker weer voor m'n 10
|
|
|
Jurrien
|
zaterdag ben ik op workum (of mischien Mirns), lekker weer voor m'n 10 yeah sure
|
|
|
peter.
|
ik ben er zaterdag denk ik ook wil mijn 6 uit testen
|
|
|
Jurrien
|
het waait er lekker vooooor!
|
|
|
piede
|
Morgen lkkr raggen met de nije 9... Wie nog meer?
|
|
|
Gertjan
|
bedum, zuidwolde misschien ??? of zaterdag
|
|
|
ceeees
Gast
|
ik ga ook ... maar dan wel met m'n 12... m'n 9 is nog niet binnen. Maar die kan ik volgende week wel gaan testen... moeten de voorspellingen nog wel ff wat minder worden (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
jetzu
|
ja ik ga morgen ook.
|
|
|
Gertjan
|
ik ga ook ... maar dan wel met m'n 12... m'n 9 is nog niet binnen. Maar die kan ik volgende week wel gaan testen... moeten de voorspellingen nog wel ff wat minder worden (grinnik_kitesmiley) niks niet minder worden. heb niet voor niets een 7m en Piede koopt ook niet voor Jan L*L een 9m SS dat jij je kite nog niet binnen hebt kunnen wij niet mee zitten groeten
|
|
|
peter.
|
nee idd ik wil met mijn 6 knallen:p
|
|
|
Jurrien
|
wie gaan er allemaal dan? en hoe laat?
half 11? half 12? 12 uur?
het wordt BEEEEUUUUK weeer!!!!!!!!
|
|
|
Gj
|
we gaan miss zaterdag nog ..
|
|
|
Jurrien
|
morgen 12 uur op het water en waar gaan we heen piede?
|
|
|
ceeees
Gast
|
yo gasten! waar waren jullie vandaag? er waren vandaag hooguit 10 man op workum (grinnik_kitesmiley) wind was niet het einde, maar toch een leuke dag gehad! ook m'n eerste sprong geland
|
|
|